25.Bölüm

3.8K 323 64
                                    

* mesajlaşmaları koyu renkte.

Mesafeli ilişki

Ali evindeydi. Ailesini gördüğü anda sıkıcı sarılmış özlem gidermişti. Onları özlediği gerçeğini göz ardı edemezdi ama sevdiği adamdan ayrı olması gönlünde bir boşluk oluşturmuştu.

Arabayı alıp her gün git gel yapabilirdi üşenmeden. Babası sorun etmeseydi eğer. Bir iki kere bunu yapabilirdi ama ondan sonra sıkıntı çıkardı. Bir de pandemin sürecinde olmaları babasını daha bir kuralcı haline getirmişti.

Eve geleli üç gün geçmişti. Üç gündür her özlem duyduğunda onu görüntülü arıyordu.  Yayın olduğunda sadece ona odaklanıyor, yayın biter bitmez uyuyana kadar onunla konuşuyordu.

Önceden mesafeli ilişkiler ona saçma ve ilertilemeyen ilişki olarak gelirken,  şimdi yakından tatması, hayatın ona sunmuş olduğu bir dersti. Cidden zihninden ve ağzından geçirdiklerin çok önemliydi. Hayat çünkü sana çok güzel dersini veriyordu.

Saat öğlenin üçünü gösteriyordu.  İki saat önce konuşmuşlardı ve kuzeni ile buluşacağını söylemişti.

Ali canı sıkıldığı için mobilden PUBG oynuyordu. Takım oyununda tek kişi girmişti. Oyuna başlayalı on dakika olmuştu ve şimdiye kadar 12 leşi vardı. Atladığı yerde iyi düşman çıkmıştı.

Oyunda kendi dahilinde otuz kişi kalmıştı.  Birazdan sayı inerdi.  Bi' on dakika sonra altıncı olarak oyunu bitirmişti. İki takımın arasında kalmış ve karşılık verememişti ki kendiside sıkılmıştı. O kadar çok ekip ile oynamıştı ki artık bireysel oynayınca tuhafına gidiyordu. Oflayıp yatağa uzandı.

Hayat enerjisi çekilmiş gibiydi. Boş boş durmakta istemiyordu artık. Abisi ile konuşmaya karar verdi. En azından yavaştan işe adım atmalıydı. Yeri zaten hazırdı.

Telefonda bilidirim sesi gelince açıp baktı. Fırat'ın hikâye attığını görünce gülümsedi ve bekletmeden hikayeyi açıp baktı. Siyah beyaz olan fotoğrafta Fırat maskeli bir şekilde yan tarafına bakıyordu.

"Şerefsize bak, maskeyle bile karizma." dedi sırıtarak. Yorum kısmına tıklayıp, "Yoksa yanıma mı geliyorsun?" Yazıp yolladı.

İki dakika sonra mesaj geldi. "Ama bana böyle yazarsan gelirim Ali'm." yazmıştı. Ali gülümsemesini büyüttü.

"En azından bir hafta dayanalım. Sonra bize kalmaya gelirsin." yazıp yolladı.

"Aliş, üç gün bana üç hafta etkisi yaratttı, sen diyorsun bir hafta..."

Ali dudaklarını büktü okuduğu mesajla. "Kalbime zararsın şerefsiz..." diye mırıldandı ve sevgilisini cevapsız bırakmamak için,  "Deme böyle. Kendimi yeni evlenen gelinler gibi hissediyorum aga, gerdek gecesinden sonra Alamanyaya giden eşimi bekliyorum. " yazdı.

"Ksjshsasdjk ulan Aliş. İki saat yoldayız. Çarşıya çıkıyorum deyip sana gelmem daha kolay biliyorsun değil mi?"

"Fırat, biz birlikte mi yaşasak ne yapsak,  dayanamayacak gibiyim." düzgünce düşünmeden yazıp yollamıştı. Ciddi bir konuyu bu rahatlıkla yazmayı kendide planlamamıştı.

"Ciddi misin sen yavrum?"  Fırat zaten bunu hep düşündüğü için bekletmeden  onaylayacağını biliyordu.

"Valla ben değil beynim yazdı."

"Beynini öpeyim o zaman sklskdjsk. Beni biliyorsun, seninle yaşamak istiyorum."

"Bende ama çok hızlı ilerliyormuşuz gibi hissediyorum." Ali, bu konuda tedirgindi. Yani evet aralarında fazlasıyla arzu seli vardı. Yan yanayken cinsel tansiyon zirvelerdeydi ama ya sonradan sıkılırsalar...

"O niyeymiş?"

"Ne bileyim, bu birlikte yaşama olayı ciddi bir mesele. Düzgün bir şekilde huylarımızı bilmiyoruz. Net bir şekilde birbirimize kendimizi sunmadık."

"En son yan yanayken yatağımda çıplaktın?"

Gördüğü mesajla yanakları yanmaya başlamıştı. "Arsız oğlan, öyle yazılır mı..." dedi.  "Onu demek istemedim. Kendimizi birbirimize beğendirmek için istemsizce bazı huylarımızı sakladık. Yani ne bileyim..."

"Ne demek istediğini anladım Ali'm. Birbirimizi zaten böyle tanıyacağız. Kötü huylarımızı böyle keşfedip, zarar veriyorsa ilişkimize bu sayede törpüleyeceğiz."  Ali, Fırat'ın yazdığını okuyunca çok geçmeden yenisi atmıştı.

"Tabi sendeki bana karşı bir beğeniyse bilemem, böyle devam ederiz." Fırat'ın yazdığı bu şeye Ali kaşlarını çattı. "Ne alaka lan!" dedi sinirle. 

"Alakası yok, seni seviyorum. Kalbimden edecek etkiyi yaratan bir insan sadece gözümde bir beğeni olamaz Fırat.  Yanlış yerleri çekiyorsun..."

"Sinirlendin mi?"

"Evet. Demin resmen geçici bir şey olarak gördüğümü belirttin."

"Üzgünüm... Al bak kötü huyum. Kendi istediğim olmayınca saçmalıyorum."

"Mal."

"Ayıp oluyor Alişim." Şu an Fırat'ın eğlendiğini tahmin edebiliyordu.

"Seninle yaşamak istiyorum ama zaman ve ailemizin de bizi tanımadı gerek.  Seninkiler ne der bilmiyorum ama benim ailem tanımadıkları biri ile hayatta ayrı eve çıkartmaz."

"Ee damatlarını tanımaları haktır."

"Salak jdjdjdkssd"  demin oluşan gergin ortam bozulmuştu. Ki Ali, onunla arasını asla bozmak istemiyordu. Zaman zaman tartışmalar olacaktı.  Eh o da ilişkinin süsüydü.

"Yarım saat sonra eve geçiyorum, görüntülü konuşur muyuz?" Fıratın mesajını gördüğünde sırıttı.

Buna asla hayır demezdi. "Olur, bekliyorum." yazıp yolladı. Bir haftanın bitmesini, Fırat'ın buraya gelmesini istiyordu.

.

Fırat'ın durumuna attığı fotoğraf:

Fırat'ın durumuna attığı fotoğraf:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Düşelimm

Ben bu hikayeyi niye bitiremiyorum...

İSYANCILAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin