VAZMIGEÇMELİ

62 8 5
                                    

Vazmıgeçmeli herşeyden, vazmıgeçmeli şimdi senden.
Bi imkansıza tutulup olması için her yolu deneyip, yalvarırken. Sonunda vazmıgeçmeli. Her defasında daha da yıkılıp toparlanmaya çalışmaktan vazmıgeçmeli.
Kırılmaktan vazmıgeçmeli. Hayallerden vazmıgeçmeli. Tekrar umutla beklemekten, mutluluğa inanmaktan vazmıgeçmeli.

Hiç haberin bile olmadan senden gidersem şimdi, bil ki sevgilim ben çok kırıldım.
Yazdım seni her anıma, günlerim seninle başladı mesela gecem zaten hep sendin. Çok ağlamazdım ben senden önce. Ama diyorum ya senden  önce çok çok önce.. Ben Seni severken yaşamadım sevgilim öldüm, mutluluğu sadece sesini duyduğum saniyelerde buldum. Tesadüfen karşılaştığımız yerleri sevdim mesela ordan geçerken aklıma gelirdi gözlerin o anki gülüşün. Sen bunları hiç bilmedin. Keşke bilseydin belki o zaman bir hiçmişim gibi değilde. Nefret ettiğin biri gibi bakardın. Severek bakarmıydın bilmemiyorum. O kadar yoksun ki dilim varmıyo söylemeye senin sever gibi bakışını düşünmeye ne kalbim ne düşlerim el veriyo. Öyle imkansız ve güzelsin ki vazgeç diyenlere inat bekledim ben. Olucak dedim. Onu ben çok güzel sevdim dedim göz yaşlarımı durdurdum sadece olucak diye haykırdım. Olmalıydı bunun başka şansı yoktu. Çok beklemiştim çok uğraşmıştım, çok sevmiş çok ağlamıştım. Şüphem yoktu olucaktı.

Olmadı..

Kabullenemedim..

KALEME DÖKÜLEN DUYGULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin