Qendrronte pran saj , e priste qe te zgjohej .
Kishin kaluar dy or qe kur kishin shkuar ne spital . I kishin ber disa kontrolle por cdo gje kishte dal ne rregull . ( Truri i saj ka kaluar si gjendje shoku prnandaj i dham nje qetesues tani mund te prisni derisa te zgjihet . Por nuk ka asgje per tu frikesuar )
I kishte then keto fjal doktorri pasi kishte mbaruar te gjitha eksaminimet .Kishte kaluar nje or e ajo akoma spo zgjohej .Priste me padurim derisa ti hapte syt .
Kishte folur disa her edhe me drejtorin ai e kishte telefonuar per te ditur si ishte gjendja e saj .
Ishte kaq shum kurioz ta dinte cfar ia kishte shkaktuar ate traume , ate gjendje shoku . Mos ndoshta kishte mesuar qe Maria kishte sakrifikuar per te ?
Ndoshta qe Thomas e kishte kercenuar .
Cfar kishte mesuar qe ishte ber ne ate gjendje ....
Kthente goden e whisky njera pas tjetres . Punet nuk po i shkonin aspak mir qe kur ortaket e tij kishin mesuar qe kishte vrar . Xhovanin , kishte humbur shum gjera per shkak te tij .
Tani nuk mund te kishte me akses ne polici .
Prej Xhovanit ai mund te kishte ne dor ter komisariatin por tani qe ai nuk ishte me , nuk kishte arritur te gjente akoma dike qe ta korruptonte , ta kthente ne anen e tij .Kjo gje po i merrte koh . Nese nuk gjente dike ne polici ata shum shpejt do ti shkonin ne fyt .
Nuk kishte si e mbulonte ter punen e tij .Kishte qen shum i zen keto koh saqe e kishte len komplet pas dore Sebastianin .
Kishte harruar qe ai ishte pas tij .
Kishte menduar qe ato letra nuk eksistonin me te vertet , sepse nese do dilte ndonje gje kunder tij do kishte dal deri tani .Kishte hequr dor se ndjekuri Sebastianin. Tashme disa Ortak te tij po i dilnin kunder , po i shtrengohej ngadal litari ne fyt .
Keshtu duhet te leviste shpejt e shpejt .
Nuk mund te merrej me vogelsira .
Me kercenimet boshe te tij ....
Kur u kthye brenda ne dhomen e saj , pasi kishte dal te pinte nje cigare jasht , te ndryshonte pak ajer e gjeti duke qar .
- Ejj ejj piccola cfar ndodhi . Je mir - U afrua pran saj duke e perqafur .
Ajo ishte ngritur gjysem trup e lotet kishin filluar te rrokulliseshin ne faqet e saj .- Jam kaq e pa shpres Sebastian - fryma i merrej nga te qarat . Nuk dinte cpo ndjente , inat , zemerim , dhimbje cfar te ndjente me perpara . Nuk donte te qante por ishte me e fort se ajo .
- Cfar ndodhi Ria fol me mua - e terhoqi nga vetja duke e perqafuar mes kraheve te tij .
- E di qe jemi munduar kot Sebastian . Ajo me shkaterroi cdo gje sic beri koh me perpara .
- Kush Ria ? - e dinte qe e kishte fjalen per Marian .
- E di qe ajo kishte firmosur kontrat me xhaxhin tend . - Ai nuk po fliste , priste qe ajo te mbaronte cfar deshironte te thoshte . Megjithse nuk ishte ndonje gje e habiteshme kjo .
- Kompania jon tani pastron parat e pista te tij . Qe nje zot e di se me cfar punesh merret e ka njollosur edhe emrin e familjes ton .
Ai ndyri kompanin time Sebastin .
Prandaj askush nuk deshironte te punonte me ne . E shikon ajo ja doli serisht te me mposhte .
Ajo ia doli te permendej diku . Edhe e vdekur nuk me le te qet .Kishte degjuar cfar kishte then ajo . Nuk ishte habitur aspak . e dinte qe ai kishte kerkuar dicka ne kembim . Ndryshe nuk do ta kercenonte kot Marian .
Ai nuk bente asgje pa nje fitim .E perqafoi serisht duke i len puthje te vogla ne koke . - Qetsohu Ria do ta gjejm nje zgjidhje
- Nuk ka zgjidhje Sebastin nuk ka zgjidhje nuk mund te ndermarr asnje hap per kte gje sepse ata do me bllokojn licensen . Un jam pronare e asaj kompanie .
- Do mendojm dicka por si fillim qetesohu . Nuk dua tet shoh keshtu te merzitur . Fshij lotet mos qaj me .
Ajo kishte te drejt ne cdo gje qe thoshte . Avokatia e saj nuk bente dot pun ne kete rast .
Sepse ajo ishte e rrezikuar vet . Ajo gjykohej si pjestare familjes , prnd nuk mund te merrte ne mbrohjte asgje .Fshiu lotet me menget e trikos , mori frym thell . Duhet te bente dicka per kte gje nuk mund ta lejonte te humbte cdo gje keshtu . Duhet te gjente me doemos dicka per ta prishur ate kontrat .
Ishte e gacme te paguante cfar do lloj gjobe per kte . Mjaftonte te lironte kompanin nga ktheterat e atij maskarai .Tani fillonte te kuptonte cdo gje , per cfar ai e krahasonte me Marian , njerzit qe kishin tentuar ta trrembjin disa her .
Ai e kishte ditur qe ajo do ti vihej mbrapa prnd kishte dashur ta trrembte , te hiqte dor duke kerkuar per te . Por jo ai ishte ngaterruar me familjen e gabuar .Ishte ngaterruar me femren e gabuar . Nuk do ti falte asnje or te atyre diteve qe kishte njollosur emrin per te cilin babi i saj kishte luftuar aq shum .
- Me co ne kompani Sebastian ! - ishte larguar nga perqafimi tij . Kishte marr fryme . Tani ndjehej gati per cdo gje .
- Jo , do shkojm ne shtepi Ria .
- Me co ne kompani Sebastin
- Mos u bej kokfort Ria ta premtoj do shkojm neser . Por sot do shkojm ne shtepi ne rregull - e kishte perqafuar serisht .
Normalisht qe nuk mund ta dergonte ne kompani pas asaj traume .
Te pakten te qetesohej sonte , e per neser te mendonte serisht .- Dua te shkoj ne kompani - zeri i merrej serisht .
- E di por jo sot ne rregull eja te shkojm ne shtepi sot . Te qetsohesh , te mendojm cdo gje me detaje ne rregull . Atje nuk mund te mendosh e qet .
Ajo ishte bindur . Kishte pohuar me koke . Te pakten te qetesohej sonte . Te mendonte me qart se cfar do bente .
Nuk duhet te nxintonte ne cfar do lloj vendini qe te merrte , duhet ti shqyrtonte te gjitha zgjidhjet .Ai e ndimoj te ngrihej nga krevati . I hodhi pallton e tij kraheve . E u largun drejt shtepis .
Gjat rruges per ne shtepi , e kishte telefonuar Nena . Shpirti saj e ndjente kur femija ishte keq .
U kollit disa her per te normalizuar zerin e me pas u pergjigj .- Nena si je !
- Mir bij po mendoja per ty ! Si je ti !
- Mir jam Nena shum mir .
- Po mendoja te vija nga ty disa dit Ria
- Jo jo Nena mos hajde - nuk donte qe ta shikonte ne ate gjendje . Nuk dinte cfar ti thoshte . Si do ta justifikonte ter ate gjendje . Zemra e saj sdo ti perballonte ato lot .
E ajo nuk ishte ne gjendje per vete tani nuk mund te mendonte edhe per te .- Pse ka ndodhur ndonje gje Ria ? - u degjua zeri i merakosur
- Jo por jemi jasht qytetit me Sebastianin. - genjeu per te kaluar nga situata . Genjeshtrat po beheshin te perhershme tek ajo .
- A sa mir ne rregull bij ne rregull vazhdoni pra . Te fala bej edhe kujdes andej e . E ti di mos bej gabime - u dallua zeri i lumtur ne nenes nga ana tjeter e telefonit .
E pershendeti e me pas mbylli telefonin lotet i ishin mbeshjell serisht ne fyt .
Deshironte te qante , te bertiste kjo ndjesi ishte me e fort se ajo .Ai i jepte makines , e shikonte ndonjeher me keqardhje . I dhimbsej ajo . Ishte shum e vogel per ter kete .
Si vjen jeta , rezervon kaq gjera per shpirtin e njeriut duke e sprovuar sesa mund te duroj .
Se sa mund ta perballoj .
Ajo ishte e fort por do i duhej koh te merrte veten .
Koha sheron cdo gje . Edhe ate
YOU ARE READING
E TIJA...
Random* Jo perseri ! " " E pse jo !.. " Perse ..? " Mos me pyet perse .. thjesht dua te jem ketu,, - Por nuk te dua pran . -Ndoshta nje dit do t'me duash ...