▪︎ Bölümü iki kişiye ithaf etmek istiyorum. saturnsuzuzay01 ve artemiss09 ❤❤
Uyarı: Cinsellik vardır.
•Tenim tenine ait
İki beden karşı karşıya geldiklerinden beri içlerinde arzuyu büyütmiş, tenleri küçük küçük temas ederken taşmaya başlamıştı. Ne zaman göz göze gelseler, kendilerini durdaramayacak gibi oluyorlardı. Çıldırıyorlardı ve bir olmak için kavruluyorlardı. Gece yan yana yatıp arzularını dindirmeye çalışsalarda fazlasını istiyorlardı.
Ali yakında evine dönecekti ve Fırat bunu düşündükçe yerinde duramıyordu. Elinde olsa sevgilisini Kocaeli'ne yollamaz evde, yatağının içinde tutar hep sever hep hissederdi. İçinde yaşattığı duygu çok güçlüydü ve bunun hissiyatı beyninde sarsılma etkisi yaratıyordu. Ali onun için basit ve gelip geçici biri değildi. Kim derdi hayatının anlamı bir bilgisayar oyunu sayesinde olacağını.
Saat öğlenin ikisini gösteriyordu. Batuhan, Hasan hâlâ uyuyordular. Hasan, Fırat ve Ali yataktan kalkar kalmaz o geçmiş, hemen uyuyakalmıştı. Kesinlikle alışması çok zordu. Biriyle uyumak onun için cidden zordu.
Uyananlar kahvaltı hazırlayıp yemiş ardından mutfağı toparlamışlardı.
Fırat mutfakta oturan Aytunç'un yanına gitti. 5 dakika önce Ali, Aytunç'un karşısına oturmuştu. Aytunç telefonuyla ilgilenirken Fırat, sevgilisiyle göz göze geldiğinde tek gözünü kırpıp gülümsedi. Ali saniyesine gülümsemeye karşılık verdi.
Fırat, "Abi," dediğinde Aytunç başıni telefondan kaldırıp kumrala baktı. "Kuzenim Berkay'ı biliyorsun. O tatile gitmiş. Bir sorun çıkarmış ev sahibisi, gidip kontrol etmem gerek."
"Sıkıntıysa bende geleyim." dediğinde Fırat hemen abisini cevapladı.
"Gerek yok abi, halledip hemen geleceğim." dedi.
"Bende geleyim mi Fırat, gezmiş olurum." dedi. Fırat sevgilisini bekletmeden onayladı.
"İyi, bir de gelirken gazlı içecek alsana bitmiş." dedi.
"Tamam abi. Biz hazırlanıp hemen çıkalım Ali, hadi. "
Ali kalkıp mutfaktan çıkıtı. Fırat'ın odasına girdiğinde beş saniye sonra dövmeli sevgilisi de girdi. Kapıyı kapatıp ondan kısa olan sevgilisine eğilip diliyle az önce ıslattığı dudaklara öpücük kondurup geri çekildi. "Ulan kendimi 60'larına gelmiş, çocuklarından gizli ilişkiye giren amcalar gibi hissediyorum ." dedi Fırat.
Ali sevgilisine kahkaha atarken üstüne giyecek pantolun ve tişört seçiyordu. "Yavrum fazla seçmene gerek yok." dedi. Ali başını kaldırıp ayakta dikilen sevgilisine bakarken Fırat devam etti, "Zaten üstünde fazla durmayacaklar." Hin bir gülümsemeye eklenen tek kaşın çatılması Ali'nin dudağını yalamasına sebep olmuştu.
.İkisi hazırlanıp dışarı çıktılar. Fırat sabah, tatile gitmiş olan kuzenini arayıp evinin dolu olduğunu, onun evini kullanıp kullanamayacağını sormuştu. Kuzeni sıkıntı olmayacağını söylediğinde mutlu olmuştu. Çünkü sevgilisine tamamen kavuşacaktı. Arzuyla kıvranan vücutları birbirini tanıyacak, bağımlısı olacaklardı.
Fırat, kuzenin evine geldiğinde arabayı durdurup, esmere döndü. "Geldik yavrum." dedi.
Ali ilk önce heyecandan terleyen avuçlarını pantolona silip sevgilisine baktı. Fırat, arabanın anahtarını çıkartıp kapıyı açtı. Ali'de onu bekletmeden kapıyı açıp indi. Önündeki 10 katı gecik apartmana baktı. Etrafta pandeminden olsa gerek fazla kimse yoktu. Tek tük kişiler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSYANCILAR
Ficção Adolescente(bxb) Tamamlandı. Oyun oynarken aşık olacaklarından habersizlerdi...