1)

2.4K 136 25
                                    

CZAS: KLASA 1a

Oberswowaliśmy to, co widniało na ekranach wszystkich telewizorów w kraju. Walka All mighta i AFO. Patrzyliśmy na to z zapartym tchem. Obawialiśmy się o naszego bohatera... bohatera numer 1. Mężczyzna wyglądał na naprawdę wyczerpanego, a mimo to ... nadal się uśmiechał. W pewnej chwili nasz idol użył 100% swojej mocy i wykonał jeden z najpotężniejszych swoich ciosów. Przeciwnik został pokonany. Wszyscy zaczęliśmy wiwatować. Niestety... bohater również ucierpiał. All might stał sie z potężnego i silnego, na chuderlawego mężczyznę. Mimo to, nadal nie tracił dobrego nastroju.

To był koniec AFO.

Definitywny koniec.

To był nowy początek.


CZAS: KLASA 2a

W wiadomościach zaczęto ogłaszać dobre nowiny. Wszyscy mówili o tym samym. Dzięki nowej technologii i pewnym osobom o przydatnych quirkach wiele się zmieni. Dotyczy to AFO- a konkretniej - jego mocy. Jak każdy wie, jego quirk polega na zabieraniu i dawaniu mocy. Dzięki temu, że rok temu schwytano mężczyznę można było przeprowadzać przeróżne badania. Najmądrzejsze osoby na świecie zbierały się by zbadać tak potężny quirk.

Wywnioskowali, że złoczyńca zabrał ponad 7tys mocy. Prawie całość z nich podarował innym osobom.

Pewien człowiek... George Davies wynalazł sposób na przywrócenie quirk do ich dawnych właścicieli. Wszyscy są naprawde podekscytowani. Są ciekawi czy jego metoda zadziała. To naprawde zmieni życie wielu ludzi.

Teraz pytanie... jak można było odebrać tyle quirk?

1) Ludzie oddawali je z własnej woli

2)Były odbierane siłą (np podczas ataku)

3)Doktor Kyudai Garaki przyjmował dzieci, którym moce objawiały się trochę później. Jeśli ich quirki były potężne, wmawiał im, że są quirkless. Razem z AFO zabierali niepostrzeżenie ich moce.


MIEJSCE: Labolatorium, cela AFO

AFO- Popełniacie poważny błąd. Nie domyślacie się nawet jakie konsekwencje z tego wynikną.

- To zrozumiałe, że chcesz uchronić swoje moce. Jednak nas nie przechytrzysz

AFO- Jeszcze zobaczycie. Ludzie będą zagubieni. Ci którzy odzyskają moce, nie będą potrafili jej kontrolować. Wiele osób też straci swoje quirk... Może to doprowadzić do zamieszek. Spora ilość quirk jest też za potężna dla niektórych. Trzeba będzie ich izolować...

Cisza.

AFO-Wyszli... nawet nie chcieli mnie słuchać... Będą tego żałować... Głupcy...



W następnym rozdziale:

,,Odwróciłem się przodem do ludzi

K- DEEEKUUUU!!!!! DO JASNEJ CHOLERY!''


W sumie to był taki wstęp... może dodam dzisiaj jeszcze jeden rozdział... :3

,,Moce AFO'' Bakudeku/KiridekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz