Medya: Thurisaz-Endless
●Müzik zevki
Zaman tüm hızıyla ilerlemeye devam ederken Hasan ve Ali, Rebels takımı ile tanışalı tam 3 hafta geçmişti. Bu süreç boyunca ara ara maçlara dâhil oluyor ya da farklı oyunlar oynamak için davet alıyorlardı. Discord uygulaması üzerinden oluşturdukları grupta yer almış, her gün sohbet ediyorlardı. Bunun yanında Ali, Fırat ile daha iyi anlaşıyor, muhabbet etmek için fırsatlar elde ediyordu. Grup ve oyun dışında özel bir sohbetleri olmamıştı henüz. Grup ile numaralarını paylaşan iki kuzen oyunlarda veya sohbetlerde sms ile çağırıyorlardı onları.
Ali, bugün nedense pek oyun havasında değildi. Ailesine bir yıl çalışmayacağını söylemişti fakat canı yeterince sıkılıyordu. Dünya sorunu olarak belirtilen bulaşıcı hastalık yüzünden gerekmedikçe fazla evden çıkmıyordu. Bunalmanın eşiğine geldiğini söyleyebilirdik. Acaba bu bir yıl çalışmayı erteleyip işe mi girseydi? Şu lanet olası hastalık yüzünden düzgün tatil yapamıyordu ki...
Kulağında çalan şarkı, düşünceleri ile birlikte arka planda kaldığında pek sözlerine odaklanmıyor, ritmi duymuyordu.
Masmavi olan hava yavaş yavaş özünü kaybediyor ilerleyen saat ile kararmaya başlıyordu. Yarım saat önce odasında bulunan balkona çıkmıştı. Sandalyeyi oturup ayaklarını balkonun mermerine dayayarak yaktığı sigaranın dumanını içine çekiyordu.
İki parmağı arasına aldığı sigarayı ağzından çekip kül tablasına koydu.
Boş boş oturduğundan olsa gerek dudaklarını aralayıp esnedi. Birazdan kalkıp oyun oynamak için bilgisayarın başına geçerdi. Grupta iki üç kere çağrılmıştı ama şu an oynamak istemediğini belirterek ret etmişti. Hasan, normalde olsa eve gelip neden oynamıyorsun lan diyerek boğazına yapışırdı ama belli ki kuzenin bugün cidden oyun oynamak istemediğini anlamıştı.
Bir saat önce telefona gelen bildirim ile Rebels takımın lideri olan Aytunç'un canlı yayın yaptığını öğrenmişti. Şu an büyük ihtimalle devam ediyordu ve bilgisayarda Discord'u açtığında oyuna dâhil olacağını biliyordu.
On ya da on beş dakika canlı yayını izleyip, izleyici yorumlarını okumuştu. Takım olarak oyunda, Fırat, Aytunç, Ezgi ve Hasan vardı. Genel çerçeveden baktığı zaman yorumlarda Ezgi ve Fırat konuştuğu zaman onların sevgili olduğunu söyleyen birkaç yorum görmüş ve birazcık üzülmüştü. Fakat onun dışında İzleyiciler artık Ali ve Hasan'ı Rebels grubundan görüyor, oyunda göremedikleri zaman adlarını yazarak Aytunç'un onlarla oynamasını istiyordu.
Şimdi ise pek oyunu izlemek istemediği için kapatmış balkonunda hafif esen havaya karşılık sigarasını içip, kafasını kulağına çalan sakin şarkılar ile dinlendiriyordu.
Şarkı bitip diğer şarkı çalmaya başladığında dudaklarının yanı kıvrıldı. Çalan şarkıya bayılıyordu.
Kulaklıklarından kulaklarına bahşedilen şarkı, 'Thurisaz-Endless' onun için ayrı bir yere sahipti. Bu şarkı sayesinde black metal ile tanışmış, bu sayede şarkılar keşfetmişti.Şarkının can alıcı yeri geldiğinde durdurdu ve Instagram uygulamasını açıp hikâye kısmına girdi. Şarkıyı başlatıp kül tablasında kendi kendine yanan sigaranın 15 saniyelik anını çekti. Telefonu odakladığı yerden çekip kaydettiği 15 saniyelik videoyu izledi. Bir sorun olmadığını ve güzel olduğunun kanaatini varıp paylaştı ve telefonu kenara bırakıp kendini şarkıya verdi. Boş boşuna yanan sigarayı eline alıp ağzına götürdü.
Karanlık olan gökyüzünü izledi. Bu şarkıları dinlediğinde nedense hayatı sorgulama gereği duyuyordu. Hoş mutlu olan adam bu şarkıları dinlediğinde kendini depresif hissetmesi kaçınılmaz olurdu. Telefondan yayılan bildirim şarkının sesini indirirken Ali, kapattığı gözlerini araladı ve yanına koyduğu telefonunu eline aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSYANCILAR
Genç Kurgu(bxb) Tamamlandı. Oyun oynarken aşık olacaklarından habersizlerdi...