Şimdi çıkıp gelsen,
Sarılırım..
Öyle bir sarılırım ki tüm dünya sarsılabilir.
Şimdi çıkıp gelsen,
Belki bir kere öpsen,
Unuturum sensiz geçen yılların acısını.
İnan şimdi çıkıp gelsen
Tutar bırakmam elini,
Gitmene izin vermem.
Öyle özledim ki seni
İhanetinin acısı sensiz geçen günleri, haftaları, ayları esir aldı ama sensiz geçen yılları, sevgime aşkıma mahkum bıraktı.
Öyle özledim ki kokunu, derler ya insan her şeyi unutur kokusunu unutamaz doğruymuş.
"Ben seni unutamadım"..
Beni terk ettiğin gün bile seni nasıl sevdiysem hala aynı seviyorum oysa çok direnmiştim yüzünü, sesini unutmak için anıları unutmak için. Ama ne seni unuttum, ne elim gitti anıları yok etmeye sakladım kalbimin en kuytu köşelerinde.
Şimdilerde korkuyorum seni sevdiğimi bile söylemeye, hani biri duysa öğrense bendeki seni bile alacaklar diye.Sen bende öyle bir iz bıraktın ki ne baktıkça gülebiliyorum ne ağlaya biliyorum.
Seni yok etmeye çalışan nefretime, sahip çıkamadım."Seni bitiremedim.."
Belki ben sende hiç olmadım ama sen benden hiç gitmedin. Bir kalp ne kadar sevebilir, ne kadar özleyebilir bilmiyorum ama hani içinizi sızlatan kıpır kıpır hissettiren sancılı bir duygu vardır ya, zaman geçtikçe o sancı arttı artık göğüs kafesimi zorlayan her gece diri diri ölüme atan bir şey olmaya başladı.
Bu his ne bilmiyorum ama senin sebep olduğun bir his ya onu bile seviyorum çünkü sen gittiğinden beri bana kalan tek şeyBi İz'in
Bi His'inİnatçıyımdır sevgilim bilirsin. Sen her gün başka birine seni seviyorum desende, tenine bir başkası dokunsa da gözlerin bir başkasına gülsede,
Elbet bir gün bizde karşılaşacağız
Elbet bir gün sen de hatırlayacaksın.." Bana bebeğim diyen biri vardı diyeceksin. Belki de beni seven biri vardı benim bir hiç uğruna veda bile etmeden, onlarca yaşanmışlığı hiçe sayıp gittiğim. Sevgi yalanlarıyla ardımda gözyaşlarına boğdum. Seviyorum dediğim biri vardı.. "
Evet Sevgilim Biri Vardı
Ve O Biri Seni Gecelere Anlatıcak Kadar Çok Sevdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALEME DÖKÜLEN DUYGULAR
غير روائيBen Senin Kaleme Dökülen Duygularınım, Benden Kaçma En Cesur Halinle Geç Aynanın Karşısına Ve Gözlerinin İçine Bak Ben En Derininde Gizliyim...