Útěk

36 2 0
                                    

INA

Už uběhly dva měsíce od Talirova nalezení. Ten kluk mi vážně pomáhá a stal se mím přítelem na život a na smrt. Průběžně mě informuje co se děje ve vesnici a na zámku a také kdy a kde budou popravy. ,,Ino, dnes přesně v poledne bude poprava na louce před lesem." Přiběhl Talir a těžce oddechoval. Talirovi jsem dala na obranu dvě dlouhé dýky a malý nožík do boty. Také jsem mu dala zelený plášť, díky kterému ho jde v lese těžko zahlédnout. Jen jsem přikývla. ,,A koho budou popravovat?" Zeptala jsem se a Talir ihned přišel s pádnou odpovědí. ,,Vraha nevím jak se jmenuje, ale prý je to elf." Fů ha vrah a ještě k tomu elf. To je vražedná kombinace. ,,Dobrá připrav Šípa za chvilku vyrazíme." Oznámila jsem mu a on pískl. Z lesa se vyřítil Šíp a poslušně zastavil před Talirem. ,,Ahoj chlapce, tak jak si se měl?" Zeptal se Talir a já si odfrkla. Už taky mluví se zvířaty jako já, asi se mnou tráví moc času. Šíp ho přátelsky drknul do ramene a Talir mu podal jablko. ,,Moc ho nerozmazluj." Řekla jsem a Šíp nesouhlasně pohodlí hlavou. Talir vytáhl postroj a osedlal ho. Já se mezi tím převlékla a vzala si zbraně. Vyšla jsem před jeskyni. Talir už seděl na Šípovi a čekal na mě. Sedla jsem si za něj a nechala ho řídit. Když jsme dojeli na kraj lesa k louce. ,,Jdeme právě včas." Řekla jsem když jsem uviděla jak toho vraha vedou k šibenici. Talir přikývl. ,,Teď si trochu pohrajeme. Ty zůstaň tady, toho vraha odvedeš do lesa až já budu mít svůj výstup." Promnula jsem si ruce a ďábelsky se usmála. Talir přikývl jako, že pochopil a vydal se schovat za nedaleký strom. Já si nasadila kápi a do ruky si vzala luk. Zkontrolovala jsem šípy a všechny své zbraně, protože náhoda je blbec a mohlo se cokoli pokazit. Potom jsem se vyhoupla na Šípa a vyjela z lesa. Pak to začalo, všichni přítomní se na mě podívali, včetně vraha a krále Eddarda. ,,Králi to vás to pořád baví. Pořád popravovat, když víte že je všechny stejně zachráním." Vykřikla jsem a všichni vojáci na mě namířili svá kopí. ,,No nic hezky jsme se popovídali, ale já jsem tu kvůli němu tak naviděnou králi Eddarde a šťastnou cestu do paláce." Král zrudl zlostí. ,,Chyť te ji! Ať vám už neuteče!" Řval král na své vojsko. Mezi tím znatkem jak se mě všichni snažili dostat, úplně zapomněli na vraha. Právě teď Talir přibíhal z lesa k vrahovi a rozvázal mu pouta. Společně potom utekli do lesa a já uslyšela písknutí. To byl náš signál, že už můžu přestat. Právě se na mě řítila skupina vojáků, ti troufalci byli za chvíli mrtví díky mému luku. Potom jsem vyjela na nejbližší kopec a nechala Šípa aby se postavil na zadní a přitom jsem zvolala. ,,Tak zase příště králi Eddarde a jestli jste si nevšiml chybí vám jeden vrah, který měl být popraven." Potom jsem zajela do lesa. Vojáci se začali otáčet a hledat vraha. Jen jsem se ušklíbla. Jsou to prostě vypatlanci první třídy. Král vypadal, že zachvíli vybuchne jako atomová bomba. ,,Ale musíte uznat, že má úroveň." Slyšela jsem mužský hlas než jsem se stratila z doslechu. Zapískala jsem a od někud se ozvalo úplně stejně zapískání. Dojela jsem k Talirovi a překvapeně vyhlížejícímu elfovi. Sesedla jsem z Šípa a prohlídla si vraha. Bílé vlasy a špičaté uši. ,,Takže jsi vážně elf." Konstatovala jsem a elf se uchechtl. ,,Jak vidíš tak jsem." Zakroutila jsem hlavou a sundala si kápi. Všichni jsme došli k jeskyni a já ho donutila se otočit, aby neviděl kde je moje základna. Rychle jsem seběhla dolů. Vzala jsem kousek masa a lovecký luk s pár šípy, který jsem si vypůjčila od nějakého pytláka. Také jsem vzala deku a malou dýku. Vyšla jsem a vrah byl pořád ke mě otočený zády. Drkla jsem do něj. ,,Tady máš. Musíš rychle pryč, jinak tě znovu najdou a já tě znovu zachraňovat nechci." Vtiskla jsem mu do ruky taky pár zlaťáků. ,,Za to si kup pořádného koně a jídlo." Řekla jsem a on jakoby stratil slov. Potom jsem si všimla, že tu není Talir ani Šíp. Zapískala jsem a zachvíli se vynořil Šíp a na hřbetě nesl Talira, který vypadal dost vyděšeně. ,,Talire co se stalo?" Talir sesedl. ,,Jdou sem, mají kouzelníky a stopaře. Nevím kde je sehnali, ale najdou nás nemáme proti kouzelníkům šanci." Vychrlil na mě jedním dechem. ,,Sakra." Zaklela jsem, museli jsme pryč všichni. ,,Kde sakra sehnali kouzelníky?! Talire běž zbalit nejpotřebnější věci." Talir přikývl a zmizel v jeskyni. ,,Vypadá to, že nepojedu sám." Uchechtl se vrah a já se na něj otočila. ,,Jak se vůbec jmenuješ?" Zeptala jsem se a vypadalo to že přemítá jestli mi to má říct. ,,Jsem Theon a ty jsi?" Zeptal se. ,,Říkají mi různě Spravedlnost, Postrach a dokonce Smrt." Řekla jsem a on protočil očima. ,,Já myslel tvé pravé jméno." ,,Ina." Řekla jsem jednoduše a on souhlasně přikývl. Měl krásné smaragdové oči a růžové nadýchné rty... A dost! Okřikla jsem se v duchu. Poslední co potřebuju je se zamilovat. Talir právě vyběhl z jeskyně a v ruce držel deky, křesadlo, suchary, sušené maso, čutory s vodou a váček s penězi. Také nějaké to oblečení. Všechno jsem rychle naskládala do vaků, které jsem připnula Šípovi na sedlo. Uslyšeli jsme hlasy, běželi jsme lesem do nedaleké vesničky, kde koupíme koně. Dorazili jsme tam a šla k sedlákovi. Ten mi ukázal všechny koně. Zeptala jsem se který je nejrychlejší a dlouho vydrží běžet. Sedlák ukázal na bílého koně s mohutnými kopyty. Byl to vlastně Šíp akorát, že Šíp je černý a možná o trochu rychlejší. Dala jsem sedlákovi dvě zlatky. Jednu za koně a druhou za sedlo a uzdu. Osedlala jsem ho a zeptala se sedláka na jeho jméno. Řekl mi, že se jmenuje Pírko, ale poslouchá i na Snížku. Kývla jsem a odvedla Pírka ze stájí. Vrátila jsem uzdu Theonovi do ruky se slovy, že se jmenuje Pírko, ale poslouchá i na Snížek. Ten kývnutím poděkoval. A já s Talirem jsme se vyšvihli do sedla mého Šípa. Ujížděli jsme. Přišlo mi to absurdní, já Spravedlnost ujíždím před vojáky, které jsem vždy lechce zabíjela. Nejhorší bylo, že jsme nevěděli kam jedeme. Prostě jsme chtěli utéct. Ale to se na večer změnilo.

Tak ahoj lidi. Je tady delší kapitola, která skoro 1100 slov. Říkám si, že to budu střídat. Vždy jedna delší a potom jedna kratší, ale ještě uvidím. Tak co říkáte na Theona?

Tady máte Pírka (Snížka):

Tak u další (kratší) kapitoly🤗😙😚

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak u další (kratší) kapitoly🤗😙😚.

Černá lilieKde žijí příběhy. Začni objevovat