AĞLAMADAN GEÇMEZ

19 3 0
                                    

Değmeyecek adamları, kadınları nasıl seçebiliyoruz anlayamıyorum. Güler yüzlerine mi, aldatıcı sözlerine mi bu kadar çabuk kanıyoruz. Bir yalanı aşk diye yaşıyor, ayrılığın acısını dünyanın sonuymuşcasına çekiyoruz. Bi taraf hep çabalıyor toplamak için diğer taraf ise yıkıyor tüm kibriyle. Kendinden ödün vermeyen tavırları, içine işlese de soğumamak için direniyorsun. Komik dimi birinden soğumamak için kendinle savaşıyorsun. İyi yönlerini düşünmeye çalışıp onu sevmeye devam etmek, aramak için sebebin olsun diye uğraşıyorsun.
İşte bu son adım, bundan sonrasında sesini duymak için aradığında dahi onun sana olan konuşma biçimi, seni seviyorum dediğinde bile eskisi gibi hissettirmeyişi, narsistliği içindeki soğukluğu tetikliyor. Sonunda hadi görüşürüz diye kapatsan dahi "seni arayan aklıma... " diyorsunuz. Yavaş yavaş sizde bitiyor ve biterken sakın şüphe etme unutamayacağından. Sonsuza kadar bitmeyecek bu acı gibi ağlarken...

Korkma göz yaşlarından, ağlamadan geçmezdi zaten. Son zamanlarda içinde adımlıyordun bitmeye yürüyen bu yolu. Artık bu bitişin en son kapısındasın. Ardı aydınlık bi hayat. Kurtul yüklerinden unut hayal kırıklıklarını, ona sebep olanı..
O gelmeyecek mutluluk, gerçekleşmeyecek hayal, değmeyecek emek en önemlisi ise dışına kendini hoş gösteren bi aldatmacadan ibaret. Daha fazla kanma bu yalana.
Eğer dersen ki içim kanıyor yut o kanı yinede dönme ardına unut ki doğabil küllerinden. Unut ki kaybedenler anlasın kıymetini. Ne yazık ki insanoğlu böyledir ya, kaybedince anlar değerini. İşte sende öyle bir unut hayatında hiç iz edinemediğini görsün. Dön bak kendine kurduğun hayallere yaşamda ki amacına, nerde olmayı hakettiğine ve sonra bir cesaret göster ve bırak onu, atmaya korktuğun adım atabildiğinde sana gerçek seni sunacak. Gölgelenen benliğine kavuşacaksın. İmkansız diye bir şey yoktur seni engelleyen, yaşam enerjini tüketen zararlı insanlar vardır. Unutma sen artık çok güçlüsün.
Eşsizsin..

Kimsenin seni üzmesine izin verme güzel insan. Sen geri getirilemeyecek olan bir hayatı yaşıyorsun. Senin zamanını üzülerek, ağlayarak harcatırken kendisinin gülüp, eğlendiğini hatırla. Sen bu haksızlığa neden izin veresin ki. Gerçekten hak eden birisi olsa zaten zamanınızı üzüntülerle, kırgınlıklarla geçirtmezdi..

Kendini Sev, Mutlu Kal..

KALEME DÖKÜLEN DUYGULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin