HAYAL

243 18 6
                                    



Farkındayım sende hayal kurmaya korkar oldun bu çaresiz, umutsuz ve uzun uzun gözlerinin uzaklara doğru dalışın dan belli. Söyle bakalım bu sefer neden daldı yorgun gözlerin, hangi kırılmış umudun da, tükenmiş hayallerinde kaldı. Çekinme söyle, ben senim aslında. Bir ayna olarak gör beni o aynaya bakmaktan, gerçeklerle yüzleşmekten hiç bir zaman korkma ben senin kaleme dökülen duygularınım, belkide senin hiç tarif edemediğin, anlatmaya çalışsan da kimsenin anlamadığı tarifsiz duygularınım..
Çek gözlerini daldığı yerden, yıkılan hayallerini tekrardan ayağa kaldırmak için var gücünle çabala, elinden gelen herşeyi yap olmadı mı daha fazlasını yap, sınırları son zerresine kadar zorla hala daha olmuyorsa artık bırak, boşver. Çünkü bundan sonra çabalamak afedersin ama tamamen aptallık ve zaman kaybı olur. Ama senin bu dünya da kısacık bir ömrün var ne boşa harcayabileceğin, ne de kaybediceğin kadar zamanın yok. Hem zaten olucağı varsa olurdu. Sen vazgeçmeyip bitti dediğin yerden tekrar ayağa kalktın. Yapabiliceğin en büyük şeyi yaptın, tekrar deneme cesaretini gösterdin. Hayallerin için savaştın. Bu bile senin ne kadar cesur ve kendine saygın olduğunu gösterir. Sonuçta Kaybeden, Vazgeçen Asla Sen Olmazsın..

Ama ben ne desem boş değil mi ? Durum ne kadar böyle olsa da sonucunda istenilen şeye ulaşamadığın için umudun kırıldı, hayallerin tükendi, sende haklısın nede olsa hayaller kolay kurulmuyor​ aslına kurulan her hayale bir hayat veriyoruz. Bedeni olmasa da inancımızdan ruhumuzdan bi parça verip onu ayakta tutuyoruz. Ama artık sen hayal kurmaya korkar oldun. Başlarda sorun yoktu hayallerin yıkıldığında tekrar toparlanıp daha güzellerini, umut vaat edenlerini, kendini daha çok bağlayabiliceklerini kuruyordun.

Peki ya şimdi.?

Ben söyleyim sen artık bırak hayal kurmayı, buna yeltenmeye bile korkuyorsun. Çünkü artık yeteri kadar tecrüben oldu. Keşke olmasaydı dediğin tecrübeler. Ama maalesef hayat keşkelerle geçirebiliceğin kadar uzun değildir. Sen artık hayallerinin gerçekleşmemesinden, aynı şeyleri tekrar yaşamaktan, hayata karşı hiç bir hevesinin kalmamasından, tekrar mücadele edicek bir şeye inanamamaktan korkuyorsun..
Çünkü ne zaman bu hayalim kesin olucak gözüyle baksan, her gece uyumadan dualar etsen de, umudunu hayatını bağladığın hayallerin gerçekleşmedi. Ettiğin mücadeleler hiç bir işe yaramadı. Ama sakın isyan etme bunda da vardır bir hayır de. Hem unutma Rabbin geçiktiriyosa güzelleştiriyodur. Belkide senin için daha iyisini hazırlıyo istediklerinin kat kat daha güzeli gelicek, sen sadece isyan etme sabırla bekle yeter.

Hayal kurmaktan korkma "Güzel insan". Çünkü hayaller insanı hayata bağlar, her yeni güne uyanması için ona bir sebep bahşeder. Mücadele etme arzusunu arttırır. Hayaline bir adım bile yaklaşmak senin için tarif edilemez bir mutluluk olur. Gerçekleşmeyen hayallerinin ardından, ona benzer hayaller ekleme umut ağacına. Çünkü bi dal kuruduysa tekrar yeşermesini bekleyemezsin. Farklı hayaller kur ona zıt olan. Ama sakın gerçekleşme ihtimali çok düşük olan, imkansız denebilecek hayallere kapılma. Küçük hayaller kur önce adım adım ilerle. Çünkü güzel şeyler bir anda olmuyo. Hem böylelike hayallerinle süslü umut ağacının dalları yeşermeye başlıyıcak. Bu seni daha çok mutlu edicek ve öyle bi gün gelicek ki tüm çabalarının, azminin sonucunu hayallerini yaşarken bulduğunda alıcaksın. Belki elinde kahven denize karşı otururken, belki de yemyeşil doğa manzarasında çayını yudumlarken, arkana dönüp geride bıraktığın çabalarına bakıcaksın.. İşte o zaman görüceksin aslında ne çok yol kat ettiğini, adım adım ilerlerken belki fark etmedin ama sen dağlar kadar diyebiliceğimiz yoları aştın, ve zirveye " Hayaline " ulaştın.
Tebrikler Başardın..

" Hayal Kurmaktan Sakın Korkma, Asıl Ölen İnsan Ruhu Bedenini Terk Eden Değildir, Hayalleri Umutlarını Terk Edenlerdir.."

KALEME DÖKÜLEN DUYGULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin