20.

497 48 21
                                    


...

Nje ze pas shpines e beri te kthente koken , disa metra me tutje qendrronte Sebastiani . Gjithmon me ate veshjen e tij klasike , tashme po fillonte te mesohej qe asgje nuk mund ti shkonte tjeter .

Hodhi njeher syt nga rruga , me pas drejt deres se tij , priti disa sekonda mos ndoshta dilte ndonje vajz me emrin Jasemina. Por asgje . Pastaj u kthye drejt tij .

- Ke filluar te shohesh halucinacione " komshi" - ironizoi fjalen e fundit ajo

- Duhet ta kem nga kripa tepert ose ato recipetat me dantell - buzeqeshi tamam si nje manjak e u afrua drejt saj .

- Na argetove tani , - foli pasi perqeshi fjalet e tij duke holluar zeri .

- Po cte bej tet argetoj ?

- Majfton te me lesh rehat isha e qart ?

- Shum shefe .- beri nje fytyr serioze ai . E me pas qeshi. - Ateher Jasemin ?!

- Me duket se me mgaterron me ndoken jam Ria - tundi doren perpara fytyres se tij , - Eja ne vete tani . Una jam Ria , isha e qart - vazhdonte akoma ajo

- Po mua me pelqen Jasemin .

- Ca dreq lidhje kam un me emrin jasemin ? Apo mos ndoshta esht ndonjera nga te dashurat e tua ?

- Je xheloze ?

- Joooo aspak

- Pse pyete pra ?

- Pse mthe Jasemin ?

- Po se parfumi yt quhet Jasemin

-ahh - beri nje ah te that e i ktheu kurrisin duke u largua drejt makines .

- Me pelqen ... Isht provokues tamam si ty .. Te pershtate ..!

- Cfar i ndodhi dores tende ? - Anashkaloi komplet temen ajo

- U bere merak ? Apo u bere me turp . Pastaj nuk dukesh tip qe behesh me turp .

- Zere sikur nuk pyeta . - u fut ne makin ajo duke e len ne kemb si nje shtyll e madhe .

Ndezi makinen e u largua . Ishte kaq i zoti me fjale saqe nuk ia arrije dot . Nese nisje nje loj fjalesh me te e sigurt qe nuk do perfundote me kullaj . Gjithashtu ishte mjaft i zoti per ti shikuar detajet . Kishte mesuar emrin e parfumit te saj , te rrall jan ata qe e kuptojn vertet aromen e tij , gjithashtu jan te rrall ata qe e perdorin . Prandaj edhe nuk gjendet leht , shumica e femrave perdorin aromen e vaniljes , cokollates ose bajames ...
I pelqeu ky gjest , vertet te ishte njeri i cili i kushtonte rendesi detajeve apo thjesht ishte dicka qe cdo kush mund ta vinte ne dukje ? Po pse deri tani askush nuk i kishte folur per parfumin .
Nejse gjithesi , nuk duhet te mendonte me per te.

.....

Ndoqi me sy makinen derisa u largua e i humbi nga syt duke len pas nje shellunge te madhe tymi .
Nga i kishte shkrepur ne kok ti therriste Jasemin ?
Vertet nga i kishte lindur kjo ide ? Cfar dreqin i tha mendja kur i thirri ashtu ?
Deri para disa ores e kishte te veshtir ta pranonte ndersa tani i therriti ne emer ?

Cfar po ndodhte me te ? Mendja po i bente lojra , e ai nuk i kishte aspak qef lojrat .Nuk po kuptonte asgje , vall nga i kishte shkuar ne mendje ta therriste jasemin !
Por po i pelqente , asaj i pershtatej , tamam si nje lule jasemin . Ndoshta tashme do behej me e leht nese e pranonte , ne fund te fundit asgje nuk ishte ne doren e tij .

Ate dit e kaloi duke u sorollatur neper qytet pa nje pik synimi , thjesht shetiste me makin . Nuk kishte shkuar ne pun .
Pasi kishte kaluar nje koh te mir duke shetitur vetem , i ra telefoni . Ishte Kleo si gjithmon .

" Ok ne rregull shihna "
Mbylli telefonin e u drejtua drejt restorantit qe e priste Kleo . Nuk vonoi shum diku 5 minunat , u shfaq perball tij nje restorant jo shum i madh , i rrethuar me pemen, ne mes ishin shkallet qe te ngjisnin lart per ne kat te dyt , ne ballkon ku dukej qyteti . Cdo gje e dekoruar , cdo gje e vendosur ne vendin e saj . Kishte shkuar edhe her tjeter e i dukej sikur ia kishte mesuar vendin cdo orendije permendesh , te bera posacerisht per ate vend .
Parkoi makinen e u fut brenda , Kleo qendrronte po tek i njejti vend i perhershem . A thua nuk rezervohej ndonjeher ?! Cudi . Takuam duart me ate menyren qe pershendeten mashkujt e me pas u rehatua ne karrike , perball tij .

- Nga ke qene mor nuk te kam par fare cdo gje ne rregull ?

- Ja pun ca do bejm ne shtepi .

- Je ber si shtepiake deshperuar - qeshi Kleo me te .

- Po ske pun tjeter tani ti .Do kapesh me mua - e goditi ne shpatull Sebastiani .

- Pa he njeher me trego . Ia more kompanin Avokates sepse ishte teper i sigurt kur bem biseden e fundit .

- Nje lesh mora

- hahaha e dija . Pse ku do gjesh ti tek e bija Marias a ? - qeshte Kleo me te .

- Mjaft qeshe se isht vertet e nderlikuar !

- Pse cfar ka ndodhur mos ka kuptuar gje ajo ?

- Jo cfar do kuptoj Ria . Jam un ai qe spo kuptoj asgje . Kishte parfumin e njejt si te sajin

- Oowww edhe ???

- . Nuk perqendrrohem dot .

- Po cfar do te besh ? Cfar bere ?-I ke treguar ndonje gje ?

- Cfar do bej asgje ,kam zgjidhje tjeter ? Ti e di shum mir qe e provuam edhe me rruge tjeter e nuk zgjodhem gje .

- Po e vertet . Po afroje , beje per vete ndoshta keshtu do marresh ndonje gje .

- Nuk mund ta bej nje gje te till Kleo .!

- Pse ? Pastaj kush i reziston sharmit tend .- Imitoi me nje levizje Sebastianin kur krenohej me format e tij .

-Kleo jo , mbyllet kjo tem .- ia ktheu prer .

- Pse jo ? cfar do humbesh ?

- Jo . Kjo nuk behet njeher . Nuk luaj me ndjenjat e saj . E asnje femre .

- Ne rregull isht loj e piset por cfar do besh ?do presesh ?

- Po me mir te pres sesa te shoh edhe nje tjeter humbje .

- Gjithsesi nuk ishte faji yt . Pastaj cfar do humbesh sikur ka mbetur gje per te humbur ?

- Po nese do isha me te ndoshta do jetonte .

- Nuk kishte gjasa nje gje e till . Ti e di mir kte . Ke do linte gjall ? I harrove tuat ?

- Mua me la pershembull ..

- ndoshta per ndonje arsye

- qe ta vras apo hakmerrem ?

- Je betuar qe do ndjekesh rrug ligjore ..

- Po dhe jam penduar si dreqi . Me mir nje plumb ballit .
Zeri i doli i shuar e me tonacion te eger . Ishte lodhur nga pritja . Her i vinte plasja , kishte patur raste plot per tia shperthyer trut ne er . Madje edhe e kishte provuar disa her po jo . Pastaj ai premtim e stepte gjithmon .

Jeta e kishte futur ne rrug pa zgjidhje , pa drit ne fund te tunelit , ne nje rrug qe ne cdo perfundim te zgjidhje nuk do kishte fund te mir ishte i sigurt per kte .
Edhe nuk donte te perfshinte askend .
Madje do ishte me mir qe ta hiqte nga rruga Rian sa me shpjejt te ishte e mundur . Ndryshe do perfshihej me shum ne te .

E TIJA...Where stories live. Discover now