●Düşman görüldü
Fırat oyunu başlattığında oyun lobisinde saniyenin dolmasını bekliyorlardı. Ali yerinde beklemek yerine etrafta koşuyor önüne çıkan oyunculara mause sağ klik yaparak yumruk atıyordu. Oyun otomatikman paraşüt atlatmayı Yusuf'a vermişti başta ama Yusuf atlatmak istemeyip Ali'ye devretmişti.
"Öhh ama yaaa." Hasan bağırdığında diğerleri ne olduğunu sormuştu. Ali sorarken ekranda oyunun başlama saniyesine baktı; 10 saniye.
"Abi adama bakın zıplayarak hakka ulaşıyor lan. Sikeyim ya hile bu."
"Şaşırmadım." Fırat her zaman karşılattıkları durum olduğunda normal tepki vermiş son 5 saniye kala ne kadar da çıkmayı teklif etmeyi düşünse de saniye dolup oyuncaları uçağa toplamıştı.
"O zaman kazamız mübarek olsun mümin kardeşlerim."
"İnşallah ilk 10'a gireriz ya."
"Hadi ama hileler yakın dövüşe girmiyorlar. Sadece dikkatli olup onlara aklamanız gerekiyor."
"Ulan herifler kaç metreden görüyorlar bizi sen diyorsun ki yakın dövüş, bekle aga sen." Hasan doğru şey dediği için cevap vermeyip susmayı seçmişti ama başarabilirlerdi. Onun yerine, "Nereye atlıyoruz?" dedi.
Uçağın geliş yeri Zharki olarak gözüküyordu. Georgopol yapsalar iyi leş sayısı çıkarta bilirlerdi ama diğerlerinin cevabını bekledi Ali.
"Pochinki yapalım mı?" dedi Fırat. Diğerleri de onay verdiğinde Ali konum işaretini Pochinki üzerine işaretleyip uçağın yaklaşmasını bekledi. Az bir mesafe kala diğer oyunculardan önce inip silah bulmak için atlayıp işaretlediği konum üzerine getirmek için yatay konumda olan kendi karakterini ve üç karakteri dikey konumuna getirip hızlı bir şekilde indirmeye odaklandı. Paraşüt açılıp Pochinki'n ortası olan evlerin yanına düşürdüğünde takım beklemeden hareketlendiler. Gidecekleri evi söylerken aynı evde loot yapmak istemiyorlardı.
Ali son hızla girdiği iki katlı evin içindeki odalara bakarken önüne çıkanları otomatik topluyordu. İlk başta bir seviye yelek bulmuş ardından sis bombası ve ağrı kesici bulmuştu. İlk başta bulması gereken silah henüz önüne çıkmamıştı. İkinci kata çıktığında karşına Arbalet (Yay) çıkmıştı. İçinden sövüp odalarda gezinmeye devam etti. Harita üzerinde düşman ayak izleri belli olurken Ali'nin bulunduğu eve şimdiden düşman gelmişti. Ali merdivenlerin karşındaki odaya geçip kapı yanında pusu kurmuştu. Karakterini kafasını sağa yatırarak 'A' tuşuna basıp sağ yapıp geri sola gitmek için 'D' tuşuna basıyordu ikisini hızlıca basıp duruyor herhangi bir saldırıda fazla hasar almamanın planını yapıyordu.
Yaklaşan ayak seslerinin ona gelmesini beklerken, hazır eline aldığı yay ile Grup Göktürk'ün söylemiş olduğu Umay Marşını oyuna göre uyarlayarak mırıldanmaya başlamıştı.
"Gözler yıldız kaş hilal, almış ele okla yay, gel bir Pubg kuralım, yerimiz olsun Ponhinki." Ali uyarlayarak söylediği marşı diğerlerin gülmesine neden olmuştu. Hasan kuzenin bu hallerine bayılıyordu, her zaman şarkıları ya da sözleri değiştirerek söylüyor ve akılda kalmasına neden oluyordu.
Tam düşündüğü gibi oyuncu merdivenlerden koşarken Ali sağ yapıp Arbaleti gelen düşman oyuncunun göğsüne doğru fırlattı. Oyuncu kaçmaya fırsat bulamayıp gelen okla birlikte yere düşmüş ekranda bayıldığının bildirimi yayılmıştı. Ona doğru giderken merdivenlerde hafif makineli tüfek olan UZI ile çıkarken ona gelen mermiler daha fazla hasar vermeden hızlıca yayı düşmana doğru fırlatmış ikinci düşmanını da bayıltmış olmuştu.
"Aha Ali gidici gibi duruyor." Yusuf ekranın solunda takımların isimlerinin bulunduğu yerde Ali'nin canını indiğini gördüğünde söyleme gereği duymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSYANCILAR
Teen Fiction(bxb) Tamamlandı. Oyun oynarken aşık olacaklarından habersizlerdi...