𝙳𝚣𝚒𝚊𝚒𝚊𝚓 𝚗𝚊𝚙𝚒𝚜𝚊𝚕𝚊𝚖 𝚝𝚛𝚣𝚢 𝚛𝚘𝚣𝚍𝚣𝚒𝚊𝚕𝚢 𝚠𝚒𝚎𝚌 𝚙𝚘𝚜𝚝𝚊𝚗𝚘𝚠𝚒𝚕𝚊𝚖, 𝚣𝚎 𝚍𝚣𝚒𝚜𝚒𝚊𝚓 𝚞𝚍𝚘𝚜𝚝𝚎𝚙𝚗𝚒𝚎 𝚝𝚊𝚔𝚒 𝚖𝚒𝚗𝚒♡︎
CZAS I MIEJSCE: 2 tygodnie później, przed lodziarnią
Katsuki
K- Ej Deku. Moge o coś zapytać?
D- Um... pewnie...
K- Ugh... Jakoś dziwnie mi o to pytać... Bo wiesz... w sumie praktycznie nic o tym nie wiem. Mówiłeś coś wcześniej, że twój quirk ci się objawił... I no ten...
Ki- O! Cześć Izu! Siema Bakubro!
Moją wypowiedź przerwał czerwonowłosy.
D- Cześć Kirishima- kun!
K-Tch
Ki- Co tu robicie?
K- A nie widać?! Na lody przyszliśmy!
Ki- Oo! Mogę się dołączyć?
K- Pew~
D- Pewnie, że tak!
Gdyby to nie był Deku, przyjebałbym mu.
Podeszliśmy do lady i kupiliśmy lody.
Zaczęliśmy przechadzać się w kierunku parku. Deku szedł w środku, a ja i shitty hair po jego prawej i lewej stronie.
Ki- Izu, ubrudziłeś się
Czerwonowłosy się zaśmiał. Stanęliśmy. Shitty hair sięgnął, by zmazać palcem truskawkowego loda z ust zielonowlosego.
Co to, to nie.
K- Ja to zrobię
Również sięgnąłem ręka do twarzy Deku. Chłopak zaskoczony przewrócił się na tyłek.
K- To twoja wina! Kurwa! Widzisz co robisz swoim zachowaniem?!
Moje krzyki przerwał słodki, cichutki głosik.
D- Czy pozwolicie, że sam to zrobię?
Spojrzałem w dół wprost w zielone oczy. Chłopak był praktycznie rozłożony na chodniku. Ręką zasłaniał czerwoną, zawstydzoną twarz. To trochę wyglądało jakbym nad nim górował... Jego oczy były przymrużone a usta lekko rozwarte. Aż się prosiło by się na nie rzuci~
Kiedy uświadomiłem sobie o czym pomyślałem odskoczyłem od niego jak poparzony z całą czerwoną twarzą. Shitty hair zrobił to samo. Jego twarz również przybrała różowy kolor.
Co on sobie wyobraża?!? Jakieś zboczone rzeczy o Deku?!? Ja to ja, ale on nie ma do tego pieprzonego prawa! Tylko ja mogę myśleć o Deku w taki sprośny sposó!
Zielonooki wytarł sobie twarz i wstał z ziemi. Bez słowa z lekko zaczerwienioną buzią ruszył przed siebie. Ja i czerwonowłosy poszliśmy za nim.
Po jakimś czasie spacerowania i rozmawiania o głupotach (tak naprawde to oni gadali ja tylko szedłem w ciszy) zadzwonił do mnie telefon.
Okazało się, że na drugim końcu miasta bohaterowie potrzebowali wsparcia. Byłem najbardziej odpowiedni do tego zadania. Westchnąłem. Za nic nie chciałem zostawiać ich samych. Jednak praca to praca. Nie moge sobie wagarować. Machnąłem ręką na pożegnanie i ruszyłem w kieunku miejsca w którym było całe zamieszanie.
W następnym rozdziale:
,,Strzał''
𝙾𝚜𝚝𝚊𝚝𝚗𝚒𝚘 𝚙𝚘𝚍 𝚙𝚘𝚜𝚝𝚎𝚖 𝚗𝚊 𝚒𝚗𝚜𝚝𝚊𝚐𝚛𝚊𝚖𝚒𝚎 𝚘 𝚞𝚛𝚊𝚍𝚎𝚔u ,,𝚜𝚔𝚒𝚙 𝚘𝚛 𝚜𝚑𝚒𝚙'' 𝚗𝚊𝚙𝚒𝚜𝚊𝚕𝚊𝚖 𝚜𝚔𝚒𝚙.
𝙸 𝚝𝚊𝚔𝚊 𝚊𝚏𝚎𝚛𝚊 𝚜𝚒𝚎 𝚣𝚛𝚘𝚋𝚒𝚕𝚊....
𝙿𝚘𝚗𝚊𝚍 40 𝚔𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝𝚊𝚛𝚣𝚢 𝚙𝚘𝚍 𝚝𝚢𝚖 𝚖𝚘𝚒𝚖 𝚓𝚎𝚍𝚗𝚢𝚖 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚎𝚖.
𝚆𝚜𝚣𝚢𝚜𝚌𝚢 𝚊𝚕𝚋𝚘 𝚖𝚘𝚠𝚒𝚊, 𝚣𝚎 𝚝𝚘 𝚌𝚊𝚗𝚘𝚗 𝚒𝚗𝚗𝚒, 𝚣𝚎 𝚜𝚎𝚖𝚒-𝚌𝚊𝚗𝚘𝚗
𝙸𝚗𝚗𝚒 𝚓𝚎𝚜𝚣𝚌𝚣𝚎, 𝚣𝚎 𝚍𝚎𝚔𝚞 𝚛𝚞𝚖𝚒𝚎𝚗𝚒 𝚜𝚒𝚎 𝚙𝚛𝚣𝚢 𝚔𝚊𝚣𝚍𝚎𝚓 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚌𝚣𝚢𝚗𝚒𝚎 𝚗𝚒𝚎 𝚝𝚢𝚕𝚔𝚘 𝚙𝚛𝚣𝚢 𝚞𝚛𝚊𝚛𝚊𝚌𝚎
𝙹𝚎𝚍𝚗𝚊 𝚘𝚜𝚘𝚋𝚊 𝚗𝚊𝚙𝚒𝚜𝚊𝚕𝚊, 𝚣𝚎 𝚓𝚎𝚜𝚝𝚎𝚖 𝚓𝚊𝚔𝚊𝚜 𝚝𝚊𝚖 𝚒 𝚣𝚎 𝚕𝚞𝚋𝚒𝚎 𝚋𝚊𝚔𝚞𝚍𝚎𝚔𝚞. 𝙹𝚊 𝚗𝚊𝚙𝚒𝚜𝚊𝚕𝚊𝚖 𝚣𝚎𝚋𝚢 𝚖𝚗𝚒𝚎 𝚗𝚒𝚎 𝚘𝚋𝚛𝚊𝚣𝚊𝚕/𝚊 𝚋𝚘 𝚗𝚊𝚙𝚒𝚜𝚕𝚊𝚖 𝚝𝚢𝚕𝚔𝚘 𝚜𝚠𝚘𝚓𝚊 𝚘𝚙𝚒𝚗𝚒𝚎. 𝙿𝚘𝚣𝚗𝚒𝚎𝚓 𝚙𝚊𝚝𝚛𝚣𝚎 𝚣𝚎 𝚞𝚜𝚞𝚗𝚊𝚕/𝚎𝚕𝚊 𝚝𝚎𝚐𝚘 𝚔𝚘𝚖𝚊 𝚒 𝚗𝚊𝚙𝚒𝚜𝚊𝚕/𝚊 ,,𝚏𝚘" 𝚗𝚒𝚎 𝚖𝚊𝚖 𝚙𝚘𝚓𝚎𝚌𝚒𝚊 𝚌𝚘 𝚝𝚘 𝚣𝚗𝚊𝚌𝚣𝚢 𝚡𝚍
𝙲𝚑𝚢𝚋𝚊, 𝚣𝚎 𝚗𝚒𝚎 𝚞𝚜𝚞𝚗𝚊𝚕/𝚎𝚕𝚊 𝚊 𝚓𝚊 𝚓𝚎𝚜𝚝𝚎𝚖 𝚜𝚕𝚎𝚙𝚊
𝙸 𝚓𝚊 𝚜𝚒𝚎 𝚝𝚊𝚖 𝚌𝚣𝚞𝚓𝚎 𝚓𝚊𝚔 𝚓𝚊𝚔𝚒𝚎𝚜 𝚙𝚒𝚊𝚝𝚎 𝚔𝚘𝚕𝚘 𝚞 𝚠𝚘𝚣𝚞 𝚋𝚘 𝚠𝚜𝚣𝚢𝚜𝚌𝚢 𝚝𝚊𝚖 𝚙𝚒𝚜𝚣𝚊. 𝙽𝚒𝚋𝚢 𝚝𝚘 𝚣𝚊𝚌𝚣𝚎𝚕𝚊𝚖 𝚊𝚕𝚎 𝚗𝚒𝚎 𝚌𝚑𝚌𝚎 𝚜𝚒𝚎 𝚠𝚝𝚛𝚊𝚌𝚊𝚌 𝚠 𝚝𝚊 𝚔𝚕𝚘𝚝𝚗𝚒𝚎 :)
𝚃𝚢𝚕𝚔𝚘 𝚞𝚣𝚊𝚕𝚊𝚌 𝚜𝚒𝚎 𝚗𝚊𝚍 𝚜𝚠𝚢𝚖 𝚕𝚘𝚜𝚎𝚖 :')
𝙿𝚛𝚣𝚎𝚙𝚛𝚊𝚜𝚣𝚊𝚖 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚊𝚕𝚊𝚖 𝚜𝚒𝚎 𝚠𝚢𝚣𝚊𝚕𝚒𝚌 𝚃𝚟𝚃
CZYTASZ
,,Moce AFO'' Bakudeku/Kirideku
RomanceIzuku nie dostał mocy od All Mighta. Nie poszedł do UA. Nie miał mocy... do czasu... Do czasu pokonania AFO ~ Więcej dowiecie się podczas czytania :3 To nie jest Villian Deku Główny ship: Bakudeku Shipy poboczne: Kirideku Wykorzystuje postacie z Bok...