Genç adam bir süredir oyun dünyasından kendini çekmişti. Bağımlı olduğu zaman geçen yaşlarına baktığında ne kadar boş geçtiğini anlaması zor olmamıştı. Tabi kendini tamamen uzaklaştırmamış telefonundan indirdiği oyunları oynuyor, boş zamanını böyle değerlendiriyordu. Popüler olan bütün bilgisayar oyunları hakkında bilgisi vardı; hatta hepsinde ileri seviye denilecek kadar iyiydi. Bilgisayarla uğraşmayı sevdiği için liseden mezun olur olmaz 'Grafik Tasarım' bölümünde tercihini yapmış, bu sene mezun olmuştu. Yıllarca okumanın verdiği yorgunluğu kullanarak bir sene boyunca evde boş boş oturup keyif yapmayı ailesine kabul ettirmiş, ağabeysinin; çalış sende para getir artık demesine karşılık, sanın ki ben hâlâ okuyorum ve bana para veriyorsunuz demişti. Bir sene boş oturması onun en büyük hakkıydı.
Bilenen en iyi oyunların arasında CS:GO, GTA5, LOL, Zula, PUBG, gibi oyunlar olduğu bilinirdi. Ali hepsini çok sevse de aralarında en sevdiği PUBG oyunuydu. Eski bir oyun olsa bile son zamanlarda artan ilgiyle bilen bilmeyen, küçük büyük demeden oynamaya başlamışlardı. Ali ise oyun çıktığı günden beri bütün sezonlarını oynamış, oyunda profesyonel hâle gelmişti. İşini ciddiyi andığından, oyuna para yatırıp Royal Pass'ını yükseltip, elite olmasıyla bütün her şeyin skinlerine (desen) sahipti. Oyundan uzak dursa bile telefona indirdiği için sezonda bulunan eşyalarına sahip olmuştu fakat verdiği aradan dolayı rütbesi düşüktü.
Yatağına uzanmış Youtube'den açtığı PUBG maçlarını paylaşan yayıncıyı izliyordu. Birkaç haftadır şans eseri keşfetiğinde çıkan bu youtuberi izlemeye başlamış, güldürdüğü için bırakamamıştı. Canlı yayın yaptığını öğrendiğinden beri, yayına katılıp oynadığı oyunları izliyordu. Genel olarak PUBG oynuyor, onun yanında da değişik oyunlar ya da bilindik oyunları da oynaması daha çok izleyiciye sahip olmasına neden oluyordu. Sonuç olarak eğlenceli olduğundan bırakamamıştı. Şu an izlediği video başlığında büyük harfler ile, "NOOB OYUNCUYU BİRİNCİ YAPMAYA ÇALIŞTIM." yazıyordu. Yeni başladığı belli olan oyuncunun yaptığı hataları gören Ali hem gülüyor hem de sinirleniyordu nasıl yapar diye. Ki aynı şey yayıncı içinde geçerliydi. Sinirleniyordu fakat gülmekten bunu yansıttığı söylenemezdi. İşin garip yanı biraz izlemesinin nedeni evet youtuberin komik olmasıydı ama takımında bulunan kişiler sayesinde de izliyordu.
Takımında bulunan oyuncularının kullanıcı ismiyle seslenen yayıncı, arada gerçek isimlerini de veriyordu. Discord uygulaması üzerinde konuştukları için oyunda hangi oyuncu konuştuğunu ilk zamanları anlamıyordu ama izledikçe ve seslerini, kullanıcı isimlerine seslenişiyle kimin kim olduğunu anlamıştı.
İzlediği videonun son dakikaları kala video durmuş ekranda arayan ismi görüp oflamıştı. "Ulan Hasan yine ne diyeceksin bana." diye söylenip yeşil yuvarlağa basıp sürükledi. "Efendim Hasan." Amca oğlu olan Hasan genelde onu aradığında ya bir şey isterdi ya da oyuna çağırırdı. İt bir kere bile nasılsın kuzen diye arama gereği duymazdı.
"Kuzenlerin bir tanesi," demesi ile Ali onun sözünü kesip, "Ne diyeceksin aga, uzatma." dedi.
"Tamam lan, PUBG'a girdim. Gel bir tur atalım diyecektim. Hem artık bilgisayarına indirsene ne güzel tatildeyiz oğlum."
"Dün akşam indirdim zaten. Bekle geliyorum."
"Tamam kardeşim." deyip kapatmıştı. Ali son dakikası kalan videoyu izlemeden kapattı. Yataktan doğrulup bilgisayar masasının karşısına geçti. Manitörün düğmesine basıp açılmasını bekledi.
Birinci olması gereken bir oyun vardı şu an.
*
Terimler:
Royal Pass: Sezon başlarında düzenlenen görevlerle verilen hediyeler var ve seviye atlanıyor. En son seviye 100'dür. İki kısma ayrılıyor hem ücretsiz hem de ücretli olarak. Ücretli Elite kısım sayılmasıyla birlikte burada daha çok ödüller var. Royal Pass seviyeniz ne kadar yüksekse oyunda sıralamanız o kadar çok artıyor ve Uçak sahibi olma olasılığınız artıyor.
Skin: Silah, çanta vb. aklınıza gelecek eşyaların kılıfları (Desenleri).
Noob: Oyuna yeni başlayan, yani çömezlere denir.
Discord: Sesli iletişim uygulaması. Görüntülü de konuşulabiliyor.
*
Umarım hikayeyi beğenerek okursunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSYANCILAR
Teen Fiction(bxb) Tamamlandı. Oyun oynarken aşık olacaklarından habersizlerdi...