-Komshie kafe ?Ndodhej ne ballkonin e tij me dy kafe ne duar . Nuk e dinte se cfar duhet te bente me te , ishte kaq " e pagdhendur " nuk bindej , ti ofronte kafe si komshi apo te ishin thjesht dy njerez te qyteteruara qe ndanin ballkonet me njeri tjetrin . Asnjerit nuk do ti leverdiste te rrinin ter turinj apo te ziheshin ter kohen . Ne rregull ,,akoma nuk kishin vendosur se cfar do benin me aksionet por kjo kishte radhe, tashme duhet te kujdeseshin per kompanin , ndryshe asnjeri nuk do fitonte .Nese vazhdonin te ziheshin akoma per aksionte ne fund nuk do ti mbeste asnje kacidhe .
Kishte dalluar Rian ne ballkon kur po kalonte per te marr nje kafe , prej deres hapur , e vendosi ti bente dhe nje asaj . Ndoshta e nisnin me kemb te mbare ne fund te fundit ishin vetem ne mes te atij vendi shum larg qendres apo fashtrave perreth .- Nuk do jem asnjeher rehat apo jo?
Ktheu koken drejt tij kur ndjeu zerin . E ai qendronte mbeshtetur ne murin ndares duke buzeqeshur me dy filxhane kafeje ne duar .
A mund ti refuzohej kafeja asaj buzeqeshje ?
Jo asnje femer nuk do mundte .- Jo jo vetem jo . Vetemia gje e keqe .
I zgjati kafen dhe u ngrit lart te ulej ne murin ndares . Zgjati doren duke mare filxhanin e kafes dhe i buzeqeshi ne cep te buzen " faleminderit ".
Asnjeri nuk po flisnin . Mbante ne dore filxhanin qe i solli ai ne ngjyr blu te thell . Tunde kafen brenda sa ne nje cep ne nje tjeter e nuk po kishin cfare te flisnin .- Nuk eshte e helmuar mos ki frik pije
- Urdhero ?
Zeri i tij i but e nderpreu nga mendimet . E shikoi pak sekonda per te kuptuar fjalen e tij e me pas ngriti doren ku mbante kafen dhe qeshi me ze .
Hera pare ta degjonte ate tek qeshte me ze .
Tingellonte cuditeshmen , sepse e kishte pare tere kohen serioze e ai shikim strikt tashme ishte zbutur duke shkelqyer me te qeshuren .
Dukeshin sikur vallezonin bashke zeri i embel e syt plot drite . Hera e pare qe ajo e zeza e saj iu duk e embel .- Ok ok mjaft tani .
Foli serisht duke zevendesuar ate te qeshuren me seriozitetin e perhershem .Arrinte te ishte e embel dhe e eger ne te njejtin koh , brenda minutit mund te kthehej ne nje kotele te brishte qe syt e zinj ti shkelqenin e ne minutin tjeter ne nje luanesh te vertet .- Ishe me mir kur po qeshje .
Hodhi fjale per ta ngacmuar Sebastiani . E harroi fare temen per te cilen u nis te fliste me te .
Gjithmon biseda me te merrte rrjedhe tjeter.- Eee , me thuaj me cfare rasti kjo ?
Hodhi syt nga kafeja , per ti len te kuptoj se per cfare arsye kishte filluar ti sillte kafe tani .
Dhe e ktheu nje gllenke . As nuk arriti ta percillte po e hodhi posht duke u kollitur- Cfare ndodhi ??
U be serioz Sebastian duke kaluar nga ballkoni e i zgjati nje shishe uj qe ndodhej aty . Fytyra e saj e shtremberuar prej kafes te linte te kuptoje qe ose nuk ishte mjaftueshem e hidhur ose nuk kishte sheqer .- Ca ishte kjo ?
Vazhdoi te kollitej dhe pak pasi ktheu nje gllenk nga shishja e ujit qe i zgjati ai .- Kafe !
- Sherbet , vefem kafe nuk ishte
U kollit dhe njeher e me pas u mbeshtet ne ballkon .- Kishte shum shqer ? Epo nga ta dij un mendova te embelsoja nje cik se gjithe kjo egersi e jotja vallaj duket sikur te kan mbytyr me krip qe ne lindje .
Shtremberoi buzet Sebastian , duke ber shaka me te .
Cfare te bente ai , nuk mund ti vije faj nga ta dinte qe ajo nuk e pinte kafen aq te embel ne fund te fundit 5 lug sheqer shum jan ??- U argetove ti . Pa hec njeher si shum u rehatove dil nga ballkoni jot .
Iu drejtua kur pa qe ishte rehatuar ne nje prej karrikeve te saja qe ndodheshin ne ballkon .- Mir qe nuk me falenderon per nje veprim kaq te mir po dhe me perze . Ja dhe keshtu komshije nuk kisha par jo , ta dishe !
Perplasi doren ne kraharon , si te ndjehej i lenduar prej verteti dhe kaloi murin ndares duke zbritur ne ballkonin e tij .- Hajde hajde komshi kalofsh mir . Si ato femrat e lenduara dhe ti
- Epo cfare te bejm ti po sillesh si " burr" nuk te qeshi buza njeher .
Dhe nje e perplasur u degjua . Po filxhani kafes sapo u thye pas fjales se tij .
" Ndoshta mund ta kem tepruar . " mendoi ose jo ..!- Sebastian per ate zot kujdes me fjalet
Foli e acaruar me te . Si mund te vazhdonte te qendrronte akoma aty me te , te lodhte trute , nervat ia acaronte me shum , ne fund te fundit cdo bised me te perfundonte ne zenk . Per cfar qendrronte akoma kur mund te zgjidhte te largohej dhe asnjera nga kto nuk kishte ndodhur . Kulmi shkoi dhe pranoi kafen e tij off- Komshije kompleti filxhanave , sapo e theve . Iku kompleti tani ! Po tani cfar te bej ?
Qeshte Sebastiani me filxhanin qe sapo theu Ria duke u shtirur si i lenduar , njesoj si ndonje shtepiake e deshperuar .
Shikonte me habi ter ate sken te tijen , e nervat ne vend qe tu qetesoheshin vazhdonin te acaroheshin me shum .
Po i vinte plasja me te .
Cfar dreq tipi qe kishte . Ishte e sigurt qe nuk ja dilte dot me te .Dhe sa me shum ore ose dit kalonin aq me shum e vertetonte kte gje .- Debil
- Oho asaj kishim kur ishim femij ne , na thoshte nena gjithmon " o rrite b... e vogel "
Ktheu koken e ven ne siklet drejt tij . Po tallej apo jo ? Nuk e tha vertet ate ?? Tundi koken me habi .
- I semur je ti ?
- Jo shyqyr zotit deri tani nuk kemi patur ndonje shqetesim . Po ti komshije ???
" of o zot "
Ferkoi ftyren me duar dhe u largua duke perlasur deren e xhamit, nderkoh pytjen e tij as nuk e llogariti fare , po u largua duke e len ashtu , tek zgerdhihej me shakat e tija ne ballkon .
Habitej seriozisht habitej . Njeriu mund te ofendohej , mund te thyhej , mund te lendohej cfar ishte ky ? robot ??? Vazhdonte ter kohen me ironi , sarkazem , shaka , serizosht i semur .
Shkundi koken duke larguar mendimet per te nga koka dhe shkoi te shtrihej .
Nje ore me te ishte si nje dite pune pa pushim , aq shum i lodhshem .....
Mblodhi copat e filxhanit te thyer . E u fut ne guzhine . Tashme ajo buzqeshje qe mbante gjithmon nuk ishte me . Ishte larguar duke i len vendin nje hijeje te frikshme serioziteti , nje lodhjeje , nje inati te frikshem , syve iu zhduk shkelqimi , ne te qinden e sekondes ajo e esmeralda i kthye ne nje jeshile te thelle , e frikshme .
Ajo sjellja tij , embelsia , buzeqeshja ishte vertet maska e duhur qe kishte zgjedhur .
Jeta ishte e veshtir dhe ndryshe nuk do ja dilje kurr .Hoqi kemishen e tij duke u futur ne nje dhome e cila ishte ndryshe nga te tjerat , dera e saj ishte mjaft e madhe dhe e gjitha ne nje ngjyre te zez , e blinduar .
U fut brenda ku nga larg dukej e gjitha erresire , dhe nje qetesi e frikeshme mbizoteronte mbrenda , te hutonte , pastaj mbyllej duke u perplasur me nje zhurme te fort per shpirtin por e pandjeshme per veshet .____________
YOU ARE READING
E TIJA...
Random* Jo perseri ! " " E pse jo !.. " Perse ..? " Mos me pyet perse .. thjesht dua te jem ketu,, - Por nuk te dua pran . -Ndoshta nje dit do t'me duash ...