ZOR ZAMANLARDAYIM

94 11 14
                                    

Tanımadığım yerlere gitmek istiyorum, Çokça da
" Tanınmadığım "...
Farklı yerler farklı insanlar, Kısaca yeni bir hayat istiyorum.. Yeni bi ben karşıma beni tanımayan insanlar çıksın mesela beni sorgulamasın, öyle bişey olsun ki ben bile beni unutuyum.. Çıkarcı, sahte insanlar olmasın hayatım da, özellikle de sahte mi değil mi diye anlayamadığım insanlar..
Kendisi hiç hatasızmış gibi karşıma geçip de beni suçlayan sorgulayan insanlar çıkmasın karşıma.. Sebepsiz karşılıksız sevenler çıksın mesela, o benim hiç anlayamadığım sevgiler varya işte ben onları istiyorum. Seviyorum dediğimde bile yetemediğim ne yapsam işe yaramayan yada bana çok gelen ama karşımdakine hiç yokmuş gibi hissettiren çabalarımı artık istemiyorum.

Ben.. ben yazdıklarımın bile yetemediği zamanlardayım.. Çabaladıkça battığım, yaşıycak bi sebep aradıkça ölüme sebeplerimin olduğu zamanlardayım. Sigaramın bile derman olmadığı, paketlerin yetmediği zamanlarda..
Ben boşlukta gibiyim ama aslında değilim, boşluğun bile yeri belliyken benim yerim belli değil. Sevildiğini hissedemeyen, oyuncaklarına bile küsmüş, görünmediğini sanıp bi köşede kafasını yastığının altına gömüp, hıçkıra hıçkıra ağlayan çocuk gibiyim..

Anlatmak istediklerimi, dile dökemediğim döksem de toplayamadığım, doğruların bile yalan olduğu, konuşmanın değil de susmanın çare olduğu zamanlardayım.. Şiirlere, şarkılara sığındığım, gerçek hayattan kopup, kalbimi söküp atmak istediğim zamanlarda..

" Zor Zamanlardayım.."

Gitmek İstiyorum.. Uzaklara, Çok Çok Uzaklara Bi Daha Dönmemek Üzere, Hiç Kimseyle Vedalaşmadan Kimseye Görünmeden, Sadece Gitmek İstiyorum.. Kalmak İçin Hiç Bi Sebebim Olmadığını Gördükçe Kesinlikle Diyorum, Kesinlikle Gitmeliyim. Bu Dünyadan Silinmeliyim. Gece Gibi Ansızın Kararıp Yok Olmalıyım..

KALEME DÖKÜLEN DUYGULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin