3.

659 58 8
                                    


- Zonjush mirseerdhet , zevendes drejtori , me ne fund,po ju prisnim .

Pa tek i afrohej nje zoteri , sapo u fut ne kompani. Zgjati doren ta takonte dhe e priti me nje buzeqeshje ne fytyre .

- Kenaqesia ime drejtor ateher cfar po ndodh ktu qe po me kerkonit me aq ngulm

- Me mir te shkojm ne zyren e babait tuaj e te flasim me qetesisht .

- Ne rregull ateher shkojm .

Hodhi dhe njeher syt pas kraheve , vertet qe nuk ishte nje vend per te . Ishte mjaft e madhe dhe njerzit ishin gjithkohen ne levizje , Nje vend i zymte bardh e zi . Te tere te perkushtuar tek puna , nuk kishte qetesi , te qeshura rastesore , cdo gje merrej me seriozitet deri ne detaj .
Ajo ishte e lumtur me zyren e saj me koleget , kishte tjeter harmoni tek puna e saj . E pa veten shum larg vetvetes . Vend mbytes .
Gjithsesi nuk do rrinte dhe shum gjate aty , vazhdoi te ndiqte drejtorin i cili e futi ne zyre .

- Urdheroni zonjush kjo esht e juja tani

U largua nje hap pas duke lejuar qe te futej Ria ne fillim .

- Faleminderit . Mund te me shpjegoni cfar po ndodh ketu ?

Sapo u fut ne zyre ,  u ndesh me nje foton e saj e babait qe e kishin ber kur po i mesonte per her te par si te luante shah . E mori ne dor , e kishte mar malli vertet . I dhimbte shpirti . E shikonte me mall , sikur ta nxirte prej fotos e ta perqafonte fort .

- zyra eshte sic e la babi juaj zonjush . Nuk u prek asgje. Ai beri vertet nje pune te mrekullueshme sa ishte gjalle .

- Ishte vertet nje baba i mrekullueshem .( foli nen ze ) Nderkoh ti kthehemi temes , nje sekretar me emrin Harun me vizitoi sot e me tregoi qe zoteroja 60% te aksioneve . Si qendrron puna ?

- Po kjo esht e vertet edhe ne pak jav kemi qe e kemi mesuar kte gje .
Pasi qe kur nena juaj pra zonja Maria ishte ne krye nuk mund te nderhynim ne asgje , ajo thjesht jipte urdherat e ne zbatonim .
Nuk na lejonte asnje pune .
Qe atehere gjerat nuk jan sic kan qene . Reputacioni i kompanise te cilet zoti Haluk u mundua , ka ren shum , fitimet po ashtu . 40% te aksione ia shiti zotit Sebastian Guimar . Me pas lidhi kontrate pune me zotin Thomas Guimar ..

- Nje minut a mund te kene ndonje lidhje Z.Sebastian me z. Thomas ? Kan te njejtin mbiemer

- Nuk e di zonjush nuk kisha leje te komunikoja me ta . Zoti Thomas nuk esht paraqitur asnjeher vetem cdo fund muaji vjen sekretari i tij . Ndersa Zoti Sebastian disa her ka ardhur .

- Mund te me quash Ria .
Ne rregull cfar mund te bej ?

- Ateher Ria vetem ti mund ta rregullosh ter kete mesele sepse un nuk mund te bej asgje . Vetem ti mund ta rimekembesh kompanin e babait tend . Mos bej gabim ti shesesh aksionet, kujto mundin qe hodhi familja jote ktu .

- Ne rregull do shikoj cfar mund te bejm ndonje gje . Mund te me sillni pak fitimet , rruget , kontratat qe jan lidhur cdo gje qe nga momenti qe nuk ka qen babi . Me thirr dhe sekretaren e babit .

- Jan pushuar Ria

- Per cfar arsye ?

- Znj . Maria i pushoi punojesit me besnik te babait tuaj . Punesoi disa te rinj .

- Ne rregull te gjith punojsit te cilet u pushuan silli neser te fillojn pune , gjithashtu me sill dhe cv e punonjesve qe punsoi Maria .

E TIJA...Where stories live. Discover now