5.

626 60 26
                                    


- zoti Sebastian urdheroni ketej zonjush Ria po ju pret .

Ngriti koken kur ndjeu zera ti afroheshin zyres dhe hodhi shikim drejt deres .
Nje burr rreth te 30 u fut ne zyr . Trup madh dhe trikoja qe mbante veshur ia tregonte mjaft mir trupin e mir formuar , shpatullat e gjera qe mbanin siper nje pallto kafe . Disa sy te esmerald dhe tipare te zeza . Nje shikim i cili nuk kishte lidhje fare me personin qe i posedonte .
Nje shikim i embel i nderthurur me egersi .
Tiparet e tij qendronin teper mir , duke e ber te dukej nje zoteri i vertet .

- Znj. Avokate

- Po urdheroni ?
Shikonte drejt ne syt e tij pa ja larguar shikimin .

- Sebastian ortaku juaj .
Zgjati doren ta takonte . Por nuk mori nje te tille pas . Qeshi ne cep te buzes, si duket e kishte nenvlersuar Avokaten . Ishte vertet femer ne plot kuptimin e fjales . Te percillte embelsi dhe ftohtesi ne te njejten koh . Syt e saj te zi e shikonin drejt ne drit te syrit . Nuk posedonte frik apo siklet , si dukej kete tipar e kishte marre nga Maria , karakter i fort .
Qendrronte drejt perpara tij .Me doemos kot nuk ishte Avokate .
- Shpresoj mos ju kem len te prisni!?

- Se para z. Sebastian nuk jam ortaku juaj .
Se dyti gabim shum i madh te lini nje avokate ne pritje sepse shum mir un mund tju perplas atje brenda me plot kenaqesin me te madhe .

U mbeshtet perpara ne tavolin duke vendosur te dyja duart , pa ia ndar syt asnje moment .

- Si duket e keni kete kenaqesi , me duket se ju pelqeva perderisa doni te me perplasni atje brenda .
Vazhdonte te buzeqeshte drejt saj . Duke ber te njejten gje si ajo .
Duke e par drejt ne sy .

- Me keqkuptove nuk te pelqeva ...

- Po po me pelqeve pranoje tani
U rehatua ne karriken perball saj .

- Degjoni Z. Sebastian ..

- Sebastian per ty ortak

- Hmm ( shfru rendshem , mori nje dosje prej tavolines dhe u drejtua drejt tij duke ia perplasur perball) Firmos .

-Urdhero ?

- Firmos dhe zhduku prej kompanise time .
Po ia soste durimin .

- Ortak jo kshu ska kuptim un erdha i pari tek ty . Firmos ti dhe mund te ikesh prej kompanis time .
Vazhdonte me qetesin e tij Sebastiani duke nxjerr prej xhepit te palltos nje dosje e palosur .

- Kompania eshte e imja . Nuk kam asgje per te firmosur

- Jo jo kompania eshte e te dyve . Mos u ngaterro . Nuk do te thot qe eshte e jotja se ke ti nje dhome me shum .
Beri shaka Sebastiani .
Gje e bukur kur luante me nervat e te tjereve . Sepse kete kishte arme te forte . Ishte teper i qet dhe kjo bente qe njerzit perball tije , te humbnin durimin . Ne kete menyr merrte cfar donte .

- Zoteri ...

- Sebastian ju lutem nuk me pelqen te me drejtoheni me ju ortak .

- Firmosi kto dokumenta dhe shkruaj cfar cmimi do per te me shitur aksionet .

- E njejta gje vlen edhe per ju Avokate .
Per mendimin tim me mir largohuni sa jeni ne koh

- Urdhero ?

- Kjo nuk esht nje pune qe ju e beni dot . Ju jeni thjesht avokate ju pershtat nje zyr e vogel ,kjo kompani deshiron shum e me shum . Aq me pak nje zonjush e drejt si ju nuk mund tia dal kurr ne kte kompani .

- Nuk mund te vish ketu dhe te me tregosh mua se cfar pune eshte per mua . Ne rregull . Ne kompanin time kurrsesi nuk mund ta besh nje gje te till . Kuptove ??

- Mos u tensiononi ortak per te miren tende thash .

- Te miren time e di un dhe vetem mua me intereson . Tani firmos dokumentat .

- Nuk kam asgje per te firmosur . Perkundrazi do ju kerkoja te firmosnit ju . Dhe zgjidheni vet cfar cmimi doni .

- Ne rregull ateher por ta dish qe do ti marr .

- Ke ?

- Aksionet ( ngriti zerin ) . Nese nuk i jep me deshir un do ti marr me doemos

- Mos bertit ortak u ngaterrova per nje moment . Dhe mezi do e pres ate dit dhe pse kam pershtypjen qe do vish te mi dorezosh vet aksionet e tua .

- Do shohim z. Sebastian

-Cdo dit ne nje ambjent do jemi dhe shihemi ortak
Buzeqeshi serisht kur Ria u larguar .
E kishte nenvlersuar vertet . Ajo qendrronte perball tij e pathyeshme . Dhe do ta kishte vertet te veshtir me te , dukej qe nuk do dorzohej leht . Por po i pelqente ne fund te fundit nuk kishte hasur nje femer te till te qendrronte aq fort perball tij pa u ndikuar nga muskujt apo syt e tij te esmerald . Si duket kto gjera nuk i benin aspak pershtypje ortakes se tij . Ajo vertet ishte nje Maria e dyt , per nje moment kujtoj cfar kishte ber per tia bler ato aksione Marias . Koh te veshtira .
Qeshi serisht me vehte dhe kaloi duart nga qafa . E ndjente qe do ta lodhte ajo .
Po nejse ai duhet te merrte ate qe donte . Nuk ishte per Rian aty . Kishte te tjera synime .

....

- Ria po largohesh ?

- Po kam nevoj per nje pushim . Mendon qe mund te ja dalesh pa mua ktu ?

- po mendoj qe po ,kam kaq vite qe i kontrolloj vetem .Megjithese me ka ren fuqia

- Mos thuaj ashtu ne kemi nevoj per ty drejtor . Ai thjesht buzeqeshi embel .
-Ne rregull ateher ,shihemi neser .

- Kalofsh nje dit te bukur Ria.

Doli prej kompanis , dhe ajri i ftoht iu perplas ne ftyre , sikur u qetesua njehersh ,ato 15 ore pa pushim brenda ne zyr e kishin lodhur vertet . Kishte nevoj te qetesohej , te largonte stresin , Sebastiani vertet e kishte stresuar . Tip i veshtire , i lodhshem . Ter kohen me dhembet jasht qendrronte . Madje e acaronte dhe kur e quante ortak . I vinte plasja . Kishte patur plot klient ne pune por si tipi i tij nuk kishte rastisur . Por nuk mund ta mohonte qe ishte vertet i pashem .
Sa do qe qendronte drejt tij pa u ndikuar serisht ajo aureola e tij e terhiqte . Por do bente si do bente ne fund te fundit e kishte vendosur qe do ta largonte . Nuk kishte nevoj per ortak aq me pak nje tip si ai , do ti nderlikonte gjerat me shum .

Tani kishte nevoj per nje banjo te gjate me uj te ngroht dhe nje kafe ne ballkon. Te qetesonte nervat , te largonte lodhjen , mori makinen dhe u drejtua drejt shtepise .

E TIJA...Where stories live. Discover now