...
- Sebastian zgjohu . - E tundi nga shpatullat ) Zgjohu jemi von per ne pune .
- Edhe pak - refuzoj te ngrihej . E shtrengoi fort rreth belit .
Kjo ishte ber normale tani . Ata pervecse Ortak , komshinj ishin ber edhe shok qe ndanin krevatin . Kishin kaluar disa jav e ai ishte ber si ne shtepin e tij aty . Sikur ishte shperngulur perfundimisht shkonte cdo dark , flinin ne nje krevat . Ishte mesuar qe te zgjohej e ta gjente te flinte tek kembet e saj , ndonjeher e gjente veten rrethuar mes kraheve te tij .
Kishte kerkuar disa her te largohej ne shtepin e tij por ai largohej ne mgjes e me pas shkonte prap ne dark .I ishte ber pjes e jetes . Nuk kishin kerkuar as shpjegim , as nuk donin ta dinin se cfar po benin , as se cfar ishin . Kushdo ti shikonte ashtu normal do mendonte se ishin te dashuruar pas njeri tjetrit por jo ata nuk kishin then asnje puthje , as nuk kishin ber dashuri ata ndanin thjesht krevatin .
Ishte perpjekur disa her te shkonte ne shtepin e tij , te flinte por perfundonte ne krevatin e saj , nuk mund ta zinte gjumi askund tjeter pervecse tek ajo .
Ditet e par nuk e kishte patur aspak te leht me te , sa her zgjohej ne mgjes do ta godiste me pellembe ose me jastek , disa her e kishte lagur me uje .
Por me pas e kishte pranuar , ditet e fundit nuk i bente gje thjesht zgjoheshin si dy shok e shkonin ne pun .
Budallik apo jo , te flesh ne nje krevat e mos besh asgje , te jesh ne krahet e saj e te mos mundesh ta prekesh .Ndonjeher i thoshte me shaka kur e shikonte qe ishte me humor te mir qe " kaq provokuese sa je sdo tet rezistoj ndonje nat e di kte apo jo "
Kur ajo ja priste " e di qe ti pres me levizjen me te vogel apo jo "
Ai qeshte , ishte kaq e pagdhendur . Kishin krijuar nje mardhenie te mire . Vazhdonin lojrat me fjalet , ngacmimet por ne fund te dites kishin nje gjuh te perbashket .- Sebastian cohu duhet te bej nje dush . - tashme e kishte siguruar banjon i kishte vendosur celes. Sa her bente dush e mbyllte nuk kishte qef te perfundonte si ate her .
- Edhe un - U ngrit me pertes e u largua te bente dush .
Sa her qe bente dush ose nderronte rrobat shkonte gjithnje mga shtepia e tij . Ishin ber kaq dit e nuk e kishte par nje her te zhveshur .
Khee Khee u kollit me ate ide .
Jo qe deshironte ta shikonte ashtu por i vinte cudi aty kishte edhe banjo te tjera ku mund te bente dush por ai zgjidhte te shkonte ne shtepin e tij .Tani qe po kujtohej nuk e kishte ftuar asnjeher brenda saj . Nuk e kishte par asnjeher si dukej shtepia nga brenda . Ishte pak kurioze sesi e kishte mobiluar . Kishte ber ndryshime .
E pa kur u zhduk nga ballkoni , kete rrug bente mgjes per mengjes nuk dilta nga dera por nga ballkoni dhomes saj direkt tek ballkoni tij . Pastaj kur vinte futej nga dera . Madje kishte ber edhe nje kopje celsash per vete .
Kur i kishte kerkuar shpjegim i , ishte justifukuar qe " mos lodhesh te me hapesh deren sa her qe vij me mir vendosa ti kem nje pal vet "
Jetonte ne shtepi me nje njeri qe as nuk e njihte fare , qe sa her i jepej rasti komplimentonte trupin e saj , kembet si manjak me pak fjale , por qe deri tani nuk kishte ber asnje gje qe ajo nuk donte . As nuk kishte tentuar .Ne fakt ndonjeher pyeste veten pse ! Pse nuk kishte patur asgje me Sebastianin ? Ai e provokonte , e komplimentonte aq shum por asnjeher nuk kishte patur nje gje intime mes tyre . Ndoshta ajo nuk ishte mjaftueshem per te ?
Po shikohej ne pasqyr pasi kishte ber dushin . Cfar nuk shkon me mua ?!
Pyeti veten .
Mori te vishte nje pal te brendshme te zeza me dantell , mblodhi floket me peshqir e hapi dollapin te zgjidhte ndonje veshje per sot .- Ria mendoj gje ....
- Aaa Sebastian dreqin mos shikoo - u mbulua me peshqirin qe kishte leshuar ne tok .
- Spo shikoj gje veshur je . - ishte futur ne dhome pa trokitur .
- Nuk jam veshur akoma . Nejse a nuk ishe duke ber dush ti ? Pse erdhe
- Po kerkoja telefonin me duhet te bej nje telefonat me para . Por sa mir qe erdha ndryshe nuk do te shikoja keshtu.
- Shiko nga guzhina , largohu tani .- po ndjehej ne siklet .
- Me pelqejn ato qe ke veshur - i shkeli syrin para se te largohej .
- Manjak - ulerit nga brenda .
E kishte par me te brendshme , nuk ishte hera e par e kishte par edhe her te tjera por sa her e shikonte aq me e bukur i dukej .
Kishte filluar ti pelqente ajo , i pelqete jetesa me te .
Veprimet e saj cdo gje e terhiqte tej mase i pelqente te kalonte koh me te . Te flinte me aromen e saj . I pelqente por nuk donte ta pranonte .
Madje sa her takohej me Kleon gjithnje ia perseriste qe " te thash qe do i dorzoheshe asaj , ke ren ne kembet e saj plako ,mohoje po te duash "Por ai e mohonte bindshm , ia mohonte edhe vetes sa her qe ishte me te , e stoponte veten gjithnje . Nuk mund ta terhiqte ne ate vorbull .
Mori telefonin e u fut nga guzhina , nuk donte qe ajo ta degjonte .
- Alo ! - nje ze i trashe u degjua nga ana tjeter e telefonit .
- Cfar bere ?
- Akoma asgje
- Nuk ka ndonje shenj ose levizje
- Jo ka shum te njohur i mbulojn cdo levizje
- Ne rregull por vazhdo te kerkosh . Duhet te ket dicka me patjeter .
- Do tet larmeroj sapo te gjej dicka
- Prit telefonaten time . Do shihemi
Mbylli telefonin e po e perplaste ne pellemb te dores . Kishte ndenjur pran saj por as aty nuk kishte patur mundesi te kontrollonte . Sa her shikonte nje dhom ishte gjithnje e kycur . Kishte dashur ta pyeste nje her por nuk kishte qen momenti duhur . Nuk kishte patur per qellim te kontrollonte ne shtepi, por kur spo gjente asnje gjurm kishte shpresa mos kishte dicka aty .
- Me ke po flisje ?
Mendimet ia nderpret zeri saj i bute .
Ktheu koken nga dera ku qendrronte Ria , sa kishte degjuar vall .- Me askend me rendesi - buzeqeshi duke futur telefonin ne xhepin e palltos .
- A ne rregull pra po iki ne pun - ia ktheu shkurt , ndjeu nje xhelozi ndoshta ai kishte filluar te dilte me dike . I kishte kerkuar te shiheshin .Prandaj edhe nuk e shikonte me tjeter sy ate . Por pse e provokonte , pse ia shkelte syrin gjithnje . Pse e ngacmonte cfar loje po luante vall.
- Shkojm bashk
- Ne rregull
Ia ktheu ftoht , nuk dinte cte mendonte keshtuqe zgjodhi mos mendonte fare per te sot me mir te perqendrrohej tek puna , te kalonte kohen .E ndoqi nga pas duke u larguar drejt makines .
YOU ARE READING
E TIJA...
Random* Jo perseri ! " " E pse jo !.. " Perse ..? " Mos me pyet perse .. thjesht dua te jem ketu,, - Por nuk te dua pran . -Ndoshta nje dit do t'me duash ...