Affet Sevgilim İçiyorum. Bu Gecede Kafam Senden Güzel..
Yanlış söyledim sevgilim maruz gör senden daha güzel bişey olamaz. Sen hep enlerdeydin en güzel, en kalpsiz, en şere... Neyse boş ver sevgilim. Bugün ki kadehim şerefine değil bir zamanlar beni hayata bağlayan sesine. Sahi ne güzelmiş sesin, adımı ağzından duymayalı aylar hatta yıllar olmuş olsada unutmamışım. Ve biliyomusun konuşurken gözlerini kısıp tatlı tatlı bakmanı bile hatırlıyorum. Maalesef hatırlıyorum.
Lanet olsun sevgilim Özlemişim.. çok özlemişimBugün içimdeki inada bi küfür savurup, açtım sesini içimdeki özleme benzin döküp defalarca kez dinledim . Sonra başımı usulca kaldırıp gökyüzüne baktım. Gecenin mat siyahı açık hava sinemalarındaki perdeyi andırmıştı.
" Güldüm "
Gözlerimin önünden film şeridi gibi geçmeye başlamıştı herşey. Bir anıda takılı kaldım, uzun uzun gözlerime bakıp sonra birden sarılmıştın. Kokunu içime çekip en derinlerimde hissetmiştim, o an zaman durmuştu sanki. Sonra.. sonrasını ayık kafayla hatırlayacak gücüm yoktu. Gözlerimi gökyüzünden ayırıp elimdeki boş kadehle buluşturdum. Şişeyi elime alıp derdime kadar koydum iki parmak boşluk vardı. O boşluğu hiç bişey dolduramazdı. Çünkü ne o bendeydi ne de ben bendeydim. O boşluk öylece kalmıştı. Bir yudum aldım tam yutucaktım ki aklıma yine geldin. Sen hiç sevmezdin içmeyi sahi içenide sevmezdin belki de o yüzdendi beni sevmeyişin. Sesini tekrar açtım, senin yalanların bile içimi ısıtmaya yetiyodu sahi bana karşı doğrun yoktu ki mecburdum yalanlarına. Yalan olduğunu bile bile en çok inandığım da, ömürlük sevgini kazandım mı sorusuna, Ömürlük sevgimi değil ahiretlik sevgimi bile kazandın demendi. Sesin titreyerek söylemiştin, öyle inanmıştım ki sana. O zamanlar mutlukuktan ağlayıp dinlerken şimdilerde hiçliğimize ağlıyorum. Meğer ben seni ne çok sevmişim..
Son olarak sevgilim, soruyorum sana. Ben senin yokluğuna bile sadık yaşarken sen benim varlığıma dahi sadık olamamayı nasıl başardın..Eğer biri gelirde ellerini tutup
" Seni en çok ben seviyorum senin için ölürüm derse inanma sevgilim, onlara benim için yaşayan biri vardı de.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALEME DÖKÜLEN DUYGULAR
No FicciónBen Senin Kaleme Dökülen Duygularınım, Benden Kaçma En Cesur Halinle Geç Aynanın Karşısına Ve Gözlerinin İçine Bak Ben En Derininde Gizliyim...