18.

516 50 9
                                    

...
Pas nje ore ..

Tashme ishin mbledhur rreth tavolines . Darka ishte shtuar , nena kishte gatuar vertet ushqime te mrekullueshme edhe ajo tavoline dukej teper e bukur .
Ndersa ata te dy ! Epo nuk kishin ber asnje hap , qendrronin perball njeri tjetrit , pa folur asnjeher fjal , per nje or te ter vezhgonin thell ne syt e njeri tjetrit .

Ato syt e medhenj e zinj nuk ia ndanin shikimin atij , ishte kaq shum i turbullt , her i embel , her i eger .. her qerpiket e gjat tundeshin aq fort saqe ai shikim zhdukej per disa sekonda , e per ato sekonda bota i dukej sikur ndalej , fiks perpara syve e tij e ai nuk mund ta arrinte ,, ishte teper larg .
E serisht e njejta gje dy toptha te medhenj , te zinj me nje shkelqim te nderthyrer perplaseshin serisht me syt e tij .
Mund te qendrronte ter mbremjen e nuk do lodhej kurr duke qen epiqendrra e syve te saj . Edhe pse nuk mund te qendrronte per shum gjat shum afer saj , per shkak se parfumi e shperqendrronte por ne kete distanc sikur nuk arrinte shum tek ai , edhe pse ai e kishte memorizuar ne tru saqe dhe sikur ajo mos ishte fare aty ajo arome lundrronte ne ter dhomen . Po sforcoj , nuk e dinte as vet se cfar donte . Cfar po kerkonte ? Per cfar asyeje kishte ndenjur ? Nuk dinte as vet ti jepte pergjigje ketyre pyetje . Thjesht i ishte dukur me mir te qendrronte perball saj sesa te mbyllej mes kater mureve .
Edhe pse ne kte rast jo per mir , mos ta mohojme kete fakt , si dukej asaj nuk i pelqente aspak qe ai ndodhej brenda ne shtepin e saj tani , her vetullat e saj mblidheshin ne mes duke e par ter inat e her shikimi zbutej .
Nese ne ato momente do kishte nje te tret ne ate mes do dukej sikur po sfidonin njeri tjetrin , e asnjeri nuk po dorzohej .

I vinte plasja me ate . Pse kishte qendrruar , nuk i mjaftonte ne zyr por duhej te sillej rrotull edhe ne shtepin e saj tani . Megjithese ai gjithnje rrotull saj ishte , por pse kishte ndjesin se nese ai futej njeher ne shtepi tashme aty do ishte gjith kohen , e kishte kete frike .
Shikonte drejt e ne syt e tij per ti treguar qe nuk ia kishte friken aspak , a thua do kuptonte gje ? Ai vazhdonte ta shikonte njejt si ajo . Sikur te dy te ecnin ne te njejten rrug por me qellime te ndryshme .
Po fillonte ta shikonte ndryshe ate ! Ndoshta duhej ta bente shok ? Ose jo skishte nevoj per shok pastaj cdo gje nga shoqeria nis .. Ishte ne nje luft perbrenda vetes , nderkoh syt nuk ia ndante atij . Derisa nena ia nderpreu ter ate " entuziasmin " e tyre .

" Darka gati femij ejani "

Tashme te ulur ne tavolin , serisht perball njeri tjetrit e nena ne mes tyre .
Ishin ber koh qe nuk kishte ngren me ne nje tavolin familjare , rreth atyre gatimeve aq te shijeshme qe dukeshin me shikim .

- Le te fillojm femij . Edhe mos qendrroni keshtu ngrysur . Mos ia prishnin qejfin plakes se shkrete un u mundova kaq .

Te dy kthyen koken drej nenes , e buzeqesheshen lehteshme . Si te detyruar , nga zori .

- Te lumshin duart , duken te mrekullueshme .
Foli Sebastiani si per te thyer ter ate qetesi mes tyre .

- duken te mrekullueshme nena te lumshin duart - i dha nje puthje ne faqe Ria . E buzeqeshi embel , duke hedhur syt drejt tij .

- Hajde lerini ketoj tani , fillo bij na i sherbe pjatat . - zgjati doren drejt tavolines nena . - Apo edhe kete do ta bej un !

- Jo jo nena rri mos luaj ti .

- Te ndimoj ? -U ngrit njesoj me ate , sa desh u perplasen kok me kok . E pa njeher eger . - Me mir po ulem .. - foli serisht

- Po pra kte po mendoja edhe un .
Sherbeu pjatat me delikates , gishtat e saj te holle , duart e bardh e nje unaz qe qendrronte ne gishtin e tret si e ber posacerisht per te , me nje gjys hene , reflektonin aq kendshem , saqe dukej sikur nese do ta prekte do thyhej . Menyra sesi ajo prekte cdo gje dukej sikur nje puperl qe ledhaton cdo gje qe prek .

Nga mendimet e nderpreu nje e perplasur pjate e cila iu vendos perpara .

- Ne fyt ..

I tha me gjys zeri , duke e shikuar ter turinj .
Buzeqeshi ne cep te buzes . Ok , ndrroj mendje per ate delikatesen . Vetem qe delikate nuk mund te ishte ajo . Do ta mendonte edhe njeher tjeter me pas kete .

- Ohh faleminderit e dashur gjithashtu .. - ia ktheu me te njejten forme te folure .

Nderkoh kishin filluar te darkonin , rreth asaj tavoline nuk ndjeje gje tjeter pervec , pirunjve e thikave qe kercisnin ne cepat e pjatave , ndonje frymemarrje e rend e pastaj asgje . Nje heshtje shum e veshtir .

- Mund te ma zgjasesh pak kripen ?

- Urdhero ?
Po tallej tani ai apo si ? Sapo i kishte kerkuar kripen ! para disa minutave ishte ne kemb duke i sherbyr tashi i duhej edhe kripa ?

- Po kripen ?
Buzeqeshte me cep te buzes drejt saj kurse ajo ishte ngrysur e tera ne fytyr .

- Po tallesh tani apo jo ?

- me falni se nuk ju kuptova !
iu pergjigj gjoja i pa vetedijshem , po normalisht qe e kishte ber me qellim , e kishte vendosur do tia testonte nervat deri ne kulem sonte . Ndoshta nuk do ti jepej kurr me ky rast .

- Ria ? Cesht kjo e folur moj bij po zgjatja kripen djalit ..

- Po pra djalit .
Perserisht fjalet e nenes me gjys zeri drejt saj ai . Sa po i shijonte kjo .Megjithse e dinte qe sdo ta linte me kaq ajo .
Por ne fund te fundit le te perfintonte derisa te ishte gjyshja saj .

- U ngrit nga tavolina , shkoi mori kripen , i hapi kapakun gjysem . Me nje huzeqeshje te pafajshme u drejtua drejt tij . U zgjat perball tij , duke u perkulur shum afer fytyres se tij , bluzja iu var pak posht , pamja qe iu servir perpara atij .. epo nuk ishte e leht per asnje mashkull .

- Deshiron te ju hedh pak krip Sebastian ?
I foli me nje ze te embel .. provokues mund te thoshte gjithkush nese do qellonte aty .

- Patjeter - ia ktheu pas nje te kolliture te leht .

Ishte vertet i hutur , sikur iu mblodhen te tera , parfumi qe i shponte hundet , dekolteja e saj qe tashme ishte e dukshme , ato sytjenet e bardha tyl .. syt e zinj .. U kollit edhe njeher si per te ardh ne vet .
Hodhi syt posht nga pjata e tij , i kishte hedhur thuajse te gjith kripen .

- Oh kerkoj ndjes , pa dashje . - beri si e merzitur duke u larguar me te shpejt , edhe pse me qellim ia kishte hedhur ter kripen ne pjate .Smund te lejonte te tallej akoma me te aq me pak ne shtepin e saj .

- Jo ska asgje , gjithsesi me duhet te largohem - u ngrit pas saj me te shpejt Senastiani .

- Po kujdes moj bij shiko cna bere . - Iu drejtua Rias plaka . Pastaj u kthyer serisht nga Sebastiani - Rri mor bir ti as nuk hengre asgje .

- Jo me duhet te shkoj , shum faleminderit per darken .

- Po pra duhet te shkoj - nderhyri Ria .

- Mir , po te presim serisht mir o bir

- Jo jo nuk te presim me - mbylli deren pas tij Ria , po jo pa e par edhe njeher fytyren e tij te embel . I cili buzeqeshi me cep te byzes e syt iu veshen me nje ngjyr te erret . Ndoshta kishte reflektuar erresira vertet kishte shkuar shum vone .
Tundi koken si per te larguar cdo mendim nga ai . Mjaft kishte kaluar per sonte .

- Po cben keshtu moj bij keshtu te ka mesuar nena ty ? Keshtu duhet te sillesh me mysafirin .

- Nena naten . -e puthi nga faqa edhe u drejtua drejt dhomes se saj . Mjaft ishte lodhur per sot nuk mund te duronte as kritikat e nenes .

- Riaa ? Po flas un me degjonn ? Riaa do me mbetesh ne der keshtu si e ke nisur ti .

Por e kot , ajo tashme ishte zhdukur nga shkallet dhe e sigurt qe nuk do ti pergjigjej edhe sikur plaka e shkret te uleriste ter naten .

E TIJA...Where stories live. Discover now