Final

3.6K 310 40
                                    

Takım ailem

.

7 ay sonra

"Aytunç, ya havuç almayı unutmuşsun!" Batuhan poşetlerin içine bakarken göremediği havuçla sevgilisine bağırdı. 2 aydır Aytunç'la yaşıyordu. Üniversiteyi kazandıktan sonra yurt ya da apart düşünen ailesine, Aytunç'ta kalacağını söylemişti.  Ailesi ise sevip saydıkları için bir problem olmayacağını bildiklerinden kabul etmişlerdi.

"Unuttum miniğim." diyerek mutfağa girmişti Aytunç. Batuhan  ondan uzun olan adama yan bakış attı. Aytunç, kaşlarını çatmış sevimli hale gelen sevgilisi karşısında  gülmemek için kendini sıktı. Eğer gülerse, Batuhan daha fazla sinirlenecekti.

"Ama brokoli çorbası yapacaktım, Ali abi özellikle istedi. Git al."

"Yahu  şimdi uygulamadan sipariş veririz  gelir hemen."

"Diyeceğene versene aşkım." dedi.  Poşetin içindekilerini masanın üstüne çıkarmaya başladı. Aytunç arkadan Batuhan'a sarılıp eğildi ve beyaz boyna küçük kokulu öpücük kondurdu.

Batuhan dirseğini sert olmayacak bir şekilde Aytunç'un karnına geçirdi. "Ya versene." dedi.

Aytunç oflayıp sevgilisinden ayrıldı ve cebinden telefonu çıkartıp uygulamaya girdi ve havuç siparişi verdi. "Şimdi arayıp gelmeyin lan diyeceğim." dedi. Batuhan kıkırdadı.

"Fırat abi ve Ali abi gelecek buraya bugün sevgilim. O akşam yemeği yenilecek." dedi. Aytunç yerden bitmeye baktı. Sevgili oluşlarının ilk üç ayı utangaç, pufuduk , sen ne dersen o bey edasıyla duran minnak sevgilisi varken şimdi Aytunç'a her şeyi yaptıran bir fırlamaya dönüşmüştü. Şikayetçi kesinlikle değildi, hatta bu haline daha çok aşık olmuştu. 

"Ah ahh benim eski miniğim, otur dediğinde oturan kalk dediğinde kalkan canım küçüğüm. Nerelerdesin sen..." diye sahte bir tavırla eskiye gem vurmuştu. 

"Sen baya benim fino köpeğin gibi kullanıyormuşsun Aytunç."dedi Batuhan, Aytunç'un omzuna vurup.

"Estağfurullah küçüğüm, sen beni  etrafta köpeğin yaptın." dediğinde Batuhan tatlı bir şekilde sırıtıp, "Yaptım değil mi?" dedi.

"Bak bak nasıl hoşuna gitti." dedi Aytunç  sevgilisine yaklaşıp. Batuhan kollarını sevgilisinin boynuna sarıp parmak uçlarına kalktı, aylarca bağımlısı olduğu dudaklara dudaklarını bastırdı.

Aytunç hafif eğilip öpücüğü başlatan sevgilisine karşılık verdi. İnce bele kaslı kollarını sarıp kendine çektı ve miniğinin ağzını diliyle talan etti.

Boy farkları yüzünden ikisi de rahat pozisyonda olmadıkları için Aytunç ondan zayıf olan bedenin belinden kaldırıp masaya oturtturdu. Batuhan'ın bacak arasına girdi. Batuhan yarıda bırakılan öpüşmeyi devam ettirmek için Aytunç'un ensesinden tutup kendine çekti.  Öpüşen iki genç demin küçük tartışmalarını unutmuş ve aşkla birbirlerini öpmeye devam ediyorlardı.

Aytunç  sevgilisini o kadar nahif biri olarak görüyordu ki cinsellik sırasında yavaş ve yumuşak davranıyor, en çok onun zevkine odaklanıyordu.

Batuhan bunun farkındaydı. Birkaç kere konusunu açsa da Aytunç hemen kapatıyor,  memnun olduğunu söylüyordu. 

Aytunç dudaklarını ayırıp aşağıya doğru indirf.  Önce çenesine sulu bir öpücük kondurup ardından kızartmaktan zevk aldığı boyna sokuldu. İnce deriyi dişlerinin arasına alıp çekiştirip dudaklarıyla emdi. Batuhan başını geriye atıp, Aytunç'a yer açttı. Emilen boynuyla ara ara inlemeler dudağından firar ediyordu.  Sevgilisinin eli tişörtünü  altına girip çıplak tenini okşadığında zevkle sıpsıkı kapattığı gözlerini araladı. Şu an ne yaşıyorlardı ve hangi ara bu hale gelmişlerdi bilmiyordu. Ellerini Autunç'un göğüslerine koyup geriye doğru iteledi.

İSYANCILAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin