...Qendrronte ne kemb duke pritur me padurim se cfar do ti thoshte Roza .
- Fol Roza thuaje cfar isht ? Ke disa minuta qe belbezon ..
Po i humbte durimi . Nuk po kishte nerva te priste me .- Qetsohu Ria nuk e ka te leht mos i bej presion - i kapi doren Sebastiani.
- Thuaje sic ma the edhe mua Roza .Nuk mund ta mbash me te fsheht .
- Ateher znj . meqe dje ndodhen ato cka ndodhen edhe po thuajse juve e mesuar gjysmen e te vertes . Ka vetem nje gje te vogel te cilen ma la porosi znj. Maria .
- Ka akoma ? -Kishte akoma , ajo cka kishte degjuar dje nuk ishte as gjysma e se vertetes ! Oh zot nuk paskan fund . - Jepi pra thuaje cfar te la porosi Maria ?
- Ajo nuk e firmosi me deshir ate kontrat znj . As gje ne lidhje me ate njeri nuk e beri me deshir .
Ai e kercenoi .- E kercenoi ? Me cfar Roza?
- Nuk e di znj . Por perpara se te me pushonte nga puna . Me tha qe nese ti ktheheshe nje dit , nese merr persiper kompanin . Te kishte len nje usb per ti dhen fund cdo gjeje . Aty ishte e gjith e verteta .
- USB - psheretiu Sebastiani . Pra ai kishte kerkuar copa letra ter keto koh kur ne te vertet cdo gje ndodhej ne nje usb .
- Cfar usb Roza ? Ku ndodhet ajo ? O zot po cmendem . Po cmendem - shtrengoi fytyren me duar . Cfar dreqin po ndodhte me jeten e saj . Cdo gje qe e mendonte nje or me perpara tani permbysej me nje tjeter . Ishte lodhur me kete gje .
- Me tha qe vetem ti mund ta gjej . Brenda ne kasafort . Kaq di un znj .
- Kasafort ? Cfar kasaforte ? Vetem kaq te tha Roza? Kujtohu ndodhta ka ndonje gje tjeter -
- Jo zonjush vetem kaq me tha .
- Pse nuk ma the me perpara pra . Pse ! cfar te bej tani .
Truri ishte mpir nuk po llogjikonte dot tamam . Nuk kishte arritur ti kapte te gjitha fjalet qe Roza i kishte then .
U ul ne divan , duke mbuluar fytyren me duar . Po i ziente koka nga aq shum gjera qe po i vinin ndermend . Sapo krijonte nje rrug , dilte dicka e cila e dergonte serisht ne fillim .Ai e shikonte te ulur ne cep te divanit . Cfar mund te bente , nuk kishte asgje ne dor . Por te pakten tashme nuk ishte i detyruar ti tregonte asgje . Tani ajo e dinte te vertetn . Ajo do ta gjente ate usb per te .
- Sebastian cfar do beni tani ?
- Me mir le te qetsohet pak drejtor e me pas do shohim . Gjithsesi do komunikojm serisht .
- Ne rregull pra po largohemi .
- Perseri faleminderit ajo kishte nevoj ta degjonte te vertetn .
Percolli drejtorin bashk me Rozen tek dera e u me pak u kthye tek ajo .
U ul ne divan perkrah saj duke e terhqur nga vetja .- Mendoj qe edhe nje pjesez nga puzulla u gjend Ria .
- Por e gjith u shkaterruar prap Sebastian. Ti kishe te drejt ka qen e detyruar .
Ka qen nen presionin e tij .- Nuk habitem aspak , sepse e di cfar esht i aft te bej Ria .
- Duhet ta gjej usb Sebastian.
- Do e gjejm bashk .
- Mund te jet tek kasaforta ne kompani ?
Jo atje nuk mund te jet sepse ajo ishte bosh .- Kishte then qe vetem ti mund ta gjesh..
- Vetem un ...
Mbylli syt e u perpoq te kujtonte dicka . Ndonje gje te vockel nga e shkuara qe ta ndimonte . Ndonje vend te fsheht .Flashback
- cpo ben aty mami ?
- Nuk rri dot ne vend ti mistrece . E gjete mamin ne befasi .
- Cfar ke ne dor mami
- eja ktu mistrece , e di cfar esht kjo ketu !
Ajo kishte tundur koken duke e mohuar - Kjo esht ne kuti e vogel me celesh ose kasafort ku mund te fshehesh gjerat e tua te shtrejta .- E cfar fsheh aty ti mami ?
- Gjerat me me vler Ria . Kur te rritesh do e kuptosh .
- A mund te fsheh edhe un aty ?
- Patjeter qe po
Flashback
- Kutia me celes ?- u ngrit nxitimthi .
- Cfar kutie Ria nga po shkon ? - nxitoi pas saj .
- Kasaforta Marias esht ne dhome .
- Ne dhomen qe e mban me celes?
- Po por nga dreqin e kam len ate celes tani . - po kerkonte me shpejt tek nje sirtar ku mbante celsat e te gjith dhomave te shtepis . - Nuk po e gjej Sebastian
- Qetsohu, me ler se e kerkoi un - u afrua te shikonte per te pasi po i dridheshin duart .
Ishte mjaft nervoze . - Si esht celsi me trego cfar forme ka edhe do e gjej un per ty .- Esht me i vogel nga te gjith te tjeret me nje te gdhendur ne fund te bishtit .
Trupi kishte filluar ti drithej , ndjehej shum e stresuar . Nervose , ndjehente kaq shum gjera ne te njejten koh .Po kerkonte mes atyre celsave . Per me te voglin derisa me ne fund e gjeti . - Ky esht ? - ngriti nje celesh te vogel me nje bisht te holl te gdhendur
- Po po ai esht . Eja shpejt hape deren . - Ngjiti shkallet me vrap e ai ndiqte ate .
Hapi deren e ajo u fut brenda me shpejt .
Po perpiqej te kujtonte se ku e kishte vendosur kasaforten .- Me ndimo ta gjejm Sebastian esht nje kasafort e vogel .
Kontrolloi posht krevatit , ne dollap , i zbriti te gjitha rrobat ne tok .
Edhe ai po kontrollonte neper kanatat e tjera por asgje .- Nuk esht Sebastian nuk ka .
- Ketu duhet te jet Ria , mos u dorzo qe tani .
Vazhdo te kontrollosh .
Hodhi syt neper te gjith dhomen . Per te kujtuar ndonje fragment nga femijria se ku e kishte par ate kasafort per her te fundit .
Rrotullohej neper dhome por nuk i kujtohej asgje , truri saj ishte aq i renduar .- Jo jo edhe jo . Nuk isht , nuk ka asgje .
U afrua pran nje pikture te madhe ku ishte pikturuar ajo edhe Maria kur kishte mbushur 5 vjec .
Dukej kjopje si Maria ne ate piktur .
U afrua pran saj .- Pse e bere tgjith kete Maria ? Pse po ben keto lojra me ne . Me cfar te kercenuan e . Pse po me lodh keshtu nga e ke fshehur ate dreq kasaforte . - Bertiti me sa kishte ne koke .
E iu sul piktures duke e goditur me duar . - Pse ee PseeSebastian iu afrua per ta terhequr nga aty . Po lendonte veten e saj . Ajo e godiste me kemb edhe duar . U leshua nga krahet e tij , kapi nje vazo te vogel edhe e perplasi ne piktur.
- Aaa dreqi ta marrt - uleriti e ra u shemb ne tok . Vazoja u be copa ndersa piktuar u rrezua prej goditjes .- Ria kasaforta ?? -e ngriti nga krahet , e cila kishte ren ne gjunj ne tok .
Ti e gjete .Ngriti koken e pas asaj pikture qendrronte kasaforta . " Vetem ti mund ta gjesh"
Sepse ne ate piktur ishte ajo .
U leshua me shpejt duke e nxjerr kasaforten qe aty .- Cfar pini mund te ket ..
Ai qendrronte pran saj . Provoj ditlindjen e Marias por as ai nuk ishte . Provoi pervjetorin e tyre . Por jo as ai .- Edhe nje mundesi Sebastin .
- Provo ditlindjen tende Ria .
Shkruajti ditelindjes e saj me gishtat qe i dridheshin kur ajo beri nje zhurm e me pas u hap .
Kasaforta u hap ishte ditlindja e saj .- U hap - iu hodh ne krah .
-Ja dole Ria .
- Tani kemi ne dor te gjitha pjeset e pauzellit . Tani ka ardh momenti qe ta zgjidhim ter kete lemsh .
Mori usb qe ndodhej brenda ne kasafort , e zbriten ne guzhin ku kishte laptopin e saj .
Ai e ndiqte nga pas . Kishte kerkuar gjith andej e ajo kishte qen gjithkohen pran tij .
Cfar te thenash kishte aty vall .
E dinte qe kishin shum rendesi per Thomasin por nuk i kishte par asnjeher .
Nuk e kishte mesuar kurr se me cfar punesh te pista merrej ai . Por e dinte qe kur Maria kishte marr ato dokumenta ai ishte friksuar per vdekje .
YOU ARE READING
E TIJA...
Random* Jo perseri ! " " E pse jo !.. " Perse ..? " Mos me pyet perse .. thjesht dua te jem ketu,, - Por nuk te dua pran . -Ndoshta nje dit do t'me duash ...