15. Bölüm

5.9K 484 482
                                    

Beklenmeyecek Anlar

Esmer oğlan heyacanı iliklerine kadar hissediyor, dışarıya karşı apatalça hareketler sergilememek için  mücadele veriyordu.

Ellerinin titremesini siyah sırt çantasının kurplarından tutarak engellemeye  çalışıyordu.  Aşk kavramı onun için yeni bir deneyim sağlamış, Fırat'tan önce hoşlandığı insanları aklında 'aşık olduğum kişi' olarak betimlerken aslında aşkın yanından bile geçmediklerini anlamıştı. 

Şu an onlara verilen adrese gelmiş, apartman kapısının önünde duruyorlardı.  Hasan zile basıp beklediğinde etrafa yayılan 'Kim o?' sesi Ali'yi daha da germişti. Sevdiği adam ile arasında az bir mesefa kalmıştı. Kilometre yoktu aralarında adımlar vardı.

Hasan'ın cevabından sonra kapının açılma sesi üç gencin kulağında yankılanmıştı. Hasan, arabadan iner inmez sarıldığı sevgilisinin elini bırakmadan apartmanın  içerisine girerken Ali arkalarından takip ediyordu.

Hasan sanki kuzenin gergin haline anlamış gibi kafasını arkaya çevirdi. Ali ile göz göze geldiği anda öndeki genç kuzenin gözlerinde beslediği endişeyi gördü. Onu rahatlatacağını bildiği bakışlar atarken aslında konuşmadan gözleriye, 'Ben senin yanındayım.' demek istiyordu. Ali, kuzenine karşılık verip hafifçe  gülümsedi. Üçlü asansöre binip basılan kata çıkarken Ali üstünde hissettiği yorgunlukla omzuna asansöre yasladı. Hissettiği bu heyecanı, endişeyi ve gerginliği acaba Fırat'ta hissediyor muydu?

Mesajda ilk ona sarılacağını söylese de ikilinin arkasından çıkacağını bile düşünemiyordu. Kapı açılıp karşısında onu gördüğünde inşallah donup kalmazdı. Derin nefes alıp bulundukları katı belirten kırmızı değişen sayıyı izledi. En sonunda altı rakamını gördüğünde asansörden durma sesi gelmiş bir süre sonra kapısı açılmıştı.

Üçlü asansörden çıkıp onlara denen daireye doğru ilerledi. Kapı yarı açık bir haldeydi. Yaklaştıklarında içeriden sesler gelmeye başlamıştı. Editörlerden biri olan Can, birilerine bağırıyordu ki büyük ihtimal diğer editör olan Fatih'e bağırıyordu.

Hasan kapıyı tıklatmış ama beklemeden ayakkabasını çıkartıp girmişti.  İkili de onu izleyerek aynı eylemi gerçekleştirdi. Batuhan salondan çıkıp üçlüyü görünce, "Ooo sonunda geldiler!" dedi büyükçe sırıtarak.  Hasan ona doğru atılıp saçını karşırırken editörlerde kendini göstermişti.

Ali olduğu yerde gerildikçe gerildi. Aklından ilk sarılacağım kişi o olmalı derken beklenen kişi mutfaktan çıkarak kendini gösterdi. 
Aylarca bilgisayar ve telefon karşısında birbirini görüp flörtleşen ikili sonunda karşı karşıya gelmişlerdi.

Ali, gümüş rengi olan irislere odaklanırken yutkundu.  Sonunda. Siyah tişört ve siyah eşofman giyinen açıkta kalan dövmelerini sergilerken Ali hayranlıkla baktı ona.

Fırat, Ali'yi görür görmez büyük gülümesemesini saklamadan ona yaklaştı. Yanlarında konuşmalar  geçiyordu ama Ali ve Fırat soyutlanmışlardı onlardan. 

Fırat, Ali'ye iki adım kala kollarını iki yana açarken Ali, göğsüne yaslanıp kollarını ona dolaması için davetkâr bedene istemsizce bir adım atmış aralarındaki  mesefayi kapatarak sarılmışlardı.

Pekâlâ, bu sarılma uzaktan bakılınca hiçte dostane durmuyordu. Bu durumda, etrafındaki erkek topluluğunun aralarında oluşan bu romantik anı anlama ihtimallerini  hiçe sayıyorlardı.

Ali kollarını Fırat'ın beline sararken Fırat kollarını omuzlarına sarmışı. Fırat'tan gelen müthiş koku bedenin dört bir yanını sararken saniyesinde mest olmuştu, afrodizyak etkisi yaratmıştı.

İSYANCILAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin