26.

414 37 9
                                    


Po thuajse kishin mberritur ne spital e gjat gjith rruges asnjeri prej tyre nuk kishin then sikur edhe nje fjal te vetme .
Madje as shoferi nuk kishte vendosur muzik ne kasetofon , sic ndodh zakonisht si neper filma , ose edhe ne jeten e perditeshme .
Edhe ai e kishte kuptuar te gjith ate situaten e tensionuar te tyre qe dukej qe larg .

Me te mberritur doli nga makina pasi i dha pagesen shoferit e iu kthye asaj , e cila dukej qe nuk kishte ndermend te levizte vendit .

- Dil Ria

- Te thash nuk vij .

- Ben mir te dalesh me te mir

- E nese se bej cfar ndodh

- Vet e kerkove pra - doli nga ana e saj hapi deren edhe e mberdheu mes kraheve duke e nxjerr nga makina .Sillej si nje femij qe nuk donte te shkonte ne kopesht .
Ajo luftonte me cdogje mundej e godiste sa nga krahet , shpina cti kapnin duret .

- Me zbrit ti manjak , psikopat i semur . Kush ti jep te drejtat mbi mua ty . E di qe me kte veprim si avokate qe jam te mbyll ne burg . Madje te shkruaj edhe qe ke ber precedent penale . Me degjon cpo te them apo jo .

Vazhdonte te degjonte derdellisjet e saja qe nga makina e deri ne hyrje te spitalit . Avokatja kishte thjesht fjal te kota qe nuk e frikesonin dot e dinte qe ajo smund ti bente asgje atij . Jo qe nuk mundej por nuk donte . Kishte nje ndjenj qe zemra e saj nuk mund te ishte aq e keqe sado perpiqej te sillej ashtu .
I kerkoi nje Infermierie ti sillte nje karrike per te sapo u fut ne spital .
Me pas e uli ne karriken me rrota .

- Per kaq bere te gjith ato deklarata Ria .Zbrite tani , mund te me falenderosh te shpetova jeten .

- Mos guxo ta besh me kurr ate gje kuptove Sebastian Guimar . - Shfryu e acaruar perball tij . Cfar i dukej vetja njeher , nuk kishte guxuar kush ta merrte ne krah nje her te vetme ndersa ai kishte guxuar ta bente dy her madje brenda nje dite .
Kishte shum guxim ky djal .
Madje as nuk i kthente pergjigje kercenimeve te saja .

- Kush e di !- iu afrua shum afer fytyres e i buzeqeshi ne cep te buzes .Ia permendi kaq provokueshem emrin e plot sa kjo gje i pelqeu shum .

- Pa provoje po nuk ta shkrepa pistoleten e shohim pastaj .

Ajo bised do vazhdonte gjat e me gjat nese doktorri do vonohej edhe pak .
Po per fatin e tyre te mir ai u gjend aty pran .

- Ateher cfar ndodhi zonjush!

- Kam pak dhimbje tek kyci kembes .Nuk ka ndonje gje per tu ekzagjeruar doktorr .- Iu pergjigj doktorrit i cili kishte nderpre te gjith ate bisede te kendshme te tyren . I dhimbte pak kyci por me pak uj te ngroht e akull do kalonte , por ai e kishte sjell deri ne spital per nje gje aq te vogel . Hodhi syt me inat drejt tij kur ai filloi te fliste me doktorrin .

- Edhe pse mund te jet dicka e vogel nje kontroll nuk ben keq Ria . Apo jo doktorr pastaj ne erdhem deri ketu .- I buzeqeshi fitimtar .

- Sigurisht qe pa nje kontroll nuk do ju lem te largoheni zonjush . Ejani te ju marrim ketej ne fillim infermeria do ju bej nje grafi e me pas do ta kontrolloj un .

- Faleminderit - than te dy nje zeri .

Po shtynte ate bashke me karriken me rrota duke shkuar pas infermieres e cila ishte afruar qe ta shtynte ajo por Sebastiani si xhentillen qe ishte nuk e kishte lejuar .Nuk linte rast pa u marr pak me te .
Megjithse ajo kishte ren ne qetesi tashme , nuk ndjehej fare .
Pasi mbaruan duke i bere grafine, E derguan ne nje dhome ku duhet te prisnin pak per te marr pergjigjet . Ishte shtrir ne shtrat ne ate dhom boshe . Ishte vetem tani , Senastiani ishte larguar kur po i benin grafin sepse nuk e kishin len te futej brenda . Ndoshta kishte shkuar ne shtepi mendoi , pastaj ai nuk i ka asnje borxh te rri mbi koken e saj .
Sikur u merzit pak nga kjo gje . Ndoshta priste ta shikonte serisht tek dera duke mos len rast pa u talluar apo duke e kundershtuar .

- Mjaft Ria .Mos mendo me per te . Njeher e perze pastaj merzitesh pse iku . Vendos njeher se cfar do .- po fliste me veten .
U perpoq te qetesohej pak mbylli syt , nuk kishte gjum por donte te qetesohej , te mendonte me qart , kjo dit kishte qen vertet e gjat . Perpara disa oresh mes plumbave e tani ne spital .

- Ehh cfar dite - mendoi me ze . Kur nje ze ia priti pa vonuar .- Plot aventuara apo jo si tek filmi agjenti 007 . E di qe me pelqen ai si aktor

Hapi syt pernjeheresh e ai qendrronte mbeshtetur ne fund te krevatit ku ishte shtrir .
As nuk e kishte ndjer kur kishte ardhur .

- Me trrembe o i marr -Kjo ishte e pa pritur , nuk e priste te vinte e pranonte qe ishte trrembur pak por nuk e mohonte qe iu be qefi qe ai ishte aty kjo gje e beri te buzeqeshte aq sa nuk e fshehu dot

- Nese do ishe trrembur s'do buzeqeshje apo jo Ortak

- Nuk po buzeqesh - ktheu koken nga dritarja . E notralizoi fytyren duke u bere serisht ajo femra serioze .

- Ehe po pra nuk po buzeqeshje . Nejse te solla nje kafe edhe dicka per te ngren - i zgjati nje kafe edhe nje sanduic qe e kishte mar posht tek kafeneia e spitalit .

- Faleminderit - zgjati doren e mori cfar i kishte sjell , tani qe u permend buka kishte vertet uri .

Pas disa minutash pritje ne heshtje ne der futet doktorri bashk me nje dosje ne dore . Duhet te jen pergjigjet e grafis .

- Ateher doktorr ? - Pyeti Sebatian duke u ngritur ne kemb .
Ndersa Ria thjesht u drejtua pak duke u mbeshtetur tek ndenjesja e krevatit .

- Ke me dhimbje Ria ? - e pyeti doktorri

- Pak po . Ndonje gje serioze ? - pyeti e merakosur , tashme nuk ishte aspak koha per kto gjera .

- Jo cdo gje isht ne rregull thjesht nje ndrydhje e leht por nese pushon disa dit duke mos e lodhur kemben do e kalosh shum shpejt .

- Sa dit doktorr nuk kam fare koh te rri te pushoj tani . Nuk ka ndonje zgjidhje tjeter ?

- E mira esht qe kemba te pushoj sepse do e besh me keq .

- Do qendrroj doktorr , mos u beni merak - ia preu Sebastian .

- Megjithate te kam shkruar edhe nje xhel ne recet , mund ta lyesh cdo mbremje . Kjo do te ndimoj .

- Faleminderit doktorr - mori receten qe i zgjati doktorri .

- Faleminderit - foli pas tij Ria .
Doktorri i buzeqeshi e me pas u largua .

- Me jep receten

- Ngrihesh dot ? Te dhemb kemba ?

- Jo jam mir , me jep recetn tani Sebastian

- Per hir te zotit Ria ne nje shtepi do shkojm . Mjaft me kto lojra . Mjaft u bere si femij .

Ajo nuk foli , ndoshta e kishte tepruar pak me ate sjelle si e pabindur por thjesht kishte nevoj ti tregonte qe nuk kishte nevoj per te . Edhe pse i pelqente qe ai e ndimonte .
U ngrit nga shtrati e Sebastian e ndimoj te ulej ne karriken me rrota e cila ndodhej ne cep te dhomes . E u drejtuan drejt daljes .
Pasi dolen nga spitali , vendosi karriken ne sallon e ajo u ngrit duke u perpjekur te ecte . Tashme kemba po i dhimbte keq , ndoshta sepse kishte ndenjur ne qetesi per kaq or . Po dukej sikur e vendoste siper gjembave .

- Eja tet mbaj un - I zgjati krahun

- Ska gje do eci vet .

- Ne rregull por mos e lodh kemben nese nuk do te rrish me gjat ne shtrir

- Mir pra eja - ndaloi e ktheu koken duke e par me ca sy te lodhur . Ishte vertet e lodhur kishte nevoj te flinte .
Deshironte te thoshte dicka per te ber shaka me te , por pasi pa lodhjen ne syt e saj e terhoqi mbrapsht , thjesht e ngriti ne krah , kte her nuk kundershtoi madje ia rrethoi shpatullat me krahun e saj te holle duke u mbeshtetur tek kraharori tij . Pasi hipen ne taxi , te cilat ndodheshin te parkuara rreth spitalit , i tregoi shoferit vendodhje e me pas u nisen drejt shtepis , po perpara se ti dergonte ne ate adrese i kerkoi shoferit ti ndalonte ne farmacin me te afert .

E TIJA...Where stories live. Discover now