2. Bölüm

7.7K 493 168
                                    

Medya: Fırat. Oyunda, oyunca profilinde olan fotoğrafı.

(Dövmeli düşünün elini)

Bir de uzun ve sıkıcı bulabilirsiniz. Karakterler  yeni karşılaşıp tanıştığı için geçiş bölümleri, bu yerleri yazmam gerekliydi. Zamanla eğlenceli ve dolu dolu feelsli bölümler gelecektir.

.

Yardım

Maçı birinci olarak bitirdikleri için, hatta Rebels takımını ikinci yapıp birinci olmaları Ali'ye mutlu etmişti. Oyun çıkışı kuzeniyle lobiye dönmüşlerdi. Az sonra oynayacakları için arkadaş eklemeye girip Aytunç'un kullanıcı ismini yazıp çıkan tanıdık profile istek atmıştı.

"Vay anasını ya, az sonra popüler yayıncıyla oynayacağız, hep senin şansın ile Aliş."

"Çünkü harika ben." deyip egosunu gizleme gereği duymamıştı. Birkaç dakika sonra Aytunç isteği kabul etmiş, saniyesinde takım isteği atmıştı. Ali kabul ettiğinde  karakter lobiye geldiğinde üstünde, 'Takıma As kademesinde oyuncu katıldı.' yazısı çıkmıştı.

"Selam gençler." Aytunç selamını hemen alıp karşılık vermişlerdi. Sanırım Aytunç, Fırat'a istek attığı için o da takıma katılmıştı. Aynı yazı onda da görünmüştü. Eğer Ali bu sezon rahat bir şekilde oynasaydı bırakın As kademesini Fatih olabilirdi. Bu sezonda diğer sezonların yanında kusur kalsın derken pek dert etmiyordu. Ali'nin kullanıcı isminin üstündeki 'Keskin nişan' ünvanını görünce pek şaşırmamıştı. Ama şaşırdığı başka konu vardı.

"Ali kademen ve K/D'an  şaşırttı beni. Elmas beklemiyordum seni ve düşük bir K/D'a." Aytunç'un şaşkınlığı sesinden belli olurken Ali açıklamak için dudaklarını aralamıştı, fakat yırtık dondan fırlayan bir lastik olan kuzeni, "Abi oyun oynamaya ara vermişti Ali." dedi.

"Aynen abi, iki gün oldu geri döneli. Arada telefondan girip bir el atıp gidiyordum."

"Hmm anladım, kısa sürede yükseltirsin o zaman.  Ee oyunu başlatmadan önce tanıyalım sizi. Herkes sizi merak ediyor."

"Belli abi popülerlik gelip gelip duruyor siz lobiye geldiğinizden beri."

"Oh oh atın gençler, eliniz dert görmesin, Yüce Allah size daha fazla hediyeler versin ki bana atmaya nasip eylesin." Hasan gelen popülerliğin verdiği heyecanla ettiği dua hem lobideki üç kişiyi hemde Aytunç'un açtığı canlı yayındaki izleyicileri güldürmüştü, bunu seri gelen sohbet yerine atılan randomlardan anlayabiliyorlardı.

"Kaç yaşındasınız beyler?"

Ali, "Ben şu anlık 22 yaşındayım, amca oğlu olan Hasan gereksizi ise 23 yaşında abi." dedi.

"Oğlum ben sana demedim mi bana gereksiz deyip durma diye." Hasan sitem dolu sesle Ali'ye çemkirmiş Ali sadece gülmüştü.

"Sus, gereksizleşme."

"Ağzına sıçayım Aliş senin." Hasan ve Ali doğduğundan beri yan yanaydılar. Hasan Ali'den dört ay önce doğduğu için hep bunu kullanır, Ali'yi sinir ederdi.  Kendilerini bildiklerinden beri hep tartışır, birbirlerini deli ederlerdi ama ne olursa olsun uzak durmazlardı birbirinden. Eğitim hayatlarında aynı okula gitmiş ama kader denilen kavram aynı düzeyde işlemediğinden ikisi de farklı üniversite gitmişlerdi. 

"Evet birbirleriyle anlaşamayan iki kuzen olduğunuzu da anlamış olduk. "Aytunç ikisi arasındaki ilişkiyi günler sonra değil iki dakika içerinde anlamıştı. 

Lobiye girdiğinden beri konuşmayıp dinleyen Fırat, "Aynen abi." deyip sessizliğine geri dönmüştü. Ali, Fırat'ın bu hallerine videolardan alışkın olduğundan pek sorgulamamıştı. Diğer takım arkadaşları eğlenceli ve çok konuşkandı, Fırat tezatlığını göstermiş, en sessizleri olarak kendini tanıtmıştı. 

İSYANCILAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin