"Babam haklıysa tanımladığımız bir kurt adam var"
Eğer Stiles'ın babası haklı çıkarsa pek iyi olmaz.
"Biliyorum"
Dedi Scott sessizce. Elindeki fenerle etrafı taradı. Scott'ın fenere ihtiyaç duyacağını pek düşünmezdim açıkçası. Ne de olsa kurt adam
Scott elindeki navigasyona baktı.
"Bu taraftan"
Onu takip ediyorduk. Açıkçası buraya gelmek pek iyi bir fikir değildi. Orman kesinlikle geceleri korkunçtu.
Çakal ulumadık duyulunca Stiles korkup Scott'a tutundu. Ben ne işe yarıyorsam. Scott da Stiles ona tutununca telefonunu suya düşürdü.
Sinirli bir şekilde Stiles'a baktı.
"Pardon dostum. Çakallardan nefret ediyorum"
Scott telefonunu almak için yokuştan indi. Stiles da onun peşinden yokuştan indi. Ben de inmeliydim. Yol oradan devam ediyordu. Ama pek başarılı değildim. Zaten her yer çamurlu ve kaygandı. Bir de ben sakar olunca pat yere yapıştım.
"Hay."
Stiles yanıma geldi.
"Hey iyi misin?"
Ona dik dik baktım.
"Ordan nasıl görünüyorum Stiles"
"Sen.. Güzel.. Güzel görünüyorsun"
Bu durumda Bunu söylemesini beklemiyordum. Ona gülümsedim.
"Teşekkür ederim"
Bana gülümseyerek Elini uzattı. Beni yerden kaldırdı. Her yerim çamurdu ama kesinlikle değmişti .
"Çocuklar. Sanırım bulduk"
Scott tüm romantikliğin içine etmeyi becermişti. Bravo ona. Stiles Scott'ın dediğini duyunca koşarak oraya gitti. Ben de arkamı dönüp sinirden gülümsedim. Sonra nefes aldım ve onların yanına gittim.
Stiles arabanın içine Fener tutuyordu. Scott da arabanın dışındaki pençe izlerini inceliyordu. Sonra Stiles'ın yanına gitti. Parmağıyla bir şey gösterdi.
"Şu ne?"
Stiles feneri oraya doğru tuttu. Ben de onların yanına çöktüm. Stiles arabadan bir şey çıkardı. Oyuncak bebekti. Feneri bebeğe tuttu.
"Karnım aç"
Stiles çığlık atarak bebeği fırlattı. Geri geri giderken bana çarptı ve beni düşürdü.
"Kalp krizi geçirdim"
Dedi. Daha beni fark etmemişti. Sonra arkasını döndü.
"Oh...Ben..."
Beni kaldırdı.
"Üzgünüm"
"Sorun değil"
Başka biri olsa ona demediğimi bırakmazdım. Ama bu kişi Stiles ise sorun etmezdim.
Ormandan bir yerlerden hırlama sesi geldiğinde üçümüz de oraya döndük. Korkup birden Stiles'ın kolunu tuttum. Stiles bana şok olmuş bir şekilde baktığında ise rahatsız olduğunu düşünerek ellerimi kolundan çektim. Bu çok utanç vericiydi.
Birden Stiles kolunu bana atıp beni kendine çekti ve bana sarıldı. Bir yandan da omuzumu okşuyordu.
"Lütfen Bunu gördüğünüzü söyleyin"
Dedi Scott. Onun baktığı yere bakınca iki çift mavi göz gördüm.
"Stiles lütfen Bunu görmediğini söyle"
"Görüyorum"
Bu da demek oluyor ki bu mavi gözlü şey gerçek. Scott birden ona doğru koşmaya başladı. Stiles arkasından bağırdı.
"Bekle Scott"
Scott'ın peşinde koşmaya başladı. Onları burda beklemek istedim ama ben de peşlerinden koştum.
Stiles çok hızlı koşuyordu. Artık onu göremiyordum. Ama ayak seslerini duyuyordum. Stiles birden çığlık atınca hemen hızlandım. Onun yanıma gidince ise rahatladım.
"Neden çığlık atıyorsun. İnsan bir şey oldu sanıyor"
Nefes nefeseyken Scott'ı gösterdi. Sonra Scott konuştu.
"Sanırım bir şey buldum"
***
Scott bizi bir şey bulduğu yere götürdü. Bir mağaraydı. Stiles içeri fener tuttu. Sonra içeri girdi. Scott'a da peşinden girdi. Mağara ağızında dururken konuştum.
"Ben oraya giremem"
Kapalı ve dar alanlar hoşuma gitmezdi. Stiles bana döndü. Kısa bir süre sonra tekrar mağaraya döndü. Biraz bakınıp konuştu.
"Çakal ini"
Mağara değilmiş çakal iniymiş. Scott Stiles Bunu dedikten sonra konuştu.
"Çakal adam"
"Ya da kadın. Cinsiyetçilik yapma Scott"
Scott bana anlamsız bir şekilde baktı. Sonra Stiles bize bir şey gösterdi.
"Gördün mü? Malia'nın"
Mavi montu gösterdi.
Sonra Scott mağaranın yani inin dibine gitti ve eline oyuncak bir ayı aldı. Sonra Stiles'a bakıp konuştu.
"Girmemeliydik. Geri dönmeyecek. Evini işgal ettik". Kokumuz her yere yayılacak"
Stiles biraz duraksadı. Sonra konuştu.
"Eğer buraya gelmeyecekse nereye gidecek?"
"Bilmiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen wolf•Stiles Stilinski
FanfictionEfsaneye göre, eski zamanlarda, antik Yunan'da insanların iki başı, dört eli, dört kolu vardı. Eski Yunan'ın ulu tanrısı Zeus, Olimpos Dağı'ndan dünyayı yönetirken, insanlar dört elle dört kolla birleşerek Zeus'a karşı gelmeye başladılar. Bunun üzer...