Teşekkür

2.3K 153 72
                                    

Derek yüzünde tek bir sevinç kırıntısı olmadan bakıyordu.

"Beni buraya bunun için mi çağırdın"

Kafamı sallarken konuştum.

"Doğum günün için çağırdım"

Sanırım sinirlenmişti. Neden sinirlendiyse yani ona burada doğum günü partisi hazırlamıştık. Yanımdan geçti. Sanırım odasına gidecekti.

"Ciddi misin Derek? Burda sen mutlu ol diye toplaştık ve parti hazırladık"

Arkasını dönmeden konuştu.

"Öyle bir şey istediğimi hatırlamıyorum"

"Doğum günü partileri zaten isteğe bağlı yapılmaz Derek. Süpriz olur"

Arkasını döndü. Bana yaklaştı ve mumu üfledi. İstemsizce güldüm. Yani uğraşmıştık o kadar.

"Oldu mu?"

Pastayı sehpaya bıraktım. Sonra cevap verdim.

"Hayır. Şimdi pasta yiyip dans edip şarkı söyleyeceğiz"

Bana bakıp gözlerini devirdi. Kollarını göğsünde birleştirdi.

"Gerçekten mi?"

Gülümseyerek konuştum.

"Evet"

***

Herkes içerde oturuyordu. Ben de pasta kesmeye gittim. Herkese bir dilim kestim. Stiles taşımama yardım etmek için geldi. Pastaları herkese verdiğimizde son bir şey için mutfağa gittim. Derek'in sakladığı şarapı ve şarap bardaklarını aldım. Herkesin biraz rahatlamaya ihtiyacı vardı. Salona girdiğimde Derek sinirle ayağa kalktı.

"Nerden buldun onu"

"Saklı yerini herkese söyleyeyim mi"

Şarapı elimden aldı.

"Bu şarapı bu gün için saklamadım"

Mutfağa giderken koşup elinden kaptım.

"Rahatla Derek. Bugün senin doğum günün"

Şarap şişesini açıp bardaklara koydum. Derek'e bir tane uzattım. Biraz tutmak zorunda kaldım ama sonra aldı. Ben de aldım. Bardağı ortaya uzattım.

"Derek'in doğum gününe"

Derek dışında herkes tokuşturmuştu. Gözlerimi devirdim. Sonra da bardağımı zorla Derek'in bardağıyla tokuşturdum.

***

Stiles çoktan sarhoş olmuştu. Scott da pek ayık sayılmazdı. Sanırım ben de sarhoş olmuştum. Peter gayet ayıktı. Yani hala oldukça ukalaydı ve boş konuşuyordu. Bu da ayık demekti. Derek de bayağı içmişti ama çok da sarhoş değildi. İsaac ise pek içmemişti.

Ayağa kalktım ve konuştum.

"Hadi o ses beacon hills oynayalım"

Derek elini alnına götürüp derin bir nefes aldı. Peter ise gülüyordu. Kimse oynamak istemiyordu sanırım. Gözlerim dolarken keşke bu kadar içmeseydim diye düşündüm. Yukarı bakıp ellerimi salladım. Göz yaşlarımı tutmaya çalışıyordum. Peter ise dalga geçecek bir an kolluyordu. Kahkaha atarken konuştu.

"Ağlıyor musun?"

Tabi bu beni daha da çok ağlatmıştı.

"Evet"

Dedim sesim titrerken. Peter ise daha çok gülüyordu. İsaac de kahkahasını tutmaya çalışıyordu. Bu sefer gerçekten ağlamaya başladım.

"Komik değil. Ben burda acı çekiyorum"

Bu sefer İsaac kahkaha atmıştı. Derek ise ifadesizce olanları izliyordu. Stiles Scott'ın omzuna sızmıştı. Scott da sızmıştı.

"Hadi Y/n"

Derek ayağa kalktı ve yanıma geldi. Beni ayağa kaldırdı. Yukarı doğru sürükledi. Beni sürüklerken hiç çabalamadan konuştum.

"Uyumak istemiyorum"

Beni takmayıp yukarı sürükledi. Lavabonun önünde durduk.

"Duş al biraz kendine gelirsin"

"Kendime gelmek istemiyorum"

"Neden"

"Çünkü yoruldum"

Gözlerim yine doluyordu. Bu sarhoşluk beni mahvetmişti. Derek sordu.

"Neyden?"

"Düşünmekten. Burdan. Özellikle de senden"

Sinirleniyordum. Ve bu istemediğim bir şeydi. Özellikle karşımda bir alfa varken.

"Benden?"

"Evet senden huysuz bir ihtiyar gibisin. Hiçbir şeyden memnun kalmıyorsun. Kimseyi yanında istemiyorsun. Ama aynı zamanda bir ergen gibisin. Asosyal ve memnuniyetsiz"

Biraz durdum. Nefes aldım. Galiba çok uzun konuşmaktan kızarmıştım. Sonra dediklerimi düşünüp tekrar konuştum.

"Aynı şeyleri söyledim"

Hemen itiraz etmişti. Klasik Derek işte haksız olsa bile hemen kendini savunuyor.

"Teşekkürler"

"Boşuna itir-"

Durdum çünkü duyduğum şey itiraz değildi. Yani umarım doğru duymuşumdur.

"Ne?"

"Teşekkür ederim. Benim doğum günümü kutladığın için. Peter bile doğum günüm için bu kadar uğraşmamıştı"

Tekrar ağlamaya başladım. Sonra da Derek'e sarıldım. İlk başta sarılmadı. Sonra bir elini belime koydu ama pek uzun tutmadı.

"Hadi Y/n duşa gir"

Ondan ayrılıp duşa girdim. Suyu açarken umarım bunları hatırlamam diye düşündüm.

Sizi Derek ile yapmamak için kendimi çok zorluyoru. Hep Derek ile romantik sahne yaptığımı fark ettim. Azcık da Stiles ile yapacağım ki sizi Derek ile yapmak istemeyeyim.

Teen wolf•Stiles Stilinski Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin