24.

422 38 2
                                    

--

- Cfar bere ? Ka ndonje te re ?

- Shef bem sic na the edhe e ndoqa Znj Avokate . Ata  e kaluan naten se bashku .

- Se bashku the ?!

- Ata jetojn ne te njeten shtepi Shef !

- Ne te njejten shtepi ? Vazhdo te hetosh akoma . Kur e mori shtepin Sebastiani e nga njihen ata . Shpresoj mos ket ndonje lidhje me Marin . Bushtra duhet ta kisha vrar me koh .

- Ne rregull Shef ndonje urdher tjeter ?

- Po tregojini pak Sebastianit qe ne nuk bejm lojra . Ai ka nevoj ta sjell ndermend se kush jam .

Ktheu goden e whisky-t me fund e kujtoi Marian .

/ -Ti je nje grua e bukur te dy mund te bejm mjaft para . - E kishte mbeshtur ne nje cep te murit e me duret e tij te neveriteshme i ledhatonte buzet , gushen .

- Largohu prej meje plere nuk kam per te dhen asgje te kesaj kompanie .

- Ohh e dashur po ti e di cfar ndodh nese nuk ben cfar te them apo jo . Ti ke nje vajz te vogel , ne burre shembullor .
Cfar do ndodh me ta nese ti nuk bindesh ...

- Mallkuar qoft ajo dit qe te njohta ,mallkuar qofsha qe u mora me nje manjak te peshtir si ty..  /

Edhe pse ne fund e kishte detyruar te vritej ajo grua prap kishte len tek ai nje peng , ndoshta nese ateher dot kishte zgjedhur te ishte krah tij e jo te vdiste ai sot do ta kishte ber mbreteresh te gjithcka tijen .
Por jo ajo bushtra doli me e zgjur nga c'kishte menduar ai duke bledhur prova per e te e nuk dihej se nga dreqin i kishte perfunduar . Kjo gje po i hapte probleme tani . Shum probleme .

Telefoni i cingerroj ne tavolinen e madhe prej drruri duke e nxjerr prej aty kujtimeve .

- Fol gjete gje ?

- Esht ne kerkim te dokumentave Shef

- Domethen edhe ai esht ne dijeni te tyre pra .

- Cfar te bejm ? Ta vrasim ?

- Jo jo vazhdoni cfar ju thashe ketu .

Perplasi telefonin ne mur i cili u be cop e therrime .Tani po vinin probleme , vertet te medha .
Nxorri nga sirtari nje celular satelitor te cilet nuk gjurmohet vendodhja e vendosi ta telefonte . Kishte ardh koha .!

...

- Pasi kishte pir nje dopjo kafe pas nje dushi te gjat ishte gati per pune .
"Nje dit e re gjera te reja "
Veshi dicka shpejt e shpejt edhe pse spo kishte shum deshir per te zgjedhur dicka te rafinuar sic bente gjithmon duke i kushtuar vemedje cdo detaji per ta kombinuar serisht kishte veshur dicka te lezecme .
U pa edhe njeher per her te fundit ne pasqyr me bukur nuk kishte ku shkonte pas asaj mbremjeje te tmerrshme per te cilen nuk kishte deshir te fliste as pak .

Mori canten e saj e u nis per ne pune , nje dit tjeter e zakonshme .
Hodhi syt nga shtepia Sebastianit ,akoma duhet te ishte aty sepse makina nuk kishte levizur vendit .
"I pa pergjegjshem ,puna ka orar "

Gjithsesi cfar i duhej asaj le tebente cfar te donte . Mori makinen e u largua .

..

Po e veshtronte nga dritarja , derisa makina u perpi nga tymi i rruges . Neqeshi ne cep te buzes e u fut te bente ne dush . Kishte ndenjur gjat ne krevat pran jastikut te saj . Ajo arom i pelqente tej mase .

Nderkoh bente banjo , degjon telefonin te cingerroj . Mbyll ujin ,vendos nje peshqir rreth belit , shikon telefonin nje numer i panjohur .
Pret pak e serisht i njejti numer e telefonon prap .

E TIJA...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora