Medya: Fırat
●Kahramanım!
"Tepesine tepesine vur Aliş tepesine tepesine. " dedi oyunda ölen Yusuf. "Git yanına tavala."
Ali kahkaha atarak bayıttığı oyuncusunun yanına gitti. Diğer ikili ondan uzaktı. Ali, baygın olan düşman karekterin yanına gelince kapalı olan sohbet sesini 'tümü' yaptı.
Bayıttığı adamın yanında Arap bayrağı çıkmıştı. Bu yüzden ingilizce giriş yaptı. "Hello!" Bir kaç kere tekrar etmiş arada bir iki yumruk atmıştı.
Bir anda bayılan düşman karakterin sesi geldi. Üst üste küfürleri sıraladığında Ali kahkaha atmaya başladı. "Sus len pezo seni." dedi ve tavayı eline alıp bayılan karektere vurmaya başladı. Öldüğünü belirten yeşil dumandan sonra ölüm sandığına dönüştü karekter. Sandığın yanında çıkan kutu işaretine basıp ne var ne yok baktı. Bir şey bulanmayınca ondan uzak olan Batuhan ve Aytunç'a ilerledi. İki üç adam kalmıştı.
Ali, gidene kadar Batuhan ve Aytunç son adamları halletmiş ekranda Winner yazısı çıkmıştı.
Ali oflayıp lobiye döndü. "Çok basit ve boştu bu el." dedi.
"Aynen." dedi Yusuf. Sona doğru öldüğü için eksi yememişti fakat rütbesi As olup beş yıldızken çok artı bir puan almıştı.
Batuhan lobiden çıktı. "Bir şeyler atıştıracağım. Fırat abi oynasın." dedi. Herkesten onaylayıcı ses gelirken Aytunç bilgisayar ekranında olan bakışlarını Batuhan'a çevirdi. "Bana da ekmek arası yapsana küçük. " dedi.
"Tamam." deyip mutfağa geçti.
Fırat, lavabodan çıktığında oyuna gireceğini duydu ve sevindi. Boş boş oturuyordu yoksa. Koltukta bağdaş kuran sevgilisinin yanına geçip oturdu.
Ali, yanına oturan Fırat ile gülümsedi. Başını çevirip dağınık saçlı kumralına baktı. Buraya geleni 4 gün olmuştu. Harika zaman geçiriyordu takımla ve sevgilisi ile.
Üç dört gün sonra eve gideceklerdi ve nasıl Fırat'tan ayrılacaktı bilmiyordu. Onunla uyumak, onunla zaman geçirmek harikaydı.
Fırat, telefonundan PUBG açarken Ali başını koltuğun arkasına bıraktı.
Hasan, Fırat'ın odasında bir saattir uyuyordu. Kuzeni nekadar güzel zaman geçirse de uyku sorunu çekiyordu ama inatla Yusuf'un yanından kalkmıyordu.
Batuhan ise... Garibim minik ilk gün Aytunç ile uyuyuduğunu bilmesi onu deli gibi utandırmış ikinci gecelerinde abilerinden teker teker Aytunç duymadan yer değiştirmeyi teklif etmişti. Sonuç her gece utanan bir Batuhan vardı. Sırf çok utanmamak için erken uyuyordu.
Fırat, mobil oyuna bağlandığında takıma girdi. O sıra Aytunç izleyicileriyle sohbet ediyor, atılan hediyeler için teşekkür ediyordu. "Ali bu oyundan sonra dünkü gibi izleyiciler şarkı istiyorlar senden."
Ali başını kaldırıp Aytunç'a baktı. "Bakarız abi." dedi.
"İzleyiciler Sanhok oynayın diyor. " dedi Aytunç ve harita seçiminden Erangel işaretini kaldırıp Sanhok işaretledi. Olabildiğince izleyicilerinin dediğini yapan bir yayıncıydı Aytunç. Bazı zamanlarda birkaç izleyici onu sinirlendirse de çoğu zaman eğleniyordu sohbet yerinde.
Oyunu başlattı. Oyun alanında bekleme süresi otuz saniye gözükürken Ali başını Fırat'ın omzuna koyup bekledi. Fırat dövmeli elini kaldırıp Ali'nin siyah saçlarını karıştırdı.
Saniye biterken Ali başını kaldırmadı. Uçaktaydılar henüz. Paraşürt atlama her zamanki gibi Fırat'taydı. Alışkanlık olan bir süreçti ve genç oğlan bu konuda iyiydi. Fırat kimseye nereye atlıyoruz diye sorma gereği duymadı. Bu haritada genellikle Bootcamp'e atlarlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSYANCILAR
Teen Fiction(bxb) Tamamlandı. Oyun oynarken aşık olacaklarından habersizlerdi...