Ate mbremje ai ishte kujdesur per te . I kishte ber dush , e kishte veshur , e kishte mbajtur perqafuar ne krahet e tij gjith naten . I thimbsej ta shikonte ashtu . Aq posht , e deshperuar , e lodhur , e dorzuar .
Kishte qar thuajse te gjith naten , ishte ejtur nga syt .Kishte kaluar vertet nje mbremje te keqe . Nuk ndalonte dot se qari . Ndjente kaq shum dhimbje , nuk ndalonte dot lotet.
Ndodhta ato lot ishin mbledhur aq shum brenda saj , ter keto koh , derisa tani shpirti nuk mbante me e deshironin te plasnin . Te nxirrte te gjith ate te keqe qe kishte ne shpirt .Kishte kaluar kaq gjera vetem , ishte vetem , pa nje njeri qe ta kuptonte , pa dike qe ta mbeshteste . Ishte perpjekur te bente cdo gje vete , ti plotesonte vetes ato beshlleqet qe familja ja kishte len . Perpiqej te mos vuante , te kapej fort pas jetes , por ja vinte nje moment qe ato dege ku mbaherj fort keputeshin .
Kishte ren aq posht sa asnjeher me perpara . Ndjehej e zhgenjyer , e thyer .
Nena e saj , nena qe e kishte nxjerr nga ai trup gjaku saj , kishte braktisur bijen e vet .Kishte zgjethur te bashkpunonte me dike te huaj ne vend qe te ishte me familjes e saj .
Sa shum gjera kishin ndryshuar qe ateher , sa shum kishte ndryshuar ajo .Ate mengjes ishte zgjuar teper e lodhur , syt i kishte akoma te ejtur nga mbrem .
Ai i qendrronte gjith kohen pran .
Kishte frik mos bente ndonje gje vetes .
I vinte mir qe te pakten nuk po e kalonte vetem kete periudh .- Si ndjehesh sot Ria ? - Kishte pritur derisa te mbaronte se beri gati e te zbriste ne guzhin .
I kishte kerkuar te ndrrohej vetem . Packa se ate nuk e kishte turp , madje nje nat me par ai e kishte veshur . Por derishironte te qendrronte disa minuta vetem .
E ai nuk ia kishte prishur qefin .- Njesoj si dje - ishte ulur ne tavolinen e ngrenies . Ai i kishte kerkuar me ngul te hante dicka ne mengjes , te mos ishte pa ngren sepse mbrem nuk kishte futur asgje ne goje .
- Cfar ke menduar te besh ? - pyeti kurioz , se cfar kishte menduar te bente .
- Nuk kam menduar asgje ne fakt . Jam shum e bllokuar menderisht .
- Pse nuk e ben edhe sot pushim , ndodhta ndjehesh me mir
- Jo nuk mund ta lej pas dore kete pune .
- E di por si do e besh nese nuk je e qart me veten .
- Mund te lejm nje takim me Thomas te vij ne Kompani
- Jo apsolutisht Ria do ishte gabimi me i madh . Ai nuk duhet ta dij qe jemi ne dijeni . Me beso ka kaq shum njerez te njohur qe mund te bej cdo gje e di kte , e njoh shum mir .
- Si mund te jesh nipi i atij njeriu aq te keq Sebastian ti nuk ke aspak lidhje me te . - i vinte cudi i njejti gjak por nuk kishin aspak lidhje me njeri tjetrin . Ai ishte kaq i mir , i kujdesshem .
- Nuk e quaj xhaxh ate person Ria per mua nuk esht asgje .
Eh ta pyesje ate se sa shum donte ta vriste , se sa shum do kenaqej kur ta shkaterronte , shpirti i tij e dinte sa po vuante vetem duke pritur .- Jam kaq e zhgenjyer . Si mund ta bente Maria kte gje Sebastian?!
- Nuk e ke menduar ndonjeher qe mund te ket qen e kercenuar ? Nen presion !
Po perpiqej ti binte nga larg . Nuk mund ta lejonte ta urrente me ate grua . Edhe pse nuk mund tia tregonte te gjith te vertetn . Si do ta justifikonte qe ia kishte fshehur per kaq koh . Si do justifikonte , ajo do mendonte qe kishte qen me te vetem per interes .- Jo , esht e pamundur ! - u shpreh ne dyshim , ne te vertet nuk e kishte menduar nje gje te till kishte mundesi te ishte e vertet ? Mund te kishte qen nen presion te dickaje !
- Pse esht e pa mundur a nuk te kercenoj edhe ty ? A nuk tentoi dy her tet friksonte Ria ?
Asgje nuk esht e pamundur ne kte dit .- Ne rregull mund te kesh te drejt , por skemi sesi ta provojme nje gje te till . Nuk kemi asgje qe te provoj qe ka qen e kercenuar .
Per nje moment mendoi ti tregonte . Por pastaj e largoi shoejt nga mendja si opsion . - Duhet te ket dicka qe ta vertetoj .
- Nuk e di fare Sebastian nuk e di as cfar te mendoj . Nuk di sesi ti jap nje zgjidhje te gjith kesaj .Jan kaq shum gjera qe mungojn ne kete pazull .
- Nese ia nisim serisht nga fillimi mund te gjejm pjeset e munguara Ria . Vetem se keto duan pak koh . Nuk zgjithen atehere kur i duam ne .
- Nuk kam durim te pres me , u lodha vertet shum . Bera gabim qe e nisa kete rrug .
Me mungon profesioni im . Kishe te drejt kur me the qe kjo pun nuk ishte per mua . Me duket sikur kam deshtuar ter keto koh .- Mos thuaj ashtu ti ja dole mjaft mir . Nuk ishte faji jot qe gjerat kishin marr kete rruge .
- Nuk ja dola Sebastian, un humba . E di cfar ndodh nese policia merr vesh qe kompania pastron para . Ata e sekuestrojn . E un nuk kam asgje ne dor qe ta mbroj .
- Ateher le ta sekuestrojn Ria . Lere te bejn punen e tyre . A nuk esht kjo rruga me e drejt qe nje avokate duhet te zgjedh . Ti je avokate Ria , zgjidh ate qe te duket e drejt . Mos u bej pjes e lojrave te tij vetem sepse nuk mund te heqesh dor nga kompania .
- Nuk e di , por dua kaq shum te mbaroj kjo gje . Edhe pse kam mbetur ne udhkryq . Jam ne mes te dy vendimeve qe nuk e di nga te shkoj , nuk e di cila esht me e drejta .
- Ajo qe mendon zemra jote qe esht e drejt ate zgjidh piccola.
- Ti do jesh gjithmon ketu per te me mbeshtetur .
- Gjithmon ...
Pasi kishin mbaruar se ngreni mengjes , e pas asaj bisede te gjate . Ajo i kishte kerkuar te shkonin ne kompani .
Kishte ber gati canten e saj te punes e sapo kishin hapur deren per te dal jasht .Perball i doli Drejtori bashk me Rozen !
Po ata per cfar mund te ken ardhur deri tek shtepia tyre qe me mengjes . A thua te ket ndodhur ndonje gje ?- Drejtor ? Roza ? Po ju ktu ka ndodhur ndonje gje ne kompani ?
- Jo cdo gje esht mir atje por esht dicka tjeter !
- Eja brenda - Hapi rrugen Sebastiani. Cfar te ishte me aq rendesi qe ata te vinin deri tek shtepia .
- Cfar esht kaq e rendesishme Drejtor ? - pyeti Ria .
- Roza ka per te treguar dicka Ria . E mendoj qe esht mjaft e rendesishme .
- Roza ?
Hodhi shikim nga gruaja qe qendrronte pak metra larg saj ne krah te drejtorit . Cfar kishte per ti then ajo ? Cfar ishte aq shum e rendesishme !
Cfar kishte ndodhur kete her ..
Si do ta perballonte ajo ..
Lajmet nuk kishin te mbaruar per te .
ESTÁS LEYENDO
E TIJA...
De Todo* Jo perseri ! " " E pse jo !.. " Perse ..? " Mos me pyet perse .. thjesht dua te jem ketu,, - Por nuk te dua pran . -Ndoshta nje dit do t'me duash ...