" GİT " ( ME )

126 12 2
                                    


  "Git Demek " , Ne Kadar Da Kolay...
Peki ya giden.? Onunun için gitmek o kadar kolay mı ?
Gitmek istese zaten, niye kalsın ki. İstediği için kalır, gidemediği için daha doğrusu bir gidişe daha gücü kalmadığı için...

    Zordur gitmek, bazen çaresizlikten, bazense umudun kalmadığından gidersin. Hayat sana öyle bi yol çizer ki, canından can kopsada günlerce ağlasanda çağre bulamazsın.. Üzgünüm sen artık gitmeye mecbur kalırsın. Ama senin o çok sevdiğin, ondan vazgeçtiğin, hatta onu hiç sevmediğin için gittiğini sanar, suçu yine sende arar ama sen aslında onun yüzünden gidersin. Sana gitmekten başka çare bırakmadığı için gidersin. Aslında ondan değil en çok da kendinden gidersin..
" Zor olur ama gidersin..."

Sana git derken korkmaz, bilir senin gitmiyceğini gidemeyeceğini. Senin ona verdiğin değeri her ne kadar görmezden gelsede, aslında gayet iyi bilir. Ve bunu kullanmaktan çekinmez. Sonuç olarak mücadele etmek hep sana kalır. Çünkü sen en büyük hatayı yapmışındır.  Her seni seviyorum deyişinde ona gidemeyeceğinin garantisini vermişindir..
O senin için herşeyden üstünken sen onun için hala herkessindir.!

Herkesin karşısına elbet birgün git diyemeyeceği birisi çıkar. Yada git derken bile bakışlarıyla kal dediği. Seven gidemez, gitde diyemez. Korkar kaybetmekten, ya giderse.? Bu soruya kendi içerisinde cevap veremez, kafasında dönüp duran bu soru yavaş yavaş tüm hücrelerine yayılır, kaybetme korkusu ağır gelir. Gitmesi gibi bi ihtimali ortadan kaldırır..

    Tabi her seven gitmez diye de bişey yoktur. Bazen sevdiğinin mutluluğu için gidersin. Uzaktan bile olsa onun mutlu olduğunu görmek sana yeter, belki başka bi adamın kollarında, belkide başka bi kadının kollarında  görürsün ama tepki veremezsin, işte bu en acısıdır. Sadece uzaktan mutluluğunu izlemek " Başka Birinin Kollarında " dahi olsa.
Zaten sana her fırsatta git diyebiliyosa, belkide sen varken mutlu olmadığı içindir bunu bilerek gidersin. Bazen gitmek en doğru karardır. Vakitsiz haber vermeden gitmek...

Hani dedim ya her seni seviyorum değişinde ondan gidemeyeceğinin garantisini vermişindir diye.
Belki seni seviyorum der ama sevgi çaba ister. Emek ister. Vazgeçmek en son şeydir. Hem seni seviyorum diyip hemde her tartışma da sonuçu ayrılığa kadar getirmek sevgi değildir. Sevgi adı altında ki koca bi yalandır. Seviyorum diye hem kendinizi hem karşınızdakini kandırırsınız. Ki çevrenize baktığınızda herkes birini seviyodur. Belkide aşıktır ama kaçı gerçek ?
Kaç tanesi gerçekten seviyo. Kaç tanesine geleceği kesin. Kaç tanesi en ufak şeyler için kavga etmiyo. Kaç tanesinin sevgisi ilişkisi samimi. Kaç tanesi sevdiğinin yanında sahte maskelerin altın da değilde, doğal haliyle davranabiliyo.?
Böyle düşününce aslında çevremizde gördüğüklerimizin bi ilişkiden çok, çocukken oynadığımız evcilik oyunlarına benzediğini fark edebiliyoruz. Akşam olunca herşey biter ve roller eski haline döner. Sahte kurgular kelimeler hayatlar kısa bi süreliğine oynanır. Ama o kadar gerçekçi oynanmıştır ki hiç gitmicekmiş, bitmiyicekmiş gibi...

    İlişki bu değildir, bu kadar ucuz olamaz, olmamalı. Siz sevdiğinizin yanında içinizden geldiği gibi hareket edemiyorsanız. Çocuklaşamıyorsanız. İstediğiniz gibi ona laf söyleyemiyorsanız. Doğal olamıyorsanız çevrenizde ki diğer herkesden ne farkı var, siz onu o kadar kişi arasında niye sevdiniz ki. Yaptığınız saçma hareketleri o görmüyücekse, size o gülmüyücekse. Attığınız tribi o çekmiyicekse, en yakın dostunuz olup dertlerinizi o dinlemiycekse, en ufak bi lafıyla sizi mutlu etmiyicekse, kendinizi onun yanındayken güvende hissetmeyecekseniz siz niye birliktesiniz..
Kimi kandırıyosunuz ki ?

KALEME DÖKÜLEN DUYGULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin