(Stiles)
Dün gece eve gitmiştim. Bizi Derek bırakmıştı. Sabah olunca ise Y/n'yi arasam mı diye düşündüm. Ya uyuyorsa şimdi uyandırmayayım diye düşündüm kendi kendime. Zaten okulda buluşurduk. Yani gelirse. Umarım gelirdi. Telefonum çalınca Y/n'yi düşünmem bölündü. Bu Derek'ti. Büyük ihtimalle Y/n ile ilgili bir şeyler söylerdi.
"Alo"
"Stiles Y/n rüya gördü"
Yerimden doğruldum. Bu pek hayra alamet değildi.
"Ne rüyası"
"Alfalar geliyor"
Azmıçtan kurtulmaya çalışıyoruz bir de bu yetmezmiş gibi alfalar geliyordu.
"Y/n iyi mi?"
"İyiyim diyor her zamanki gibi"
Klasik Y/n işte.
"Tamam oraya geliyorum"
"Tamam"
Hemen hazırlandım. Y/n şu an güvendeydi. Yani öyle umuyordum. Derek'e giderken Scott'a da haber verdim. O da Derek'in evine gitmişti. İçeri girince Y/n de oradaydı. Ona gülümsedim. Oturduğumuzda ilk önce sessizlik oldu. Sonra Y/n konuştu.
"Azmıç gitmiş olabilir mi?"
"Nerden çıkardın?"
Diye sordu Derek.
"Hiç seslenmiyor. Stiles babandan intihar ihbarı duydun mu? Ya da sen Scott annenden bir şey duydun mu?"
"Bunu araştırabilirim"
"Alfaları ne yapacağız?"
Kimse Y/n'ye cevap vermemişti. Bence kimsenin bir fikri yoktu.
"Alfalar beni istiyorlarsa onlara giderim. Kimsenin zarar görmesine gerek yok"
Buna ilk önce Y/n karşı çıktı.
"Senden ne istediklerinin farkında mısın Derek?!"
"Kimeyi öldürmeden bir şekildeki hallederim"
"Böyle bir şey olmayacağını biliyorsun!"
"Daha iyi bir fikrin var mı?!"
"Evet ama biraz zor"
"Anlat"
"Şimdi sürüsü olmayan bi kurt bulalım seni öldürtelim. Alfalar senle uğraşmayı bıraksın. Sonra seni Peter gibi tekrar canlandırırız"
"Bu saçmalık"
Anlaşılan Y/n sinirlenmişti.
"Asıl saçmalık ne biliyor musun senin gibi bir beceriksizi sürülerine istemesi"
Derek ise Y/n'nin dediğine rağmen sakindi. Sonra Y/n tekrar konuştu.
"Alfalar seni almaya gelince senin için hiçbir şey yapmayacağım. Sadece durup izleyeceğim"
"Yardımına ihtiyacım yok"
Ortalık kızışıyordu.
"Ben olmasam alfaların geleceğinden bile haberin olmayacaktı"
"Oldu da ne oldu"
"Kavganızdan sıkılmaya başladım"
Herkes gibi arkadan gelen tanımadık sese döndüm. Kör gözlüğü olan bir adam. Çıplak ayakla gezen bir kadın ve kaslı bir erkek vardı. Y/n konuştu.
"Bu Deucalion"
Bize yaklaşırken Derek ayağa kalktı ve Y/n'nin önünde durdu.
"Beni tanıyorsun ne güzel"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen wolf•Stiles Stilinski
Fiksi PenggemarEfsaneye göre, eski zamanlarda, antik Yunan'da insanların iki başı, dört eli, dört kolu vardı. Eski Yunan'ın ulu tanrısı Zeus, Olimpos Dağı'ndan dünyayı yönetirken, insanlar dört elle dört kolla birleşerek Zeus'a karşı gelmeye başladılar. Bunun üzer...