- Mirmengjesi zonjush- Mgjesi Roza , ndonje ndryshim ne lidhje me fitimet ?
- Jo njesoj jan .
- Me thirr drejtorin ne zyr
- Ne rregull
Kaloi ne zyren e saj , vendosi canten ne tavolin e shkoi te ulej ne kolltuk .
Dje kishin patur serisht dy maune me mallra per tu transportuar dhe asnje ndryshim ne rritjen e fitimeve .
U degjua dera te binte- Eja drejtor
- Si po kaloni Ria ?Si ishte nata par ne shtepi pas kaq kohesh ?
- Po mir le te themi, pak e veshtir
- Ndonje gje qe te duhej ti themi punonjesve ti sjellin ? Ishte e sistemuar shtepia ?
- Jo jo cdo gje ishte ok faleminderit per gjithcka . Keni qen shum te sjellshem qe akoma po kujdeseni per mua si diten e par .
- Po ceshte ajo fjal ,ti vazhdon te jesh akoma vogelushja jon je rritur me ne.
- Mos te turperohem tani . Me mir le te flasim pak per punen tani ! Maunet arriten ne destinacion ?
- Po sapo fola me pergjegjesin dhe cdo gje ishte ne rregull
- Ehe , po pagesa ?
- Kishte kaluar ne banke , por njejt nuk ka rritje , ato fitime do shkojn per pagat e puntoreve .
Dhe marrja e puntoreve qe ishin ne pune na e kan veshtirsuar pak gjendjen e kompanis .- Po thua qe falimentojm ?
- Po them qe na duhen kompani me te medha per te lidhur kontrata te cilet mund te kerkojn te bejn shum transporte . Vetem ne kte menyre rikthehemi ne treg . Dhe po keshtu si e kemi nisur ka gjasa te falimentojme
- Ku do ti gjejm ? Cfar do te bejm tani jemi verter ne nje situat te veshtire .
- Fol njeher me z. Sebastian ndoshta ka ndonje ide tjeter
- Nuk flase me te ,nuk dua ta perfshije ketu.
- Nuk esht koha e duhur per te mos folur Ria
- Un i kam kerkuar te me shese aksionet si do shkoj te flas tani me te ?!
- Ateher derisa te vendosni se cfar do behet me aksionet eshte koha ti perkushtoheni kompanis nese nuk doni ta fundosni bashk me te dhe aksionet e juja .
- Cfare idesh mund te ket ai njeher ? Eshte gjith kohen duke qeshur,jo serioz tip i lodhshem
- Nese nuk ulesh te flasesh as nuk ke nga ta njohesh . Plus nuk gjykohet libri nga kompertina
- Do mendohem
- Nuk ka kohe te mendohesh , fol , konsultohu jeni te dy pronare dhe sa me shpejt ta pranoni kte gje aq me mir per te dy ju dhe per te gjithe ne .
- Mos me bej kaq presion , nuk e duroj dot
- Do ta durosh per hir te kompanis . Ka plot punojes qe me kte rroge mbajn nje familje . Nuk jan qe te lehta gjerat Ria . Jeta eshte luft, tani merr komanden ne dore dhe jepi drejtim tere kesaj .
- Offff ne rregull , ne rregull
shfryu rendshem dhe u mbeshtet ne kolltuk .
Kishte te drejt nuk ishte koha per teka tani .- Po kthehem ne pune tani per cdo gje qe te duhet me thuaj .
- Ne rregull drejtor .
Po perpiqej te vendoste nese duhet te shkonte te zyra e tij apo jo ? Kur ne mengjes kishte qen ajo qe i kishte then " ti hiqej sysh " e tani duhet te shkonte po ajo tek kembet e tij !
Gje e bukur kjo ,bota esht portokalle .
Disa or me par nuk e duronte dhe tani i duhej te shkonte atje .
Te binte ne kompromis me te . Kulmi kush binte ne kompromis me nje tip si puna e Sebastianit vetem te tallej , ironizonte dinte ai .
Si teper po sprovohej .
Mendonte , e sa me shum mendohej aq me shum bindej te mos shkonte . Por me mir mos mendonte fare se po te mendohej dhe pak e sigurte qe kishte hequr dore.
YOU ARE READING
E TIJA...
Random* Jo perseri ! " " E pse jo !.. " Perse ..? " Mos me pyet perse .. thjesht dua te jem ketu,, - Por nuk te dua pran . -Ndoshta nje dit do t'me duash ...