Hani diyosun ya " Off hep mutsuzum. "
Belkide sen mutlu olmak için nedenler aramak yerine mutsuzluk için arıyosundur. Belkide sen artık sadece mutsuz olmaya odaklanmıştır. Mutlulukta bile mutsuz olmaya..
Yanı başında ki mutluluk kaynaklarına baktın mı hiç seni seven seninle ilgilenen kişilere. Gözlerin neden hep uzaklarda ?
Neden hep uzaktan gelicek, elinde olmayan kişilerde mutluluk olduğunu düşünüyosun ki ?
Sana bişey söyleyim mi güzel insan o çok istediğin kişi yakınında olsa onunla da mutlu olmuycaksın. Onunla da mutsuzluk çukuruna düşüceksin. Sonra gözlerin yine birine takılıcak daha uzaklardan, mutluluk onda diye düşünüceksin o benim hayatımda olursa ben hep mutlu olurum. Onunla yapmak istediklerini düşlüyceksin, içinde tamamen mutluluk olan düşler. Herşey senin istediğin gibi. Ama dost acı söyler bilirsin, ben senim seninde senden iyi dostun yoktur. İşte o yüzden kaptırma kendini o düşe çünkü gerçek hayatı biliyosun herşey senin istediğin gibi olamaz.O senin tekrar uzaklardan bulduğun, seni sonsuza kadar mutlu edeceğini düşündüğün kişiye dönelim. Sana artık yakın olunca nolucak biliyomusun o uzaklarda sana mükemmel gelen insanın huyunu suyunu öğreniceksin. Uzakta durduğu kadar mükemmel olmadığını görüceksin. Yakından nasıl biri olduğunu fark edince ondan da soğuyacaksın. Yeter artık bakma uzaklara, mutluluk da uzak oralarda sana.
Çevir o güzel yüzünü bak etrafına şu hiç görmediğin sevgiler vardı ya onlara bak.
Yanıbaşında duran o yüreği güzel insanlara. Senin için herşeyi yapabilecek, gözlerinin içine baktığında huzur bulan o insanlara. Mutlu olmak için düşlediğin o hayallerin içine birazda bu insanları koy. Onlarla gülmeyi dene onlarla konuş.
İçlerinden biri var fark ettin mi sende.
O güzel bakışı, değer veren hareketleri, seninle ilgilenişi işte doğru kişiyi bulduuunn sen artık mutluluk içinde yüzebilirsin.
Mutluluk uzaklık demek değildir güzel insan mutluluk senin yüzünü güldüren, birlikte eğlenebildiğin kişilerin yanında olmaktır. Onlarla ağlayıp gülmek bile mutluluktur. Mutlu olmak için sayısız sebeplerin varken kendini mutsuzluğa adamaktan vazgeç.
Aç bi kitap oku, şarkı dinle, resim yap, kalk kendine güzel bi tatlı hazırla yada kahve vb. Bunun gibi sana o kadar çok şey sayabilirim ki, ama sen seni mutlu edicek şeyleri daha iyi biliyosun. Mutsuzluk aklında geldiğine kalk ve bunlardan birini yap. Aklından hüzünlü herşeyi çıkar, uzak isteklerini düşünme. Yakınlara bak eğlenceli şeyler düşün. Hem senin yakınlarda bir sürü dostun var sevenlerin, sevdiklerin var unutma bunu.
Yakınlara ulaştıkta ilerlersin, uzaklar sana yakın olur.." Sen başlı başına bir mutluluk kaynağısın.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALEME DÖKÜLEN DUYGULAR
Non-FictionBen Senin Kaleme Dökülen Duygularınım, Benden Kaçma En Cesur Halinle Geç Aynanın Karşısına Ve Gözlerinin İçine Bak Ben En Derininde Gizliyim...