Y/n odasına gitti ve onu rahat bıraktım. Babamın gelmesini bekledim. Y/n'ye kıyafet getirmişti.
"Y/n nerede?"
"O erken yattı. Şimdi ben de yatacağım"
"Çıkarken bu kıyafetleri Y/n'nin odasına bırakır mısın?"
Elindeki poşeti bana uzattı. Ben de aldım.
"İyi geceler baba"
"İyi geceler evlat"
Yukarı çıktım. Y/n'nin kapısını tıkladım. Ses vermeyince uyuduğunu düşündüm ve içeri girdim. Poşeti kenarı koydum. Çıkacakken Y/n'nin sayıkladığını duydum.
Ne dediğini anlamıyordum. Işığı yaktım ve sessizce yanına gittim. Üstünde benim kıyafetlerim vardı. Ter içinde kalmıştı. Hızlı nefes alıyordu ve sayıklıyordu. Kabus gördüğünü düşündüm ve elimi omzuna koydum.
"Y/n"
Omzunun çok sıcak olduğunu fark ettim. Sonra elimi anlına götürdüm. Yanıyordu. Onu sarstım.
"Y/n. Uyan"
Birden doğruldu. Gözlerindeki korku belliydi. Etrafına bakındı.
"Ne oldu? İyi misin?"
"Evet...evet iyiyim. Sadece... sadece kabus gördüm de"
Yalan söylediği belliydi. Ama konuyu şu anlık uzatmamaya karar verdim. Daha önemli bir konu vardı.
"Ateşin var. Sana ıslak bez getireyim"
"Gerek yok. Geçer sabaha kadar"
"Saçın ıslak mı yattın?"
"Evet"
"Bence soğuk bir duşa girmelisin"
"Gerek yok Stiles. Geçer zaten. Sadece biraz dinlenmeliyim"
Yatağa geri yattı ve yorganı kafasına kadar çekti.
"Üstünü örtersen ateşin daha çok artar"
Yorganı biraz açtım.
"Üşüyorum"
"Çünkü ateşin var. Gidip soğuk bir duş al Y/n"
Yorganı tamamen kaldırdım. Bana göz devirdi.
"Yoksa babama söylerim"
"Tamam!"
Dedi ve ayağa kalktı.
"Sana havlu vereyim"
Banyoya gittim ve havluyu ona verdim.
"Bu poşette de senin için kıyafetler var"
"Sağol Stiles"
Dedi poşetten kıyafet aldı ve duşa girdi. Ben de odasına saç kurutma makinesini bıraktım. Onu daha fazla rahatsız etmek istemediğim için odama gittim. Duştan çıktığını duydum. Sonra da kurutma makinesini çalıştırma sesini. Artık rahat uyuyabilirdim.
***
Sabah uyandığımda ilk olarak aklıma Y/n geldi. Kapısını çaldım ama yine ses vermedi. İçeri girdiğimde uyuyordu. Yanına gittim ve ateşine baktım. Ateşi gayet normaldi. Yere düşen yorganını alıp beline kadar kapattım.
Bugün hafta sonuydu. Babam çoktan çıkmıştı. Ben de yiyecek bir şeyler hazırlamak için mutfağa gittim. Bu işte pek iyi değildim ama kahvaltı hazırlamak zorundaydım.
(Y/n'den)
Uyandığımda elimi yüzümü yıkadım. Üstüme bir şeyler giydim be aşağı indim. Stilse kahvaltı masası hazırlıyordu. Beni görünce gülümseyip konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen wolf•Stiles Stilinski
Fiksi PenggemarEfsaneye göre, eski zamanlarda, antik Yunan'da insanların iki başı, dört eli, dört kolu vardı. Eski Yunan'ın ulu tanrısı Zeus, Olimpos Dağı'ndan dünyayı yönetirken, insanlar dört elle dört kolla birleşerek Zeus'a karşı gelmeye başladılar. Bunun üzer...