-Ria ... Dikush po troket?
- Po dal nena..
Zbriti shkallet me te shpejt , sikur flutur , nuk ndjehej aspak , linte pas vetes ate arome te kendshme jasemin e cila te kenaqte shpirtin .
Dhe ajo e till isht porsi lule jasemin , prania e saj nuk ndjehej fare por mungesa ishte e pa durueshme .
Ishte femer qe te terhiqte , c'do kend e bente per vete , packa se nuk e kishte qellim por embelsia e saj i bente te tjeret ta shikonin ndryshe .Ajo ishte aq e mir sa edhe e eger , ishte aq serioze sa e qeshur . Kishte nje karakter te fort dhe e veshtir per tu perulur . Ishte e tille per te qene perfekt ne llojin e saj .- po ?
Hapi deren , e mbeshteti shpatullat tek pragu , perpara saj qendrronte nje burr trupmadh ,zheshkan qe nuk e kishte pare ndonjeher . Mund te ishte pak me i vogel se babai i saj . Megjithese nuk i kushtoi shum vemendje se kohet e fundit vetem burra i kishin shkuar ne shtepi .
- Pershendetje doja te flisja pak znj. Ria Orhan
Qesh leht ne cep te buzes , si duket nuk e njohi fare . Ne fund te fundit nga duhet ta njihte ,jo cdo kush ishte i detyruar ta njihte.Por thjesht instikti ,,
- Dora vet . Cfar do flisje ?- Ju kerkoj ndjes per pakujdesin time zonjush .
Ne jemi nga kompania Alfa L.F . Dhe duam qe te paraqiteni ne kompani per...Nderkoh nje e qeshur u degjua , e cila e nderpreu burrin te perfundonte fjalin e tij .
Shikonte i hutuar drejt Rias e cila qeshte pa ndal.- Zonjush mos padashur thash dicka per te qeshur , nese po me vjen keq .
Foli ne medyshje burri i cili shikonte i habitur drejt saj .- Jo jo ti ne rregull je , mua me jane prishur nervat me ju ...
Tha mes te qeshures .- Urdhero ?!
- Nuk do ndaloni asnjeher apo jo !?
- Nuk ju kuptova zonjush ?
- Po vini per dit tani ? Nuk mjaftonte nga dy her ne jave por tani po vini perdit .
- Por zonjush kte her gjendja ....
- Nuk me intereson aspak gjendja juaj . E kuptoni qe nuk dua ta di fare per ate kompani dhe ata qe jan atje. Mos me shqetesoni me, te jet hera e fundit kjo .
- Por sikur te degjonit njeher zonjush ...
Perplasi deren , duke mos e degjuar se cfar ishte duke i folur .
- Of mu prishen nervat , pse dreqin nuk shkaterrohet ajo kompani . Duhet te ma nxij jeten dhe mua .
- Cfar ndodhi bije cfar ishte tere ajo e perplasur ? Kush ishte tek dera ?
Vrapoi Nena pas saj ne merak .
- Te perhershmit nena . Tani vijn cdo dit offff - u hodh rendshem ne kolltuk , e nena u ul pran saj .
- Po pse nuk shkon njeher moj bij ti e di qe ajo esht e jotja . Ndoshta vertet gjendja mund te jet aq keq sa e tregojn . Shko njeher mbase kan nevoj per ty .
- Mos fillon dhe ti me kte nena 100 her e kam then nuk dua asgje prej saj . Cfar esht e saja nuk esht e imja e kuptonii . Mi shkaterruat nervat . Te pakten me lini te marr frym rehat .
- Por bij esht trashgimi e jotja , eshte mami jot ajo te ciles i thua " asaj"
- Ajo nuk eshte mami im , nuk kam mam, vetem nje baba kisha dhe ai iku e me la , edhe e gjitha per faj te asaj . Asaj bushtres te ciles nuk i mjaftonte babi por donte burra te tjere .
Edhe ti me thua mua te shkoj ne kompani un .- Por eshte dhe e babit . Mos shko per mamin pra por shko paraqitu njeher per babin . Ndoshta ata vertet kan nevoj per ty .
- Nuk shkoj
- Vajte 25 vjece dhe nuk u binde njeher moj bij , cfar do behet me ty kur te vdes un zoti e di
- Nuk do vdesesh , se as ty nuk te flas nena kuptove . Mos guxo te ikesh te me lesh dhe ti .
U afrua prane saj dhe e perqafoj . Vetem ate kishte , kishte 4 vite qe jetonte me gjyshen nga babi, por i therriste nena . Nuk mund ta linte dhe ajo e te ikte , cfar do behej me te pasi te mbeste vetem ?
- ik tani bij shkoi von per ne pune, se ktu jam un - e puthi ne faqe dhe e largoi prej perqafimit .
- po , ika te ndrohem se me shkoi vone .
E kapi nga faqet me te dyja duart dhe e shtrengoj , i la nje puthje ne faqe dhe u drejtua dhomes se saj .- Eja te hash mengjes me pas - u degjua nena pas saj
- Nuk kam koh nena do ha dicka te puna .
Ngjiti shkallet me shpejt , e u drejtua dhomes se saj , mori kostumin ne ngjyre pane , i dha nje krehje te leht flokeve , veshi nje pal kepuce klasike me tak te holle , vuri pak shkelqyer , nuk kishte nevoj per te tjera gjera zoti ia kishte dhen tiparet e bukura e mjaft te theksuar , buzet e blota qepiket e gjate e te zinj , syrin ne gjyr te zi e me bisht . Trupin e holle , e gjate , e format e saj aq bukur sikur te ishin krijuar me dore , te matura fiks per te qen perfekt .
U pa dhe njeher ne pasqyre , vuri serisht at buzeqeshje te cilen e mbante gjithmon , hodhi parfumin me arome jasemin dhe u nis te dilte .- Nena ika
- kujdes bije
i dha nje puthje nga larg nenes e nxitoj te dilte . Ishte ber vertet von . Mori makinen e u nis .
Ne kaq vite pune dhe nuk ishte vonuar asnjeher .
Puna ishte primar per te . Thoshte gjithmon qe nje femer e cila punon , esht e rregullt do ja dal gjithmon te ec perpara . Nuk ishte rritur per te perfituar ose te priste prej burrit " mashkullit te jetes " megjithse akoma nuk kishte dhe skishte ndermend njeher per njeher, ishte mjaft e qet dhe rehat . Tani ne kto momente nuk mund te ja dal dhe me nje burr , kushdo qe e pyeste ia kthente qe ; nuk kishte nevoj per nje burre mund tja dilte vet "Ndoshta vertet mund tja dilte por thell brenda vetes e dinte qe nje perkrahje nuk ishte asnjeher keq . Nje shpatull ku te mbeshtej , nje fajale e mir te ben te ndjehesh i sigurt .Por tani per tani kishte vendosur per jo .Kishte frik nuk donte te perfundonte si mami dhe babi i saj .
Te cilet lodheshin me njeri tjetrin . Derisa e ema shkonte me burra te tjera e i ati shkonte i pire ne shtepi , kur para ca kohesh ia mori jeten alkoli .Ndersa e ema u vra pak jav pas babit . E kishte urryer gjithmon nje femer e cila gjen ngushellim tek meshkujt e tjer kur ka nje burr , nje vajze kur ka nje familje .
Her mundohej te gjente ndonje arsye se cfar i coi prinderit e saj ne kte pik por nuk gjente asgje .Per te emen as qe e mori mundimin te pyeste nga se vdiq . Kur nena i tha shko dhe pyet ia ktheu : zoti do i jap gjithkujt ate qe meriton "
Habitej me nenen , djali i saj kishte vdekur dhe ajo nuk kishte then nje fjal te keqe apo ta mallkonte nusen e saj . Her kishte gjera per te dyshuar e her cdogje ishte e qart .
Gjithmon kishte patur mardhenie te mira me babain , kalonin koh bashk ai e mesoi te luante shah , ti jipte makines , mamaja gjithmon kishte qen nje grua e serte dhe serioze e naten kishte raste qe e gdhinte ne pune , koht e fundit sikur ishte larguar nga familja derisa ne fund ndodhi e ter kjo . Kur kishte humbur baban kompania i kaloi ne emer ne nenes e saj dhe Ria shkoi te jetonte me gjyshen e saj ne qytetin tjeter . Nuk kishte dashur asgje per saj . As paren , as kompanin as shtepin nuk donte asgje . Deri me tani ia kishte dal me forcat e veta , kishte krijuar nje jet sa me te mir per nenen dhe veten e saj .
Her kishte frike se nga ambicja tepert per punen do harronte veten e saj , e her ecte me idet qe do punonte derisa te ishte vetem e nese nje dit do kishte nje familje do i vinte punes nje orar .
Edhe familja ka kohen e vet .
Nje femer e sukseshme arrin te bej dhe punen dhe te mbaj familjen .E ajo sot do i perkushtohej punes .
YOU ARE READING
E TIJA...
Random* Jo perseri ! " " E pse jo !.. " Perse ..? " Mos me pyet perse .. thjesht dua te jem ketu,, - Por nuk te dua pran . -Ndoshta nje dit do t'me duash ...