Bu gece daha iyi anladım sevgilim, sende ki o dilinden hiç düşürmediğin kadar büyük olan ama aslında var bile olamayan o yerimin aslında ne kadar da ıssız olduğunu..
Bir an için öyle bir boşluğa düştüm ki sevgilim inan vazgeçmiştim her şeyden herkesden sadece diledim, sadece sana bişey olmasın istedim o güçsüz canı acır dedim, yer değişelim istedim.. Ben binlerce olasılığın içinde boğulurken sen ise sadece oyundu dedin ,
" Sadece Oyun. "Ne aşk ama, ne sevgi..
Korktum, ilk defa birini kaybedicem diye ölesiye korktum. O başımdan kaynar sular döküldü tabirini öyle bir yaşadım ki vücudum benden bağımsızlığını ilan etmişti sanki ama sen hiç görmezdin, hissetmedin bile. Aklım almıyodu bi insan nasıl seviyorum dediği birini, ölümle sınar yokluğunu yaşatırdı.
Duygular deneme tahtası mıydı ?
Peki ya seven biri, sevdiğinin göz yaşları ile mi anlardı onunda sevdiğini. Sınar mıydı bu kadar acı aşkını ?
Biliyomusun sevgilim yalvardım tanrıya inatla, beni almıyosun yanına bırakıyosun en acı sınavla baş başa onu da alma yanına bağışıyla bana, ailemi bile al ama onu alma benden diye. Bir kişi için herkesden, herşeyden vazgeçmenin ne demek olduğunu öyle bir anladım ki bu gece. Ve vazgeçtiğim kişinin seçimlerinde kaçıncı sırada olucağımı, önceliklerini öyle iyi gördüm kiNe acı ama..
İnan aklım almıyo sevgilim, nasıl yaparsın nasıl yakarsın bu kadar canımı. Sınayamayacağın kadar, hatta kendi sevginle kıyasladığında bile sonucunun seni utandıracak derecede olduğu bildiğin bir aşkın karşısına geçip nasıl ağlama, gerçekten sevdiğini anladım diyebilirsin. Veya özür dileyerek geçiştirebilir hatta devam da edebilirdim ama bende üzüldüm diyebilirsin.?
Kıyamayan hiç yapmazdı ki zaten sevgilim. Düşünürdü böyle bir olayın doğurucağı sonuçları. Anlardı sevdiğinin ses tonundan, bi kelimesinden, iyi olmadığını.. Toplardı hemen onu, ardından bide hemen üste çıkıp tepki vermezdi. Sen sevginin en çok da kıramamak, kıyamamak olduğunu unutmuş toplamak için ise hiç bir şey yapmayacak kadar da unutmuşsun.
Sen olayı çok yanlış anlamışsın sevgilim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALEME DÖKÜLEN DUYGULAR
Non-FictionBen Senin Kaleme Dökülen Duygularınım, Benden Kaçma En Cesur Halinle Geç Aynanın Karşısına Ve Gözlerinin İçine Bak Ben En Derininde Gizliyim...