Sirény

25 1 0
                                    

INA

Za necelou hodinu jsme byli ven z bývalých močálů a vydávali se směr Křišťálové jezero, kde údajně žily sirény. Sirény jsou něco jako mořské panny, akorát nejsou tak mírumilovné a hodné. Hoří totiž velkou nenávistí k mužům a když zazpívají, každý muž jde k nejbližší vodě a tam se utopí. Tyto sirény, byly dříve normální dívky, které milovali moře a oceány. Dívky byly u vody celé hodiny a dny. Tak vznikla jejich závislost na vodě a protože každá chtěla být s mořem už navždy, tak se utopily. Bohovi Neotunovi, vládci vod a oceánů, bylo dívek líto a tak z nich udělal sirény. Avšak tyto sirény muže ještě nenáviděli, začalo to až když se jedna siréna jménem Klio, zamilovala do člověka. Milovala ho nadevše a myslela si, že i muž ji, ale to nebyla pravda. Muž jen čekal na příležitost aby ji zradil a tak se také stalo. Muž se se sirénou domluvil, že při západu slunce se sejdou na pobřeží. Klio skutečně přilavala, ale místo toho aby uviděla svého milého, uviděla zástup ozbrojenců a nebýt jejích sester byla by už mrtvá. Od té doby sirény nesnáší muže a když nějakého v blízkosti svého jezera uvidí, začnou zpívat a muži v doslechu jejich hlasů se utopí. Opakem sirén byly mořské panny, které byly milé a byli mezi nimi i muži, za to sirény byly jen ženy. Mořskou pannu, by jste však nechtěli naštvat, protože když se mořské panny naštvou krev se lije proudem a kosti praskají. Nejhorší z toho bylo, že právě míříme na smrt k jezeru plné sirén a já se snažila vymyslet jak to udělat, aby nepřilákaly Teona a Talira. Určitě nepomůže nic ve smyslu toho, že by si zacpali uši, protože zpěv sirén pronikne i tou nejmenší skulinkou, musela tedy vymyslet něco jiného. ,,Tady si odpočineme." Řekl Teon a ukázal na louku, která se rozkládala za bývalím močálem .Se sedla jsem z koně a po mě hned sesedl Talir. Koňům jsme povolili popruhy a nechali je se napást. Sami jsme si sedmi do trávy a nechali kolovat čutoru s vodou. Pořád jsem přemýšlela co s těma sirénama, protože by se z toho mohl vyklubat pěknej malér, už teď jsme byli až moc blízko Křišťálovému jezeru. Hned jak jsem na to pomyslela uslyšela jsem líbezný zpěv. ,,Teone Talire neposlouchejte to!!" Vykřikla jsem, ale bylo pozdě. Teon a Talir už se vydali směr Křišťálové jezero a já s koňmi byla hned za nimi. ,,Teone notak slyšíš mě?" Třásla jsem Teonem, ale on nic jen pořád šel k jezeru, podobně na tom byl Talir. Ten se taky koukal dopředu a vůbec nevnímal okolí. Došli jsme až k velkému jezeru a já už věděla, proč se mu říká Křišťálové. Na slunci zářilo jako ten nejčistší křišťál na světě. Mou pozornost upoutaly tři sirény, které líbezné a lákavě zpívaly z plných plic. Všechny tři seděly na kameni a s jiskřičkami v očích pozorovali Talira a Teona jak se pomalu ale jistě dostávají k jezeru, kde se měli utopit. Byla jsem vystrašená, ani jeden z nich na moje volání a prosby neodpovídal a já začala být zoufalá. Najednou, zničeho nic jsem uslyšela tentýž hlas, který mi před třemi hodinami recitoval báseň. ,,Teď mě dobře poslouchej ano?" Řekl hlas a já přikývla. ,,Proti slunci použiješ měsíc. Proti dnu použiješ noc. Proti násilí použiješ moudrost a proti zlu použiješ dobro, ale otázka zní co použiješ proti zpěvu?" Řekl hlas a já začala přemýšlet, ale jak jsem přemýšlela uvědomila jsem si, že zpěv protiklad nemá. ,,Zpěv protiklad nemá." Řekla jsem hlasu. ,,Přesně tak, zpěv nemá protiklad a tak ho musíš porazit něčím stejným." Řekl hlas. ,,Takže použiji zpěv proti zpěvu?" Zeptala jsem se, ale hlas se mnou tak úplně nesouhlasil. ,,Zpěv ano, ale záleží či je to zpěv." Řekl hlas a já začala přemýšlet nad všemi formami zpěvu. Na prsou mě něco tlačilo a tak jsem to vyndala. Potom jsem si uvědomila, že jsem vyndala flétnu, kterou jsem dostala od čarodějky. Pak mi to docvaklo. ,,To je ono! Nemusí to být zpěv z hrdla, ale může to být zpěv flétny! Zpěv hudby!" Zavýskla jsem radostí a hlas přitakal. ,,Ano, přeci jenom si tak chytrá jak se o tobě povídá a se svou chytrostí určitě ti dojde i tvá minulost. Chci tě ještě požádat aby jsi si zapamatovala co proti čemu máš použít." Já horlivě přikyvovala. ,,Budu si pamatovat vše co si mi řekl a díky." Poděkovala jsem a trhnutím se probrala z tranzu. Teon a Talir už byli u vody a chtěli se utopit. Tak to teda ne. Řekla jsem si a přiložila si konec flétny k ústům a jemně do něj foukla.

Ahojky, vím že to utínám v tom nejlepším, ale slibuji že zítra vyjde další kapitola a budete si moct přečíst co se stane Ina zahraje na flétnu.

Tady máte Křišťálové jezero:

Tady máte Křišťálové jezero:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tady máte ty tři sirény:

Tak u další (kratší) kapitoly😘🤗😏

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak u další (kratší) kapitoly😘🤗😏.

Černá lilieKde žijí příběhy. Začni objevovat