Kavga

1.1K 82 43
                                    

"İyiyim Stiles"

Stiles beni alıp evime bırakmıştı. O da benimle gelmişti.

"Pek sanmıyorum Y/n. Sana az önce beş kişi saldırdı. Hipotermi geçiriyormuşsun. Bunun ne kadar tehlikeli olduğunu biliyor musun?"

Dedi sinirle Stiles. Koltuğa oturup derin bir nefes aldım. Korktuğumu ona belli etmemeye çalışıyordum. Stiles karşıma oturdu.

"Peki orada ne işin vardı"

"Allison'a yardım etmeye gitmiştim"

Buna inanacağını pek sanmıyordum. Ama deneyeyim demiştim. Aynı oraya ilk gidişimde Derek hakkında uydurduğum yalan gibi.

"Allison'un orada olmayacağını biliyordun"

Ona göz devirmek istedim ama devirmedim. Gerçekten ne konuştuğumuzu söylesem mi diye düşündüm ama Stiles çoktan anlamıştı. Kısık sesle sordu.

"Geri gitmek istiyorsun değil mi?"

Onun yanına oturdum ve elimi dizindeki elinin üstüne koyarken konuştum.

"Stiles bak"

Elini elimin altından çekti.

"Neden bunu yapıyorsun"

Sinirle ayağa kalktı.

"Eğer gideceksen beni neden öpüyorsun!? Neden duygularımla oynuyorsun?"

Ayağa kalkıp ona yaklaştım.

"Stiles gitmiyorum"

Dedim kafamı iki yana sallayarak. Stiles'ın gözlerinin dolması benimkileri de doldurmuştu.

"Ama gideceksin"

Hüzünle gülümsedi. Sonra arkasını döndü. Hızlıca kapıya doğru yürüdü.

"Stiles!"

Peşinden koştum. Dışarıya çıkar çıkmaz arabasına bindi ve kapılarını kilitledi. Cama vurdum.

"Stiles kapıyı açar mısın?"

Bana bakmadan anahtarı kontağa soktu. Gaza bastı ve oradan uzaklaştı. Arkasından baka kaldım.

Daha önce hiç sevgilim olmamıştı ve bu yüzden de sevgilimle kavga etmemiştim. Ne yapacağımı bilmiyordum. Hiçbir fikrim yoktu ana onun kalbini alacaktım. Çünkü çok kırmıştım onu.

Telefonumu çıkarıp onu defalarca aradım. Açmadı. Mesaj bırakayım dedim. Ama hiçbir şekilde mesajlarıma cevap vermiyordu. Artık endişelenmeye başlamıştım. Ben de Scott'ı aradım. Bir şey biliyorsa o biliyordur diye düşündüm.

"Alo Scott Stiles yanında mı?"

"Hayır. Neden? Ona bir şey mi oldu"

Derin bir befes aldım. Elimi saçıma götürdüm.

"Batırdım. Onu kırdım"

Arkadan bir ses geldi.

"Ne dedi?"

Bu Stiles'ın meraklı sesiydi. Onu sesini duymamla yüzümde bir tebessüm belirdi. Ama duymamış gibi yaptım.

"Y/n Stiles şimdi beni arıyor kapatıyorum. Sana haber vereceğim"

Telefonu kapattığında koltuğa yaslandım. Çok yorulmuştum. Orada öylece uyuya kaldım.

Salondan gürültü gelince birden uyandım. Önümde iki erkek vardı. Ama yeni uyandığım için net göremiyordum.

Teen wolf•Stiles Stilinski Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin