46.

380 41 1
                                    


Ndodhej ne komisarit bashk me Sebastianin duke ber denocimin per Thomasin . Perpara se te shkonte aty i ishte kthyer punes se saj . Mbante veshur ate seriozitetin e nje avokateje me provoj .
Kishte shkelur ne ate stacion me plot sigurin per ta perfunduar njeher e mir ate person . Ta zhdukte nga faqa e dheut qe femrat e pafajshme te ishin te lira .

Nderkoh qe ndodhej aty kuptoi qe ajo nuk mund te ishte nje bisnesmene , puna e saj ishte nje avokate . Mbante me krenari profesionin e saj .

Kishin ber denoncimin tek shefi i depertamentit te krimeve , duke i dorezuar te tera dosjet qe ndodheshin ne usb . Kur shefi i kishte par i kishte then ( kemi kaq koh qe po e kerkojm kete njeri , jan ber kaq shum denoncime te fshehta per kete person por njerzit kishin frik edhe i terhiqnin serisht . )

Kishte buzeqeshur , po ndjehej krenare per veten . Ndoshta edhe prinderit e saj qe e shikon nga lart do ishin krenar per te . Kishte ber ate qe i kishin kerkuar ata .

Kishin disa or qe prisnin ne komisarit . Madje kishin refuzuar qe te largoheshin kur i kishin then qe nuk i dihet sa do zgjaste operacioni  . Prisnin me padurim qe ata te sillnin Thomas me pranga .

Akoma asgje , po afrohej mesnata . Ajo kishte mbeshtetur koken ne shpatullat e tij e proste me padurim .
Ndersa ai shijonte oret e fundit me te .
Ndonjeher i linte edhe ndonje puthje ne koke , kur nuk e kishte mendjen ndonje polic .

Sa u be gati ti thoshte qe te shkonte ne shtepi sepse ishte e lodhur ne der u shfaqa nje grup i madh  policesh .
E pas tyre vinin dy te tjer te cilet kishin kapur per krahu Thomasin . E kishin katandisur si mos me keq . Fytyren e kishte te gjakosur , rrobat e grisura , si dukej kishte tentuar te arratisej .

I buzeqeshi fytyra kur e pa me pranga ne duar . Mori frym i cliruar . Ato pranga nuk ishin asgje nga ajo cfar e priste . Ferri i vertet do fillonte ne burg .

Ajo sapo e pa te futej ne der u ngrit ne kemb .
Ndjeu kembet ti lekundeshin pak . Ai fytyre e ndyr kishte shkaktuar aq shum gjera . Kishte shkaterruar familjen e saj .
Vrapoi drejt tij e i peshtyu ne fytyr - Ti pler do kalbesh ne burg e di kte . Un do tet kalb ne burg ty . Mbaje mend kete fytyr do jet e fundit qe do shohesh .

I bertiti ato fjal , qe mezi i kishte mbajtur . Disa polic e larguan qe aty . Ndersa Sebastiani e kishte terhequr ne nje krah duke i then qe nuk i pershtateshin keto sjellje . Ajo duhej te duket e fort , sic i kishte hije nje avokatie . Nuk duhet te binte pre e ndjenjave , urrejtjes qe ndjente .

Policet e kishin derguar ne paraburgim .
Deshironte ta takonte . Akoma nuk kishte mbaruar me te deshironte ti thoshte disa fjal .

- Dua ta takoj Sebastian!

- Nuk esht ide e mir kjo Ria

- do ta takoj nese do eja nese nuk do rri .
Ishte ngritur nga aty , per te shkuar ne zyren e shefit .
Trokiti ne der e kur degjoj zeri nga ana tjter u fut brenda .

- Znj. Ria ejani ejani . Besoj e keni degjuar lajmin qe i denoncuari tashme ndodhet ne paraburgim .

- Po fal zotit shef . Keni ber nje pun te shkelqyer .

- Fal jush znj . Ju sollet goxha informacion .

- Me behet qefi qe ju ndimuam por me duhet nje nder Shef .
Kete zotrin dua ta takoj .

- Nuk mund ta takoni deri diten e gjykimit zonjush .

- E di por nuk mund te beni ndonje gje . Me duhet ta takoj medoemos .

- Me vjen shum keq por nuk mund te bejm asgje sinqerisht jua them znj . Ndryshe do tiu ndimoja me gjith qef.

- Ne rregull po kur do behet gjykimi tij .

- Besoj qe neser sepse ka plot prova e gjykata nuk ka cfar te pres per te dhen gjykimin .

-Cfar ore do behet gjykimi .

- Nga ora 10 . Kaq shum deshironi ta takoni .

- Shum , nuk e keni iden kam kaq shum koh qe e pres kete dit .

- Ne rregull mund ta takoni pasi te mbaroj gjykimin .
Do jem personalisht aty .

- Faleminderit shum - u ngrit nga karrikia , i dha doren shefit e me pas u largua .

Sebastiani e priste tek dera .
Shkoi drejt tij me nje buzeqeshje ne fytyr .

- Cfar te tha Ria do ta takosh .
Nuk donte qe ta takonte ate . Nuk donte te kishte asnje lloj kontakti me te .

- Neser pasi te mbaroj gjykimi .
I kapi doren .- faleminderit qe nuk me ke len vetem keto dit Sebastian. E u afrua duke i len nje puthje ne buz .
Ai mbeti i hutuar . Me pas kur ra ndermend vrapoi pas saj . E cila kishte hipur ne makin

- Cfar ishte ajo Znj. Avokate .

- Mendoj qe e meritoje nje puthje te vogel .

- Vetem nje puthje meritoj .
Ajo buzeqeshi, ndjehej e lumtur . Kishte permbushur qellimin e saj . I kishte dhen fund cdo gje tani ishte e qet . Tani mund te jetonte pa sekrete , pa urrejtje mund te jetonte e lumtur pran tij .
Ishin futur ne shtepi . Per te kaluar edhe ato pak or qe kishin mbetur nga ajo nate e gjat  sepse po vinte thuajse mengjesi .

Sapo ishin futur ne shtepi . Ajo kishte puthur buzet e tija , e ai ia kishte kthyer duke e thelluar puthjen me shum .
Kishte nevoj te bente dashuri me te . Kishte nevoj te ndjente trupin e tij .

E ngriti ne krah duke e derguar lart ne dhome . Gjat rruges nuk i ndanin buzet nga njeri tjetri . Vazhdonte ta puthte ter epsh , sa do ti mungonin puthjet e saja .
Shtrengonte trupin e saj qe tashme e kishte hedhur mbi krevat e vet kishte hipur siper saja .

Zhvishni  njeri tjetrin duke u puthur , prekur. Shijonin trupin e njeri tjetrit , kafshonin te etur per me shum . Benin dashuri si asnje her nuk kishin ber .
Ishin marrusur pas njeri tjetrit .

At nat ben dashuri si te cmendur , ben dashuri sikur te ishte hera fundit . Ben dashuri per ta mbajtur gjat ne memorie .

...

E TIJA...Where stories live. Discover now