30.

357 40 2
                                    

...

Isht larguar nga shtepia saj i vet kenaqur , jo se kishte ber ndonje gje te madhe por thjesht kenaqej kur e acaronte . Reagimet e saj ishin terheqese , argetuese .
Ferkoi pak krahun akoma i dhimbte pak , dalgadal po i largohej e nxira .

U fut ne shtepin e tij e shkoi direkt tek ajo .
U ul ne at kolltuk e filloi ti rrefente cdo gje . Kishte koh qe e bente kte gje , mbyllej aty edhe i rrefente ndodhit e dites , ndonjeher e kalonte kohen edhe ne heshtje por sot filloi ti trregonte per te , ndoshta do ta ndimonte ti tregonte ndonje rrug . Nuk kishte shkuar kurr tek varri , kishte krijuar dhomen e saj sikur te ishte gjall , te jetonte me te .

- E di esht e bukur njesoj si ty ! Ndonjeher nuk e di si te sillem me te . Me terheq kaq shum si asnje femer me par , sa her dua te hedh nje hap serisht stopoj . Nuk do me pranonte kurr apo jo ?
Edhe ti e di qe nuk do me pranoj asnjeher ajo sme ka par kurr . Nese do me shihte do trrembej .
Madje trrembet edhe un vet jo me ajo ,nje femer .

Flashback

- Ee te dhemb e kopil muti , ti bastard - Godiste fort shpinen e tij me rrip.
Nuk ndalonte , godiste fort e me fort . Shpina i dhimbte por dhimbja e shpirtit ishte me e fort .
Kjo gje po ndodhte thuajse per dit . Ishte ber e zakonshme keto tre vitet e fundit .

- Sduhet te kishe lindur , ti sduhet te ekzistoje , bertit , bertit pra ste dhemb -
Vazhdonte ta rrihte me sa fuqi kishte , Tashme ishte mesuar , as nuk qante e as nuk bertiste nuk ndjente asgje , ishte mesuar thjesht priste me padurim diten qe te largohej qe aty .

Pastaj ndaloi nuk po e mdjente me trupin , as rripin qe ta godiste me , si duket ishte lodhur .
U ul ne cepin tjeter te dhomes , ndersa ai qendrronte i shtrir ne tok i mpir nuk ndjente asnje pjes te trupit por shikonte ate , mezi priste qe nje dit te ishte ai ne ate pozit .
Do vinte ajo dit e ndjente qe nje dit do ishte radha e tij te kthente ter keto borxhe .

- Nese guxon edhe i tregon Nores per keto do jet gabimi me i madh . Sepse mund tia bej edhe asaj .

E shikonte pa ia ndar syt . Ishte gati te duronte cdo gje vetem asaj mos ti bente keq .

-Ti e di qe po merr trajtime per Tumorin nuk do ishte gje e mir te ndodhte edhe ajo apo jo ! Nuk do rezistonte dot . Zemra saj e dobet nuk mund ta duroj edhe kte . Do ishte kaq mir nese ti sdo kishe lindur nese sdo ishte martuar me ate palo vella , sepse ju e semuret ate .

Degjove ju e semur , nese do ishte me mua . Nese do me zgjidhte mua asgje sdo kishte ndodhur por jo per shkakun tuaj nuk me do .

- Nuk do te doj kurr Thomas . Fiksoje Nuk do te doj kurr - uleriti me ate gjys zeri qe i kishte mbetur

- Do me doj me zor deri ne frymen e fundit .

Flashback

- Off o zot . Me jep force .- ferkoi fytyren disa her me pellemb te dores .

- Pse ee pseeee ? Pse pranove te rrije . Mund te ishim larguar ,do ja dilnim bashk te pakten do ishe gjall . Cfar te bej tani ??

Nuk kishte me as shpres edhe sa durim cdo gjeje po i vinte fundi edhe atij . Kishte duruar mjaft . Vetem shpirti i tij e dinte cpo hiqte .

.....

- Alo Harun ?

- Ria si je ! Te telefonova sepse nuk u paraqite ne pun ka ndodhur ndonje gje ? Ke probleme ?

- Jo jo Harun cdo gje ne rregull nje incident i vogel prandaj nuk u paraqita , mendoj qe edhe dy dit te tjera nuk do e vij e pastaj do vazhdojm rregullisht .

- Ne rregull pra merr disa dit pushim te ben mir ne kte menyr do jesh me e kthjellet kur te kthehesh .

- Jo po punoj nga shtepia . Po do te kerkoja te me nisje me e-mail si po shkojn gjerat me kompanin e re te cilen nisem te punonim ?

- Cdo gje esht ne rregull asnje problem . Por ti sjell te dhenat me e-mail hidhi nje sy vet .

- Ne rregull faleminderit Harun .

Pastaj mbylli telefonin , duke iu kthyer punes . Tashme ishte pak me mir nga kemba , xheli te cilin e lyente po ia bente me mir . Kishte ber nje kafe e ishte mbeshtetur ne divanin e sallonit duke punuar , kishte kaluar thuajse ter diten ashtu , pak nga pak edhe po erresohej .

Ndonjeher i shkonte mendja tek Sebastiani , qe prej mengjesit nuk e kishte par fare , as makina e tij nuk ndodhej aty . Ishte kurioze nga kishte shkuar .
Ndonjeher ndjente nje inat perbrenda se perse nuk kishte shkuar nje her tek ajo , ndoshta priste ndonje kerkim faljeje , ose thjesht te rrinte aty .

U ngrit nga divani , vendosi laptopin ne tavolin , e beri disa prova se si e ndjente kemben . U ngrit ngadal hodhi nje kemishe te gjate kraheve e doli jasht . Hodhi syt nga parkimi ,ai nuk kishte ardhur akoma .Ngadal po erresohej.

-Cfar po ben Ria? Ke po pret ? U bere me keq si nuset e reja qe presin burrin ne dritare . Mjaft tani sillu normal . - Kujt po ia thoshte ato fjal kembet serisht refuzonin te largoheshin nga dritarja ndenji edhe pak e me pas u largua drejt guzhines , stomaku kishte filluar te bente proteste , duhet te gatuante ndonje gje per dark , nese sdonte te vdiste urie .

Perpara se ti pervishej punes , vendosi pak muzik e ngriti volumin , perveshi menget e filloi te afronte tera ingridientet qe i duheshin , do gatuante lasanja .
Sapo do fillonte degjoi zilen e deres , ndaloi pak uli volumin e priti serisht ndoshta mund ti jet dukur si zilja e deres , por pas disa sekondash dera ra prap .
Atehere nuk qenka imagjinat e imja .
U drejtua te hapte deren , kush te jet ne kete ore .!

- Surpriz Komshie Solla pizza edhe vere - nzorri perpara nje shishe ver edhe dy kutia me pizza .

- Sebastian ? - nuk e priste te vinte .

- Tani nuk e dija ca shijesh pelqen keshtu qe i mora me te gjitha llojet nga nje - U fut brenda pa pritur qe ajo ta ftonte .

- Do thoja eja brenda po ti tashme je futur pa kerkuar leje Komshi - ironizoi nga pas e mbylli deren .

- Shum gazmore je . Hajde tani afrohu te ham . Besoj qe ske ngren akoma ? Apo jo (e hodhi syt nga guzhina ). Me shum gjasa jo guzhina qenka ber nje katastrof . - qeshi kur pa ter rremujen e bere .

- Ha ha Sebastian shum fanny kjo .

Ai qeshi me te , e cila qemdrronte ne kemb pak larg tij me nje fytyr si te ofenduar . Feminore . Vendosi pizzat ne tavolin , mori dy goda edhe e ftoi te ulej .

U ulen bashk per te ngren dark , nisen biseda nga me te ndryshmet per pune , per femijerin , per preferencat . Biseda nga me te ndryshmet . Ngadal nga dal po fillonin te njihni njeri tjetrin .
Keshtu nis gjithcka nga gjera te vogla qe me von behen te medha .

E TIJA...Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ