Správný člověk na správném místě ve správný čas u správných lidí

31 2 0
                                    

INA

Jeli jsme už dlouho. Slunce už zapadalo a tak jsme si oddychli a utábořili se, ale když chtěl Talir rozdělat oheň hned jsem to zamítla. ,,Oheň ne, mohli by nás uvidět." Talir přikývl a společně jsme si dali skromnou večeři, která se skládala z kousků sušeného masa a vody, která chutnala po kůži, jelikož byla dlouho v čutoře. Rozdělili jsme si hlídky. První hlídkoval Teon potom já a k ránu Talir. Dojedla jsem svojí večeři a zachumlala se naproti Talirovi, který už spal. Teon si sedl na nejbližší pařez a rozhlížel se kolem. S koukáním na hvězdy jsem usnula. Avšak můj spánek byl narušen narušitelem jménem Teon. Ale místo toho aby mi předal hlídku si dal prst přes pusu a někam mě zatáhl. Po tom ukázal na keř. Já ho pomalu odhrnula a uviděla jsem oheň obklopený mnoha vojáky a vypadalo to že je s nimy i kouzelník. ,,Král elfům brzy zatne dibec. Říká se, že hned jak se vypořádá se Spravedlností tak zaútočí na elfské království. Bude to nečekaně elfové než se stihnou uskupit už se budeme hrnout do jejich paláce." Řekl jeden voják a já se podívala na Teona. Ten kývl a společně jsme se vydali zpátky do tábora. ,,Vyspi se já si vezmu hlídku, promluvíme si o tom ráno." Řekla jsem a on se přikryl dekou a zachvíli usnul. Já si sedla na kámen a zabalila se do svého černého pláště. Hodiny ubíhali a kolem čtvrté ráno jsem předala hlídku Talirovi. Vzbudila jsem se. Talir seděl na kameni a rozhlížel se kolem. Teon pořád ještě spal. ,,Dobré ráno." Zamumlala jsem k Talirovi. Ten se otočil a usmál se. ,,Dobré Ino." Slezl s kamene a hodil po mě jablko a sám si jedno vzal. Oba dva jsme chroustali jablko a bylo mezi námi ticho. Teon ještě pořát spal a tak jsem se rozhodla do probudit. ,,Teone vstávej, musíme jet dál." Řekla jsem a mírně jím zatřásla. Teon se vzbudil a posadil se. Promnul si oči a poděkoval za jablko, které mu dal Talir. ,,Tak kam pojedeme?" Zeptal se Talir. ,,Víš já s Teonem jsme něco viděli. Viděli jsme vojáky, kteří nás honí. Mluvili o elfech a o mě. Prý se říká, že až král zabije mě tak vytáhne se svým vojskem na elfi." Informovala jsem Talira. ,,Ale mi to tak nenecháme že? Musíme je varovat." Řekl Talir a já přikývla. ,,Ano, musíme je varovat. Našeho krále nesnáším, třeba nás král elfů přijme a mi budeme mít nový domov a když nepřijme alespoň uděláme dobrou věc." Řekla jsem a Teon jen souhlasně přikývl. Bylo rozhodnuto, jede se do království elfů. Sbalili všechny věci do brašen a Talir doběhl k nedalekému potůčku doplnit zásoby vody. Když bylo všechno hotové vyrazili jsme do elfského království. Avšak cestou na ně čeká hnilobný močál, kde údajně sídlí zlá čarodějnice. Potom jezero plné sirén a nakonec hustý les plný těch nejpodivnějších a nejnebezpečnějších (fuj to je slovo😂) stvoření. Až na druhé straně lesa se rozkládá elfské království. Tyto překážky nebude lehké překonat a tím spíš, když máme v zádech skupinu vojáků a čaroděje.

Tak tady je kratší kapitola. Co si myslíte o plánu krále Eddarda? Podaří se mu dobít elfské království a zabít Inu? To vím jenom . Další kapitola bude delší.

Tak u další kapitoly🤗☺😉.

Černá lilieKde žijí příběhy. Začni objevovat