Bir kez daha kendimi aşıp yeni bölüm yazdım.
(Stiles'ın ağızından)
Y/n kucağımda uyuyordu. Benim kucağımda. Saçını okşuyordum ve saçının kokusunu içime çekiyordum. Uyumasına rağmen onun saçını ve elini okşamaya devam ediyordum. Saçları yumuşacıkta. Aynı elleri gibi. Ona ilkokul anılarımı anlatırken uyuyakalmıştı. En uzun beş dakika içinde. Şimdi ise yaklaşık yarım saattir uyuyordu. Uyanmasını istemiyordum. Sonsuza kadar böyle kalabilirdim.
Y/n fısıldadı. Be dediğini anlamıyordum. Ama kabus görüyor gibiydi. Titriyordu, sayıklıyordu... Normal bir durumda olsak onu uyandırırdım. Ama Deaton'u bulmamızın tek yolu buydu. Yaklaşık beş dakika boyunca sürdü. Sonra birden nefes nefese doğruldu. Bana baktı.
"Kasa. Aynı kasada"
Ben de yataktan kalktım. Hemen Scott'ı aradım.
"Stiles"
"Bir dakika Y/n"
Scott telefonu hemen açtı.
"Kasada tutuluyor"
"Stiles"
Scott telefonu kapatınca Y/n'ye döndüm.
"Efendim?"
"Tek rüyam bu değildi"
***
(Y/n den)
"Peki nerde?"
"Okulda"
Arabasının anahtarını aldı.
"Tamam. Gidelim"
O paçozu kurtarmaya gidiyorduk. Aidan ve Ethan onu kaçıracaktı. Nedenini bilmiyordum. Sadece onu kaçırırken görmüştüm. Ama mantıklı düşünürsek Derek ile alakalı diye düşündüm. Okula varınca Stiles ile ayrıldık ve onu aramaya başladık. Ben ilk önce öğretmenler odasına baktım. Oradaydı. Beni görünce oturduğu yerden kalktı.
"Gitmeliyiz"
Şaşırmıştı.
"Anlamadım"
Dedi gülümseyerek.
"Tehlikedesin. Lütfen güven bana"
Çantasını aldı. Kapıya koştum. Koşarken Stiles'ı aradım. Kapıyı açacakken kapı kendiliğinden açıldı. Aidan ve Ethan gelmişti.
"Y/n"
Telefonda Stiles'ın sesini duydum. Aidan telefonu alıp fırlattı. Ethan'a baktı.
"Plan değişikliği"
Ethan da onu tekrarladı.
"Plan değişikliği"
Dedi. Sonra bana baktı. Bacak arasına tekme attım. Kurtadam da olsa işe yarıyordu. Dışarı çıktım. Ama bu sefer Ethan geldi. Beni arkamdan tuttu. Ama onun da bacak arasına yumruk atınca beni bıraktı. Kaçacakken beni ayak bileğimden yakaladı. Yere düştüm. Bileğimi burkmuştum. Yerde kıvrandım. Ethan beni ayağa kaldırdı.
"Hadi ama Ethan. Hayatını kurtardık"
Beni sürüklerken gülümsedi.
"İnan bana Eğer beni kurtarmasaydın seni bu kadar sağlam götürmezdim"
Okuldan çıktığımızda Stiles'ın nerede kaldığını düşünüyordum. Arabanın arka kapısına açıp beni bindirdiler. Kali de arabadaydı. Hem de yanımda. Ethan diğer tarafıma oturdu. Aidan ise sürücü koltuğuna geçti.
"Y/n!"
Sesin geldiği yere dönünce okuldan çıkıp koşarak arabaya yaklaşan Stiles'ı gördüm. Aidan gaza bastı. Stiles geride kalmıştı.
Kali'nin ayak tırnaklarına baktım. Sonra da yüzüne. Beni inceliyordu.
"Eğer istersen sana bir güzellik salonu önerebilirim"
Eğer bana dirsek atacağını bilseydim böyle demezdim. Burnuma dirseğini geçirmişti. Ve bu çok acıtmıştı. Burnum deli gibi kanıyordu. Sanırım kırılmıştı. Burnumu tuttum. O ise gülümseyip konuştu.
"Eğer istersen sana bir estetik cerrahı önerebilirim"
***
Derek'in evine gelmiştik. Anlaşılan dövüş vardı. Kali Derek'in kapısını açıp içeri girdi. Ethan ve Aidan beni tutuyordu. Kali'nin sesini duydum.
"Ennis öldüğünde peşine düşmeye karar verdim. Seni bulup öldürecektim. Nerde olursan ol"
Derin bir nefes alıp konuşmaya devam etti.
"Sonra etrafını ergenlerle çevrelediğin ve onların arkasına saklandığın geldi aklıma. Ve seninle yalnız dövüşmek için ne yapabilirim diye düşündüm"
Ethan ve Aidan beni sürükleyerek içeri soktu. Ethan pençelerini boğazıma dayamıştı. Derek bana baktı. Bunu beklemediği apaçık ortadaydı.
"Sen ve ben Derek yoksa onu paramparça ederler. Ne dersin. Teke tek. Beni yenebilir misin?"
Derek kafasıyla İsaac ve Boyd'a girmeleri için işaret verdi. Onlar kenara çekildi.
"Dişlerimle boğazını parçalayacağım"
İlk önce kali kükredi. Sonra da Derek. Derek Kali'nin üstüne atladı. Dövüşüyorlardı. Hem de oldukça hararetli. Kali Derek'i yere fırlattı. Derek kükreyip kalktı. Ama Kali tekrar üstüne atladı. Ona tekme attığında Derek havada takla atıp yere düştü.
İsaac birden bize doğru koştu. Beni alıp Aidan ve Ethandan uzaklaştırdı. Beni korumak için bana sarıldı. Suya elektrik vermişlerdi. Boyd, Kali ve Derek de bu elektriğe mahsur kalmıştı. Hepsi yere yığıldı. İlk kali ayağa kalktı.
"Yakalayın!"
Diye bağırdığında Aidan ve Ethan Boyd'a koştu. İsaac hâlâ beni tutuyordu. Kali Boyd'u tuttu. Ethan ve Aidan ise Derek'i. Derek'in pençelerini kaldırdılar. Derek karşı koymaya çalıştı. Ama o kadar güçlü değildi. Kali Boyd'u Derek'in pençelerine attığında gözümü kaçırdım. Kafamı İsaac'in omzuna gömdüm. İsaac de bakamamıştı. Kali giderken konuştu.
"Sana bir sonraki dolunaya kadar müddet Derek. Seçimini düzgün yap. Sürüye katıl. Gelecek sefer hepinizi öldürürüm"
Evden çıktılar. Derek Boyd'u yere yatırdı. Boyd'un yarasına bastırdı. Nefesi titriyordu.
"Önemli değil dostum"
Derek'in eli ayağına dolaşmıştı.
"Hayır. Önemli"
Boyd zorlukla konuşuyordu.
"Önemli değil Derek"
Derek kekeledi.
"Ben-ben Üzgünüm"
Boyd Derek'in üstüne yığıldı. Ölmüştü. Gözümden bir damla yaş düştü. Derek Boyd'u yere bıraktı. Bu sırada koşarak Lydia ve Stiles geldi. Stiles yanıma çöktü. Yüzünü ellerimin arasına aldı.
"Hey. İyi misin?"
Bakışlarını Boyd'a çevirdim. Stiles da o zaman fark etmişti. Ayağa kalktı. Ben de ayağa kalktım. Derek'in yanına gittim. Yanına çöktüm. Omzunu tuttum.
"Senin hatan değil"
Ellerine baktı. Elleri titriyordu. Gözleri doluydu. Ağlıyordu. Titreyen ellerini tuttum.
"Bana bak"
Bana baktı ama kendinde değildi. Dokunsan bayılacak gibiydi.
"Onu öldürdüm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen wolf•Stiles Stilinski
FanfictionEfsaneye göre, eski zamanlarda, antik Yunan'da insanların iki başı, dört eli, dört kolu vardı. Eski Yunan'ın ulu tanrısı Zeus, Olimpos Dağı'ndan dünyayı yönetirken, insanlar dört elle dört kolla birleşerek Zeus'a karşı gelmeye başladılar. Bunun üzer...