Ve Birgün Sevgilim..
Sana kavuşamadan bu hastalık beni alırsa.
Beni sorma kimselere.
Nerde ne haldeyim bilme.
Eğer beni bulursan bi hastane odasında, o sessiz koridordan geçerken gözlerin dolarsa, hissederim sevgilim ağlarım, çok ağlarım.
Gözlerimi açtığımda seni görürsem kendimi hazırladığım o ölüme lanet ederim.
Canım yanar sevgilim.
Sana kavuşamadan ölmeyi inan kaldıramam.
Tek kelime konuşmadan gözlerimizle anlaştığımızda sen bana bu ne hal dersen, ben sana bişey yok diyemem.
Elimi tutup bakarsan bana, o aşık olduğum yüzüne gülümsemeye zorlarken kendimi göz yaşlarımı da tutamam.
O acı gülümseme, içinde yaşanmamış onca şeyi barındırırken yüzümüze vurmasına dayanamam.
Sen gözlerin dolmuş herşey düzelicek derken ben bu yalana bile bile inanırım sevgilim.
İkimizde hıçkırıklara boğulup, dudaklarımızı göz yaşlarına inat ısırırken ben senin bu haline bir kere daha ölürüm.
Beni böyle hatırla istemem sevgilim.
Beni böyle çaresizken hatırlama.
Kalkıp sana sarılamazken, hayaller kuramazken hatırlama beni.
Hep o sana gülerken ki, saçlarını bozduğumdaki hallerimizi hatırla.
Çocuksu hallerimizi yaşat aklında..Belki bir gün biri çıkar karşına saçları bana benzeyen benim gibi gülen, seni benim gibi seven, sende onu sev sevgilim.
Onu o kadar çok sevki bensizliğinin acısıyla bağlan ona.
Herşeyin olsun.
Birgün kız çocuğunuz olursa adımı koy.
Yanıma gelin beyaz bi gülle o toprağın üzerine bırakırken sen bana o sevdiğim sesinle bi şarkı mırıldan.
Baba kim o derse eski bi tanıdık, görse oda seni çok severdi dersin.
O görüntüyü bi düşündüm de ne kadar kıskandığımı bilemezsin sevgilim.
Sadece biraz, biraz daha seninle vaktimiz olsun o kadar çok isterdim ki.
Hissettiklerimi anlatmaya kelimelerim bile yetmezken sen beni anla sevgilim..Ben seni yağmurda ıslandığım zamanlardan bile daha çok sevdim, ben seni bu hayattaki herşeyimden çok sevdim sevgilim.
Beni unut bunu sakın unutma..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALEME DÖKÜLEN DUYGULAR
Non-FictionBen Senin Kaleme Dökülen Duygularınım, Benden Kaçma En Cesur Halinle Geç Aynanın Karşısına Ve Gözlerinin İçine Bak Ben En Derininde Gizliyim...