Hodhi syt nga ballkoni i tij , dhe e pa te mbeshtetur ne cep te mballkonit .
Dukej bor i bardh nga fytyra , koken mbeshtetur mbrapa me drejtim nga qelli .Syt rrinin fokusuar diku ne nje bot krejt tjeter . Si duket nuk e kishte ndjer pranin e saj .- Sebastin je mir ?
Po serisht nuk mori pergjigje , dukej sikur i vdekur mes te gjallve , edhe kjo ide po e trrembte disi . Ngriti fustanin deri siper gjynjeve per ta lejuar te kalonte ne ballkonin ngjitur . Kaloi me veshtirsi e u afrua pran tij , e preku leht ne shpatulla e ndjeu ti dridheshin duart . Ishte shum i ftoht .
- ejj ka ndodhur dicka ? - foli me gjysem zeri pran tij . Po ndjehej keq , ndoshta e kishte gjykuar perpara kohe por ne nje gjendje te till nuk e kishte par asnjeher .
Ishte perhumbur ne te shkuaren saqe nuk e kishte ndjer fare kur ajo ishte afruar pran tij , madje as kur e kishte prekur ne shpatulla , ishte kaq e qet , por kur ishte afruar pran parfumi i kishte shpuar hundet .
Veshtronte drejt ne syt e saj qe qendrronte perball tij e hutuar , e nuk bente ze ne fakt as nuk donte te fliste , deshironte thjesht te qendrronte ne heshtje e ta shikonte ate .
Por si dukej ajo nuk kishte ndermend te qendrronte ne heshtje .- Ejj a mund te bej ndonje gje per ty ?
Kishte folur serisht kur ai muk po reagonte , thjesht qendrronte dhe e shikonte me syt dukej i humbur . Cfar duhet te bente ne kto raste ? Nuk dinte si te sillej . Pastaj degjoi ate tek i mohonte me gjysem zeri qe nuk mund te bente asgje per te . Ndenji edhe pak duke e veshtruar , e me pas u ngrit te largohej .Veshtronte kembet e saj te zbathura tek largoheshin pa zhurmen me te vogel pa len gjurme , ishte si nje fllad i leht qe nuk e kupton nga te vjen , te ledhaton pernjeheresh e me pas largohet duke mos len gjurme . Deshironte te qendrronte me te , ta ndjente aromen e saj , sikur edhe per pak minuta te mos ishte vetem .
Ishte lodhur vertet ! Ishte lodhur se qenuri vetem . Tashme thoshte qe ishte mesuar me vetmi . Po a mesohet njeri me vetmin ? Jo asnjeher , vetmia esht e frikshme , esht e lodhme e ai kishte nevoj te kapej diku ishte lodhur nga cdo gje. Shpesh kerkoj ate arsyen se perse kemi lindur ? Per cfar arsyeje po jetojm ? Perse vall hedhim hapa pa kuptim ne tok , ne rrug te cilat i shkelim cdo dit . Pa e ditur cfar duam , cfar kerkojm ose edhe ku do na fluturoj jeta . E kjo ? Kjo ishte nje tem e gjat , me e gjat se vet jeta sepse cdo dit i shtoheshin pyetje , mendime , situata nga me te ndryshmet .Nuk po e ndjente me ate , veshtroi edhe pak ne drejtim te saj e me pas u kthye serisht ne vorbullen e tij te mendimeve . I ftohti nuk i bente me pershtypje , trupi i ishte mpir . Po fillonte ti pelqente ballkoni si vend qendrrimi tashme .
...
Nuk u ndje mir qe e la ne ate gjendje , ai nuk do ta linte vetem nese do ishte ajo ne vend te tij , madje i shpetoi edhe jeten nje borxh ja kishte , te pakten te ishte pran tij .Ndoshta vertet mund te kishe nevoj per ndonje gje , ndoshta nese kembengulte edhe pak ajo mund te behej degjuesja e tij ..
Shkoi ne guzhine e beri nje caj te nxeht , e me pas u drejtua per nga ballkoni ,ai vazhdonte te qendrronte ne te njejtin pozicion sic e kishte len disa minuta me heret .
Kaloi me veshtirsi ballkonin edhe u ul krah ti , duke i zgjatur filxhanin e cajit .- Nuk e di me sa kubik sheqer e pi , keshtu qe e solla shqeto .
Hodhi syt drejt filxhanit , e me pas e mblodhi me doren e tij te madhe , e cila ishte e akullt , i nxehti i menjehershem i perveloj doren , me pas filloj duke u qetsuar derisa i ftohti i duarve dominoj mbi ate filxhan te vogel caji .
- Nuk kishe pse ! - Hodhi syt drejt saj , tiparet e embla vereheshin kaq bukur nen driten e henes . Lekura e saj e bardh si bora , tiparet ishin kaq ne harmoni me njera-tjetren . Ndonjeher bota esht e pa drejt mendoi ,, ka njerez te cilet nuk meritoj asnje te keqe , te cilet jan aq te paster , te pa dajallezuar por serisht e keqa bije mbi ta , e ajo ishte njera prej tyre .
- Komshijte per te tilla raste jan apo jo .? - Buzeqeshi embel me cepat e buzes si per te ngrohur pak situaten .
E ai thjesht e pa drejt ne sy , ne fytyren e sert mbiu instiktivisht nje buzqeshje e paster , qe per pak sekonda u zhduk serisht .
Pastaj serisht heshtje , ndjeheshin vetem frymemarrjet e tyre dhe era e cila feshferinte gjethet e pemeve , nata ishte gjithnje me e ftoht se diten .- Cfar te ndodhi Sebastian ? - Nderpreu ate qetesi vrasese me zerin e saj te but , i cili doli aq i qet saqe nuk ishte e sigurt nese u degjua apo jo .
- Cfar me ndodhi ? - ndoshta ishte e kot ta vazhdonte akoma kte heshtje , ndoshta kishte nevoj te fliste me dike , te zbraste ter ate mund qe kishte , te hiqte ter ate pesh qe supet e tij mbanin prej vitesh ..
- Ndoshta nuk te ndimoj por mund tet degjoj - e kapi doren e tij te akullt duke e shtrenguar mes duarve te ngrohta .
- A nuk duhet te isha un romatiku tani - ia ktheu me shaka Rias .
- Edhe ne situata te tilla nuk qendrron dot serioz apo jo ? - largoi duart me pishman .
- Ej bera shaka - kapi doren e saj , duke e shtrenguar mes duarve te tij , ajo dora e ngroht e saj sikur i ngrohu shpirtin , e qetsoi . Buzeqeshi qet drejt saj , e cila i kishte varur turinjet .
- Edhe kur je keq i gjen shakat e ?- tentoi te terhiqte doren por ai e kishte shtrenguar fort .
- A mund ta mbaj pak nese nuk e ke problem ? Je e ngroht - shtrengoi me fort doren e saj duke e par drejt ne sy .
- Nuk ta solla kot cajin .
- Po nuk ishte me i ngroht se ty !
- Te iki tani ?!
- Jo qendrro dhe pak ...
-Nese del jasht teme me kto idjotsira do iki , pastaj ketu u ngrifsh ne t ftoht e sdo me dhimbesesh aspak .
- Pra te erdhi keq per mua ? - liroi doren e saj , e fytyra iu ngrys serisht . Kur ishte ber qe ti vinin keqardhje per te ? Kaq posht paska ran si ti vinka keq edhe te tjerve per te .
-Nuk e kisha me kte kuptim .. - Reagimi tij e preku , ndoshta edhe mund te kishte folur pak keq , ndoshta e kishte tepruar , por nuk e kishte me ate kuptim .
- Ne cilin e kishe ?
- a momenti esht tani ?
- atehere !
- me vjen keq u shpreha gabim - foli me gjys zeri , ndoshta nuk ishte aspak momenti per te kaluar ne situata te tilla , ishte ulur pran tij me qellimin per ta degjuar edhe jo ta ngacmonte me shum . Pastaj edhe kurioze ishte .
Ai nuk i ktheu pergjigje , nese do vazhdonin akoma te benin lojra fjalesh situata mund te behej me keq sec ishte . Ne nerva e siper nuk kishte deshir te fliste ndonje gje me shum sec duhej . Nuk kishte aspak deshir per te hapur tema qe donin dit te sqaroheshin .
Keshtu u mbeshtet nesoj si ajo e po qendrronin te dy ne heshtje .
YOU ARE READING
E TIJA...
Random* Jo perseri ! " " E pse jo !.. " Perse ..? " Mos me pyet perse .. thjesht dua te jem ketu,, - Por nuk te dua pran . -Ndoshta nje dit do t'me duash ...