9.

596 62 33
                                    

Kishte kaluar nje dit te lodhshme .
Kishte telefonuar te njohur dhe askush nuk deshironte te lidhte kontrate me ta dhe arsyeja mbeste nje enigme .
Ishte e cuditeshme se si askush nuk pranonte ta zgjaste biseden sapo degjohej emri i kopanise Alfa F.L ( Alfa France , Lyon )  . Mbetej nje enigme e cuditeshme . Sapo niste te fliste telefoni mbyllej ose te njohurit justifikoheshin si : " me plot respektin me te madh per ju Avokate por nuk kemi nevoj per te lidhur kontrata "

Ashtu teper e lodhur mbylli dhe ate dit pune e u nis te largohej . Si gjithmon duke e tejkaluar pak orarin .
U nis drejt ashensorit hodhi syt rreth e qark  cdo gje kishte ren ne qetesi shumica e punonjesve po largoheshin , zhurma e meparshme ishte qetesuar . Po fillonte ta pelqente  ate llodhje , ate zhurme .
Shtypi butonin e ashensorit dhe po priste te vinte lart .

- Ria

- Sebastian

- Ceshte kjo qetesi . Zakonisht duhet te bertisje tani

- Neser tani , mjaft jam e lodhur jam e detyruar te degjoj dhe ty tani ?

- Cfar ndodhi ? Si duket nuk paske gjetur gje . Edhe te thash qe nuk e ben dot kte pune

- Offf edhe mendova te isha dy minuta e qet ne punen time . Por jo njerzit si puna jote nuk te len te qet . Jo dhe jo
U fut ne ashensor sapo u hap dera .

- Eh po cfar te bejn njerzit si puna ime nuk kan me cfare te merren .
E u fut pas saj ne ashensor

- Mund te shkoje nga shkallet

- Ashensori ka mjaft vend , nese do , ndaloje dhe zbit nga shkallet

- I pa edukat

- Faleminderit .E kemi per nder te vlersohemi me fjal te tilla nga ju Avokate .

Ktheu syt nga ai , dhe u ndesh me buzeqeshjen e tij te kendshme qe e mbante gjithmon te stampuar ne fytyre , nuk kuptohej ne ishte vertet e qeshur apo fallco . Gjithsesi dukej mjaft qarte qe biseda e tyre ishte me shum shaka , ironizem dhe ata dy nuk mund te kishin kurr nje bised serioze . Si dy njerez te qyteteruar perkundrazi ai e nxirrte prej vetes . Sa her ai fliste , e bente te leshonte prej gojes fjal qe nuk kishte menduar ti fliste ndonjeher , nuk mund te kontrollohej .
E acaronte shum menyra sesi ai cdo fjal , bisede e merte me aq pozitivitet , e kthente ne shaka madje dhe ofendimet nuk i merrte asnjeher per baze .

- A nxehesh ndonje her ?

- Mos te genjej kur kam tenperatur ne shumicen e rasteve sec me kap nje nxetesi keshtu nuk e kuptoj domethen .

- Lere fare . Heq dor nuk merren dot me ty

Buzeqeshi pas saj , ajo ishte identike si Maria , nuk i shkonte mbrapa fjaleve asnjeher . Gjithmon i jipte fund ne kohen kur ktheheshin ne shaka . Sikur ta dinte kte detaje , ose se sa keq e ka gjykuar vertet do pendohej .

"Back in time"

- Maria jepi fund kesaj . Mjaft me sorollate dorzoj tani dokomentat

- Sebastian nuk mundem

- Ti e di qe do vdesesh .

- Ateher dhe ato do vdesin me mua. Dhe un nuk mund te lejoj te me vras ai .
Dhe nxori nje arme nga canta .

- Mos e bej kte . Vetem ti mund te me ndimosh ta fundosim ate . Nuk ka kuptim ti mbash te fshehura nese vdes . Cfar do shpetosh duke mos mi dhen ? Ke po ndimon Maria!?

- Nuk te ndimoj dot ne rregull . Vetem aksionet mund te jap asgje tjeter me shum .

- Maria mos e bej kte . Nuk do fitosh asgje

- Nuk kam rruge tjeter . Ose un ose ajo

- Ti e di qe mund ta fundose nese mi jep ato dokumenta .Mund ta mposhtim bashke ,vetem mos hiq dore . Ajo kush ?

- Je 24 vjec nje kalam nuk mund te besh asgje . Nuk kam cfar te jap asgje me shum se kaq . Nese do gjeje ti menyren si ti maresh,me beso qe dhe aksionet jan nje ndime shum e madhe .

- Maria kush eshte Ajo ???

Nje e shtene arme  u degjua , e ajo u shembe per toke .
Ajo kush ? Per ke sakrifikoi veten ?
Mbeti i hutuar perball saj , dhe nuk po mund te kuptonte asgje ishte akoma femije 24 vjec .
Truri iu mpi dhe nuk reagonte aspak .
Telefonoi policin ne menyr anonime dhe u largua qe aty duke mos len asnje gjurme te tijen .

" Now in time "

Ateher nuk arriti te kuptonte asgje . Kishte dite qe vriste mendjen nese ishte Ria ajo per te cilen Maria u sakrifikua . Por ajo cfar nuk kuptonte ishte per cfar arsye nuk ia kishte dhene ato dokumenta atehere . Edhe pse nuk kishte len cep ne kompani pa kerkuar ,serisht nuk gjeti gje . Para 4 viteve kishte kuptuar qe xhaxhi tij kishte gabuar duke len disa prova ne kompanin Alfa F.L dhe ato dokumenta i kishin ren ne dor Maria Orhan . Por qe per shakak te nje asyeje me te madhe ajo nuk mund ti jepte kurrsesi ato dokumenta duke iu nenshtruar xhaxhait te tij . Derisa ne funde vrau veten , duke mbrojtur " ate "
E cila i bie te ket qen Ria . Ose jo .
Nuk i dihej .

Zhurma e ashensorit e cila u hap e beri te kthehej nga mendimet .
U kollit njeher duke thyer ate qetesi e duke hedhur pallton shpatullave . Nderkoh qe drejtoheshin drejt makinave ne parking .

- Pra Avokate cfar po thonim ?

- Cfar lidhje ke me Thomas Guimar ?

- Urdhero ?

- Pergjigju ?

U kollit i zem ngusht . Ne fund te fundit do merrej vesh nje dite .

- Xhaxha!

- Domethen je nipi i tij ?

- Larg qoft , zot na ruaj
Foli serisht ne form shakaje

- Je ne dijeni per kontraten apo pyetje eshte kjo ?

- Po jam ne dijeni

- E si mund ta prishe ate ?

- Nuk mundesh

- Do shohim
U largua duke hipur ne makinen . E ai u mbeshtet ne kofonen e makines e ndezi nje cigare duke lejuar qe ajo te largohej .

Kishte plot gjera qe nuk ishin te qarta . Maria ne fillim ishte treguar aq kokfort sa per te mos ia dhen aksionet atij . Duke udhehequr kompanin shum mir , me pas dicka kishte ndodhur qe ajo po humbiste gjithcka .
Madje ishte e frikesuar kohet e fundit pa e diskutuar si gjithmon i kishte shitur aksionet , nderkoh i ishte lutur shum muaj por ajo thoshte gjithmon jo . Me Z.Haluk mardheniet i kishte si mos me keq . Derisa pak kohe pasi ai kishte vdekur ajo vret veten .
Kishte nje boshllek teper te madh ne te gjithe kte histori .

Po nejse ne fund te fundit ai ndodhej aty per ato dokumenta qe fundosin xhaxhin e tij .
Dhe po i sosej durimi kishin kaluar 4 vite dhe akoma nuk kishte asnje shenje ne dore . Arrinte deri diku e me pas cdo gje dilte fallco . Humbnin gjurmet,si per cudi zhdukeshin sikur mos kishin qene asnjeher .
Si dukej Thomas e vezhgonte . Por nje dit do dalin ne shesh ter pislliqet e tij . Ishte betuar qe do ta kalbte ne burg .
Me proven e par qe te kishte .
E priste me padurim dicka te till .
Megjithse e mundonte fakti se pse Maria nuk e dorzoi Thomasin por lidhi kontrat me te .
Ishte kaq e cuditeshme .
Kurioziteti nuk e linte rehat . Sado i mbushte mendjen qe ishte per dokumentat aty dhe ne djalle te shkonin te tjeret . Por prap kur ajo vdiq perpara tij , dicka nuk e linte te qet pa e ditur te verteten .
Dhe do e mesonte .

Ateher si po ju duket libri deri tani ?
Do deshironit me shum pershkrim ? Dialog ? Apo keshtu si esht tani ?
Po ashtu doja tju falenderoja per komentet e juja me kenaqin zemren .
Jeni shum te mire ♥️♥️♥️♥️

E TIJA...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora