6.

629 62 49
                                    


Hapi deren e shtepis dhe nje arome livandoje i perkedheli hundet , nuk e kuptonte as vet cfare po ndjente ne ato momente , kujtime , enderra nje jet e ter ne ate shtepi . Kaq shum koh pa shkelur . Hodhi syt rreth e qark dhe cdo gje ishte sic e kishte len . Asgje nuk kishte ndryshuar e njejta arome qe kishte patur gjithmon , te percillte ndjesin e familjes por ndjehej e lodhur , e vjeter .

Shetiste neper shtepi dhe nga ti hidhte syt portrete te familjes , dhuratat e ditlindjeve , buqetat e luleve te thara . Cdo gje e paprekur ne vendet e tyre .
U ndal ne nje kend ku akoma ishte tavolina e shahut . Iu kujtua sesi luante gjithmon me te atin .
E kishte mesuar mos dorzohej asnjeher perkundrazi ..

" Sa her rrezohesh nje her ngrihu dy her me shum , sa her nuk ke nje shpatull ku te mbeshtetesh shtrengo fort shpatullat e tua , vetja nuk do te braktis asnjeher e as ti mos e braktis"

perseriti nen ze fjalet qe i ati i thoshte gjithmon ,sa her humbte ia perseriste ato fjale .
Atehere nuk e kuptonte se ishte femij por sot po . U ul perball karrikes ku ulej gjithmon babai dhe veshtronte karriken sikur te qendrronte perball saj .

- He baba je gati te humbesh ...

Syt iu mbushen me lot por nuk i mbylli qepallat . Cfar iku , iku asgje nuk kthehet pas por te kthehej ne ate shtepi ishte njesoj sikur te mbyste veten me kujtime .

U ngrit ngadale dhe u drejtua drejt dhomes , ndaloi tek e prinderve , ishte teper e paster heren e fundit qe e kishte par kishte patur shishe alkoli te thyera gjithandej , sende te thyera , korzina te hedhura posht .

Si duket ishin zevendesuar me te reja , sepse ishin po te njejtat . U mbeshtet ne cep te deres e perpiqej te gjinte nje kujtim te bukur por per dreq nuk i kujtohej asnje , kujtimet e bukura i kishin mbytyr kujtimet e hidhura , lotet .
Terhoqi deren dhe e kyci . Nuk donte te shikonte me sa her kalonte aty .

Zbriti poshte tek dhoma e saj dhe ishte po e njetja ,akoma ato posterat e kengetares saj te preferuar Bionces qendrronin varur .
Ajo mbulesa roz e krevatit dhe nje arush teper i madh ne qender .
Buzeqeshi ne cep te buzes dhe u ul ne fund te krevatit .
E kishte preferuar shum ngjyren e roz , apo arushat .
U shtri ne krevat dhe trupi i ra ne qetesi . Kishte kaq koh qe nuk e ndjente kete qetesi , kaq vite qe nuk ndjehej kaq rehat . I kishte munguar kjo ndjesia , krevati i saj .
Mbylli syt dhe gjumi e mori ngadal .
Ashtu me rrobat e djeshme dhe takat veshur .

....

- Sebastian pse qenke skuqur ashtu nga koka ?
Ta paska mbledh Avokatja me duket .

- Tip i veshtire si Maria

- Ti sikur se kishe problem

- Do bej si do bej por duket se eshte shum impulsive , sa do perpiqet te beje gjerat me ngadal rrembehet .

- Sa shpejt e paske zgjidhur

- Epo deshi tme perplas brenda ne qeli

- Tallesh hahah

- Mjaft e eger po do e zbusim

- Cfar do besh ?!

- Asgje ! Cfar me eshte dashur te bej per nje femer , te bej per Avokaten?
Drejtoi gishtin nga trupi i tij plot muskuj dhe ngrit vetullen duke qeshur ironik .

- Hahaha do shohim , dardha e ka bishin mbrapa

- Nejse ika njeher se flasim .

E TIJA...Where stories live. Discover now