Arayış

1.4K 107 37
                                    

"Onu bulacağız"

Dedim ve elimi stiles'ın omuzuna koydum. Gözleri bir saattir doluydu. Yalnız kalsa ağlayacakmış gibiydi. Scott'a baktım. Bir şey yapamayacağını biliyordum ama bakmıştım yine de.

"Y/n"

Arkamı döndüm. Derek pervaza yaslanmıştı.

"Konuşabilir miyiz?"

Stiles'a baktım. Sonra yanından kalktım ve Derek'i takip ettim. Odasına gittiğimizde bana döndü.

"İyi misin?"

Ukalaca gülümsedim.

"Umrunda mı?"

"Y/n"

Bayağı ciddi görünüyordu.

"Psikopat kız arkadaşın az kalsın beni öldürüyordu ama Stiles'ın babasını kurban etmek için kaçırdı. Yani iyiyim"

Arkamı döndüm ve odadan çıktım derin bir nefes aldım. Tuvalete gittim. Yüzümü yıkadım. Sonra aynaya baktım. Gözüm istemeden boynumdaki morluğa kaydı. Elimi boynuma götürdüm. Sonra Şerif Stilinski geldi aklıma. Açıkçası onu kurtarabileceğini pek inancım yoktu. Ama onu kurtarmalıydık. Stiles için.

Stiles'ın yanına döndüğümde stiles ağlıyordu. Scott yoktu. Açıkçası neden Stiles'ı bu durumda bırakıp gitmişti merak ediyordum.

Hızlıca Stiles'ın yanına oturdum. Elimi omzuna koydum. Bana döndü.

"Scott gitti"

Anlamamıştım.

"Ne?"

"Deucalion'un yanına gitti. Jennifer annesini aldı"

Gözünden bir damla yaş daha düştü. Onu kendime çekip sarıldım. O da bana sarıldı. Ağladı. Omzumda hıçkıra hıçkıra ağladı. Hiçbir şey yapamıyordum. Benim de gözümden bir damla yaş düştü. Bir şey diyemiyordum. Ne diyecektim ki.

***

"Son kelime gardiyanlar Allison. Son zamanlarda yaptığımın bu olmadığını biliyorsun"

Chris Argent odasının kapısını açtı ve hepimiz içeri girdik.

"Ama Scott'ın annesi ile Stiles'ın babasını o kaçırdı"

Stiles Allison'un dediğine bir şey daha ekledi.

"Evet. Ayrıca ismini. Kalın harflerle asansör kapısına yazıldığını da unutma. Bu bana uyarı gibi geldi"

Stiles'ın yanına oturdum. Hala çok endişeliydi ve bu oldukça normaldi.

"Ay tutulmasına iki geceden az kaldı"

"Stiles umudunu yitirme"

Chris'in cümlesinden sonra başını iki yana salladı.

"Çoktan ölmüş olabilir"

"Sanmıyorum. Jennifer'ın taktiği hakkında. Hala pozisyon alıyor gibi. Hala parçaları birleştiriyor"

Allison ayağa kalkıp babasına yaklaştı.

"Sen de onlardansın"

"Sonraki hamleyi yapmasını beklemeyelim. Her hareketi tellürik akım etrafında oluyor"

Büyük bir harita çıkardı. Masadakileri kenara ittirdi ve haritayı masaya serdi.

"Melissa ve Şerif bu akımlara yakın olmalı"

Stiles ise başını eğmiş duruyordu. Umudu yitirmek istemiyordu ama yitirmişti. Argent ona döndü.

"Stiles onları bulacaksak yardımına ihtiyacımız var"

"Gerçekten de peşine düşmek mi istiyorsun? Yani seni de kaçırırsa? Alınma ama onlardan farkın ne?"

Argent silahına mermi taktı

"Ben bir 45lik taşıyorum. Yüzündeki ya da bacağındaki kurşun yarasını iyileştirebilir. Ama kafasını uçurunca ne yapacak merak ediyorum. Şu an bir önceliklimiz var Melissa ve babanı bulmak. Bunu çözmek için her ipucuna sahibiz. Tek eksiğimiz zaman. Bu yüzden hepinize ihtiyacım var"

Dedi hepimize tek tek bakarak. Stiles sordu.

"Nerden başlayalım?"

Teen wolf•Stiles Stilinski Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin