https://www.youtube.com/channel/UCQmOJSyfe8i00TQ5L7PRswg
Yeni bir kanal arkadaşlar destek olursanız çok sevinirim.
Acar salonda beni beklerken lavaboda yüzüme su vurdum. Aynaya bakmamaya çalışırken biraz daha gözyaşı döktüm. Bir anda yüzümü silip bir tane daha su çarptım. Şu an kendime katlanamıyorum. Oflayıp havluyu alıp yüzüme bastırdım. Havluyu çekmeden önce derin bir nefes alıp aynada kendime baktım.
Sabah kalktığımdan beri değişen düşünceler ve hisler yüzünden allak bullaktım ama az önce bir hayal değildi. Acar'la bir şeyler yaşayacaktım. Havluyu asıp dışarı çıktım. Koltukta oturan Acar ben gelince elindeki telefonu masaya bırakıp yanıma geldi.
Elimi tuttu. "Iyi misin?"
"Çok, teşekkür ederim."
İnci gibi dişleriyle kalbimi pır pır ettiren gülümsemesiyle gülüp beni çekti. İkimizde koltuğa oturunca kapı çaldı. Ben telaşlanınca Acar, "Sen içeri girince ben de yemek istedim." dedi. Ben kafamı sallarken ayağa kalkıp kapıyı açtı.
"Sormadım ama pizza sever misin?" Poşeti masaya bırakıp bardak getirmeye mutfağa gitti.
"Sorun değil severim ben."
Başını sallayıp kolayı doldurmaya başladı. Pizzadan bir dilim koparıp bana uzatınca nedense utandım.
"Teşekkür ederim."
Rahat rahat yaslanıp yemeye başladı. "Bugün okullar asıldığına göre film izleriz artık."
Okulu tamamen unuttuğum için kendime şaşırdım.
"Acar okula dönmem gerek." O bana hayretle bakarken devam ettim. "Geçen hafta gitmedim zaten şimdi de ilk günden böyle yapmak doğru gelmiyor."
"Saat üç Berfu okul kalmadı. Takılalım, konuşalım. Sonra okuluna gidip," lafını bitiremeden telefonu çaldı.
Eliyle bir yapıp telefonuna baktı."Of babam," saçlarını karıştırıp kafasını koltuğa yaslandı.
"Alo baba," kaşlarını çatıp diğer tarafı dinledi.
"Tamam yanına gelirim. Tamam baba evdeyim zaten," oflayıp "Tamam," dedi. Telefonu kapatıp ofladı,"Berfu babanın yanına gitmeliyim beni bekliyor." Ayağa kalkıp pizzayı da tam önüme itti."Lavaboya gideyim sonra çıkalım olur mu?"
"Tamam sıkıntı değil."Gülümsedim.Lavabonun kapısının kapanma sesini duyunca önümdeki pizzayı çekip kapattım.Acar'ın astığı hırkamı alıp koltuğa tekrar oturdum. Hırkamı giyerken kapı çaldı. Ben şaşkınlıkla kapıya bakarken gelenin Selim Bey olma ihtimali ödümü kopardı. Iki defa çalıştan sonra kapının anahtarla açılması sesi geldi. Bir hışım kalkıp lavaboya kadar koştum. Kendime engel olamadan banyo kapısını yumrukladım, Acar hemen açtı.
"Berfu ne oldu, iyi misin? Rengin atmış."
"Biri geldi."
"Kim?"
"Bilmiyorum. Zil çaldı sonra da açan olmayınca kilit sesi geldi."
Acar yanımdan geçecekken kolundan tuttum. "Acar baban gelmiş olmasın."
"Tamam şöyle yapalım, sen içeride bekle ben de gelen kimmiş bakayım."
"Tamam," deyip hemen içeri girdim. Bir süre boş boş Ayakta beklerken sinirlerim de baya bir gerildi.Biri kapıyı çalınca sıçradım.Kalbim çarparken Acar konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN
Ficção GeralBerfu kendi yolunu çizerken buldu Acar'ı doğuştan yorgunken buldu aşkı. Hayal kırıklığının en büyüğünü de buldu onda vazgeçemediği aşkı da... Hayatta her şeyi önünde olan hiçbir zaman hayır cevabını duymayan bir arkadaş grubunun ve bu grubun en popü...